Aangerand en verkracht door een 'vriend'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 17:56

idd.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 17:57

Tja ik kan het andere topic posten.. maar dat ga ik niet doen. Ik weet inmiddels doordat verschillende mensen mij gepb't hebben hier over dat ik niet de enige ben die z'n twijfels heeft. Ik hoop dat TS goed nagedacht heeft over de consequenties voor die jongen. Meer ga ik er niet over zeggen.

LastDream

Re: Aangerand en verkracht door een 'vriend'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:02

ieder ze mening toch?

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:05

Ik zou gewoon aangifte doen.. zoals ik lees kan het goed zijn dat hij het gewoon toegeeft. ( en als de politie hem goed aanpakt tijdens verhoor)

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:06

ik denk als ze hem goed aanpakken, hij het wel toegeeft

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:06

dwaallicht schreef:
Tja ik kan het andere topic posten.. maar dat ga ik niet doen. Ik weet inmiddels doordat verschillende mensen mij gepb't hebben hier over dat ik niet de enige ben die z'n twijfels heeft. Ik hoop dat TS goed nagedacht heeft over de consequenties voor die jongen. Meer ga ik er niet over zeggen.

Dat blijf je altijd houden via internet.. je weet NOOIT zeker wie er achter een nickname zit en of het klopt. Maar we gaan er maar vanuit dat het de waarheid is en anders gewoon niet reageren toch.

Tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 18:07

Dwaallicht,
Ten eerste had ik het netter gevonden als je me had gepb't hierover. ;)
Ten tweede verknal ik hierbij mijn annonimiteit, maar dat moet dan maar. Dat topic waar je het over hebt was inderdaad van mij. Maar ik denk niet dat je er ooit wel eens over hebt nagedacht dat de letter J. in BEIDE gevallen fictief zijn. In dat topic was het een letter die geen enkele verbinding had met de naam van díé jongen, net zoals in dit topic. Voor de duidelijkheid: het gaat hier over een TOTAAL ander persoon.

Als je nogsteeds aan mijn verhaal twijfelt is dat natuurlijk je eigen keuze, maar als je me pb't wil ik je best mijn mobiele nummer geven om het je allemaal te vertellen. Dit geld ook voor andere bokkers die aan mijn verhaal twijfelen.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:10

Ik twijfel er nog steeds aan ja, maar ik heb verder geen behoefte om met je te bellen ofzo... ik wilde dit wel gewoon kwijt. En that's it. Mensen mogen daar zelf over oordelen.

Tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 18:13

Het is prima dat je eraan twijfelt, dat is niet mijn probleem ;)
Mag ik precies vragen waaróm je twijfelt? Vanwege een létter die overeen komt?
Oh en nogmaals, ik denk dat het je had gesiert als je deze berichten via pb naar me had verstuurt. Maargoed, das dan weer mijn mening.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:18

Ik heb nog steeds geen idee wie je bent hoor ts en ook geen behoefte om te gaan speuren. Jammer dat er mensen zijn die zo' nare toon in dit topic zetten. Ga ergens anders lastig doen en laten we hier ontopic gaan. Ts, als ik jou was zou ik dergelijke berichten negeren. Concentreer jij je maar op jezelf, daar heb je het denk ik al druk genoeg mee.
Sterkte met alles, maar ik geloof dat je een ontzettend sterk persoon bent die zich hierdoor niet laat kisten.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:18

En dat vind ik ook, het is al heel wat als zoiets je 'gebeurd', en dan zit je niet te wachten op 'beschuldigingen' over andere dingen.
Er word niet voor niets een SA aangevraagd, respecteer dat dan ook, de PM knop zit er niet voor niks.

Ontopic:
Tuinhek: Heel veel sterkte meis, en ik denk dat je een sterke meid bent!
Probeer het te vergeten, maar niet weg te stoppen. :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:19

Het is zo makkelijk oordelen van achter een pc.
Niemand weet wie de ts echt is en wat er echt is gebeurt. Maar is dat dan maar een rede om wat de ts verteld in twijfel te trekken?

