Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik was er deze winter ook al bang voor, de artsen begonnen er namelijk toch weer over. Hebben jullie dat dan ook als je pijn hebt dat helemaal beneden in de rug lijkt alsof het opgezet is, net alsof er een zak vocht in zit.

Tinkerloos schreef:Ik doe bijna niks,beetje heen en weer hobbelen, van buiten naar binnen.
Mijn man heeft vanaf vandaag 3 weken vakantie, dus hij kan veel dingen voor me uit handen nemen.
Het enige 'zware' wat ik vandaag gedaan heb was mee gaan naar de supermarkt, voor de wekelijkse inkopen.
Manlief reed de auto, duwde de kar met boodschappen, tilde de tassen in de auto, tilde de tassen naar binnen, en ik heb op mijn gemak de boodschappen uitgepakt en in de kasten gezet.
Nou, en toen was ik stuk.

Tinkerloos schreef:Het gaat elke dag beter, ik loop een stuk rechter, heb geen beenpijn meer, en vanmorgen heb ik voor de zekerheid een pil genomen, maar meer omdat ik niet zomaar mag stoppen met die pillen, niet omdat ik het nodig had voor de pijn.
Ik moet nog wel af en toe even gaan liggen, maar zitten gaat zonder pijn, en lopen gaat ook bijna zonder pijn.
De spuit (blokkade) begint te werken!!
. Toen was het einde oefening en ook einde hobby.