Ik denk dat het dwaallicht zeker had gesiert om dit soort vermoedens via de pb te doen. Door het op deze manier in het topic te plaatsen maak je heel veel bokkers nieuwsgierig (wat waarschijnlijk je bedoeling ook was) en gaan er mensen twijfelen. Jammer want zolang je geen keiharde bewijzen hebt dat de ts hier leugens verteld, blijf je onrust zaaien.

Geloof ook dat de ts in haar beginpost duidelijk heeft aangegeven dat als je haar denkt te herkennen dit niet te melden in het topic maar een pb te sturen.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:21

Wil je dat nou echt weten? Ja ik denk dat je je enorm gekrenkt voelt door die jongen dat ie je zo heeft getreiterd, en dat vind ik - vanaf het begin af aan- al heel zuur voor je. Maar.... in je vorige topic kwam je ook met steeds extremere ideeen om "J." te straffen voor zn gedrag. Tot een soort chantage aan toe.

Ik ben er van overtuigd dat J. uit dat topic en J. uit dit topic hetzelfde zijn en je hem door dit verhaal van school wilt krijgen, omdat je nog steeds woest op hem bent. En ik was er niet op uit om je anonimiteit te verknallen, maarrrr....ik denk wél dat je het verkeerd aanpakt. En nee, ik geloof het verhaal niet, en dat komt dus door je vorige topic. Maargoed daar mag ieder voor zich over oordelen. Zo en nu trek ik me echt terug uit de discussie. :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:22

TS, het enige wat ik kan zeggen is dat ik echt van harte hoop dat je geen dubbele agenda hebt wat dit verhaal betreft. Bedenk je goed dat een valse aangifte iemand finaal kapot kan maken.. Dit verhaal zal heel snel de ronde doen op school en hij zal met de nek aangekeken worden.

Dus, ik hoop echt dat je eerlijk bent. Gezien de voorgeschiedenis op school zou het namelijk ook voor jou verkeerd uit kunnen pakken als mensen jou niet geloven.. En gezien dat topic.. Het kan 2 kanten op.

Mocht ik het overigens bij het verkeerde eind hebben met mijn twijfels, dan bied ik bij voorbaat alvast mijn excuses aan.

En ik heb dat topic en dit topic tot nu toe in stilte gevolgd.. Maar ik ken iemand die opgesloten zit door een valse aangifte en wilde daarom reageren.
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 12-07-12 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:28

Jeetje,

heel goed dat je aangifte gaat doen, ook is het fijn als je er met iemand over gaat praten. Het is absoluut niet jou schuld jij hebt meerdere malen aangegeven dat hij van je af moest blijven maar hij deed dit niet. Misschien is het goed idee om er met je ouders of een psycholoog over te praten.

Tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 18:31

Ja, sorry, ben er op dit moment behoorlijk opgefockt over.
Ik begrijp de verwarring over de letter als je mijn vorige topic kent. Nogmaals: de letter J is even toevallig gekozen als de naam voor dit schaduwaccount (alles wat ik probeerde was al in gebruik, dus uit frustratie maar 'tuinhek' ingetikt).

Maar als ik dan vervolgens aanbied om het uit te leggen of verduidelijking te scheppen, hoeft dat niet. Struisvogelgedrag, kop in het zand steken want 'ik denk dat het niet waar is en wat ik denk is de waarheid'.

edit:
Wie wérkelijk wil weten of dit allemaal waar is mag me een pb sturen. Ik stel het absoluut niet op prijs dat er allemaal rotzooi in mn topic wordt geflikkert met dat ik de waarheid niet zou spreken. En dwaallicht, als je het einde van mijn vorige topic hebt gelezen is het tussen mij en die andere jongen weer helemaal prima en gaan we weer normaal met elkaar om. Nogmaals, voor de dove mensen hier: DIT topic gaat over een TOTAAL ANDER PERSOON. Dwaallicht, Als je écht de waarheid wilt weten pb je me maar. Als je dat niet wilt en in je eigen waarheid wilt blijven hangen zou het fijn zijn als je niet meer met dit soort berichten mijn topic komt verzieken.

En dat ik zometeen niet meer reageer heeft een reden: er komt iemand van slachtofferhulp bij ons thuis. Just saying. Maar geloof natuurlijk wat je wilt.

Sorry voor de verbitterde toon van mijn bericht *frustratie* bedankt voor de mensen die me sterkte wensen. :)

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:50

Heel veel sterkte!

Tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 20:29

Tallie1979 schreef:
TS, het enige wat ik kan zeggen is dat ik echt van harte hoop dat je geen dubbele agenda hebt wat dit verhaal betreft. Bedenk je goed dat een valse aangifte iemand finaal kapot kan maken.. Dit verhaal zal heel snel de ronde doen op school en hij zal met de nek aangekeken worden.

Dus, ik hoop echt dat je eerlijk bent. Gezien de voorgeschiedenis op school zou het namelijk ook voor jou verkeerd uit kunnen pakken als mensen jou niet geloven.. En gezien dat topic.. Het kan 2 kanten op.

Mocht ik het overigens bij het verkeerde eind hebben met mijn twijfels, dan bied ik bij voorbaat alvast mijn excuses aan.

En ik heb dat topic en dit topic tot nu toe in stilte gevolgd.. Maar ik ken iemand die opgesloten zit door een valse aangifte en wilde daarom reageren.

Ik begrijp je reactie, en ik ben 100% eerlijk. Ik zou nooit valse aangifte doen, nooit ;)
Maargoed tegenwoordig ben je bijna verplicht om te bewijzen dat je onschuldig bent ipv dat je op je woord wordt gelooft..

Natuurlijk kan ik niemand overtuigen van dat ik de waarheid spreek, dus dat zal ik moeten loslaten en hopen dat de meesten nog wel vertrouwen hebben in me en in mijn verhaal. Want ik hoop echt dat ik met mijn verhaal ook andere meiden die op dit moment misschien in dezelfde of een vergelijkbare situatie zitten, kan overhalen om naar buiten te komen met hun verhaal en hulp te zoeken..

Tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 20:58

Ik hoop dat we nu weer ontopic kunnen.. -O-

Net een mevrouw van Slachtofferhulp hier geweest, een wat oudere dame van ik schat zo rond de 50. Eerste indruk wist ik niet zo goed wat ik ermee aan moest, moet ik nou mn hele ervaring vertellen tegen een wildvreemde?
Het bleek toch wel goed te klikken, we hebben het lang over mijn schuldgevoel en schaamte gehad, vooral wat betreft mijn drankgebruik die avond. Ik moet het volgens haar los van elkaar proberen te zien. Is moeilijk, maar ik hoop dat het lukt. Verder zijn we niet op de precieze detaills ingegaan van wat er gebeurt is want daar kan ik gewoon met niemand over praten en op dat moment ben ik ook heel emotioneel geworden (goddamnit, ik zei nog tegen mezelf: je gaat niet huilen, verdomme. :') )
Maar al met al wel fijn afgerond en nog een afspraak gemaakt voor 21 augustus, na onze vakantie.

Morgen gaat mijn moeder contact opnemen met de directeur van onze school (opnieuw) zodat ik een keer mijn verhaal kan komen doen (niet te gedetailleerd), waarna de dader ook zijn verhaal moet komen doen, en hij dan hopelijk overgeplaatst kan worden naar een andere vestiging van onze school.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:01

Dwaallicht dat jij twijfels hebt over dit topic is jouw goed recht natuurlijk. Jij hebt bepaalde ideeen over een ander topic en over dit topic.

Maar het had je gesiert als je dit in pb naar TS had gedaan, én het zou je sieren als je de moeite neemt om niet zomaar wat neer te kwakken hier en weer te vertrekken, maar om dan ook contact met TS op te nemen zodat zij jouw twijfel de wereld uit kan helpen.

Op deze manier doe je alleen maar kwaad, zonder enige onderbouwing, en ik vind dat behoorlijk not-done in een topic als dit.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:35

Tuinhek schreef:
Ik begrijp je reactie, en ik ben 100% eerlijk. Ik zou nooit valse aangifte doen, nooit ;)
Maargoed tegenwoordig ben je bijna verplicht om te bewijzen dat je onschuldig bent ipv dat je op je woord wordt gelooft..

Natuurlijk kan ik niemand overtuigen van dat ik de waarheid spreek, dus dat zal ik moeten loslaten en hopen dat de meesten nog wel vertrouwen hebben in me en in mijn verhaal. Want ik hoop echt dat ik met mijn verhaal ook andere meiden die op dit moment misschien in dezelfde of een vergelijkbare situatie zitten, kan overhalen om naar buiten te komen met hun verhaal en hulp te zoeken..

ehhh, 100% eerlijk? Dat is toch niemand?

Bovendien hoeft er nooit iemand te bewijzen dat 'ie onschuldig is. Schuldig aan wat trouwens en over wie heb je het dan? Die jongen wordt toch niet verplicht gesteld om iets te bewijzen? Of heb je het nu over jezelf?

Degene die stelt moet bewijzen. In dit geval moet jij dus bewijzen dat een jongen jou iets heeft aangedaan omdat jij stelt dat hij dat heeft gedaan. Dat is ook logisch want anders zou iedereen maar wat kunnen roepen en zou hij/zij meteen geloofd worden.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:38

sallandval schreef:

Je kunt ook over alles vallen. Dit is de manier van TS om aan te geven dat mensen wel kunnen denken dat ze liegt, maar dat dat echt niet zo is.

sallandval schreef:
Bovendien hoeft er nooit iemand te bewijzen dat 'ie onschuldig is. Schuldig aan wat trouwens en over wie heb je het dan? Die jongen wordt toch niet verplicht gesteld om iets te bewijzen? Of heb je het nu over jezelf?

Ze bedoelt dus dat ze niet hoeft te bewijzen dat het waar is wat ze zegt.

Tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 10:26

sallandval schreef:
Tuinhek schreef:

Degene die stelt moet bewijzen. In dit geval moet jij dus bewijzen dat een jongen jou iets heeft aangedaan omdat jij stelt dat hij dat heeft gedaan. Dat is ook logisch want anders zou iedereen maar wat kunnen roepen en zou hij/zij meteen geloofd worden.

Nee, niemand is 100% eerlijk maar in DIT topic heb ik geprobeerd alles zó op te schrijven zoals het (vanuit mijn oogpunt natuurlijk) echt gebeurd is, dus dat bedoel ik in dit geval met 100% eerlijk. En ook dat ik zeker geen valse aangifte heb gedaan. En over dat schuldig/onschuldig doelde ik op de actie van Dwaallicht, die beschuldigingen in mn topic neerkwakt en weer vertrekt. Ook als ik via pb nogmaals aanbied om alles uit te leggen hoeft dit niet.
Doordat ondertussen al die beschuldigingen in mn topic stonden had ik heel erg het gevoel dat ik moet gaan bewijzen dat ik wél de waarheid spreek, en daar baalde ik van. :)

Vannacht worst night #1, lag om 12 uur in mn bed ofzo, en sliep om half 4/ 4 uur -O- Ulgh. Nu harstikke moe dus. Vandaag staat op het programma: Naar de dokter voor slaappilletjes en opnieuw teamleidster + directeur van school bellen voor een afspraak.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:04

TS, probeer je er niets van aan te trekken. Jij kent de waarheid, er zullen altijd mensen die waarheid onderuit willen halen omdat ze denken je te kennen of eventueel een ander topic hebben gelezen en geconcludeerd hebben dat je onbetrouwbaar bent. Heel vervelend, maar dat is het internet.

Verder wens ik je veel sterkte toe met het verwerken van dit, en hopelijk kun je het ergens een plekje gaan geven.

Voor de mensen die denken door te moeten gaan over of dit topic betrouwbaar is of niet : Doe het in een pb, en hou verder op met van die nare dingen te zeggen. Deze persoon heeft het al moeilijk genoeg, een beetje respect voor een ander is meer dan welkom, helemaal op het internet.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:25

Ik denk eerlijk gzegd niet dat de school hem ervanaf stuurt.. Waarom vind jij dat eigenlijk belangrijker dan dat hij schuldig word bevonden via een aangifte?
Is het niet een beter idee om daar mee te beginnen? ik bedoel.. wat ga je doen als hij niet van school af moet?
Heb je hem eigenlijk nog gesproken? zijn zijn ouders al op de hoogte?