Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dwaallicht schreef:Tja ik kan het andere topic posten.. maar dat ga ik niet doen. Ik weet inmiddels doordat verschillende mensen mij gepb't hebben hier over dat ik niet de enige ben die z'n twijfels heeft. Ik hoop dat TS goed nagedacht heeft over de consequenties voor die jongen. Meer ga ik er niet over zeggen.

Tallie1979 schreef:TS, het enige wat ik kan zeggen is dat ik echt van harte hoop dat je geen dubbele agenda hebt wat dit verhaal betreft. Bedenk je goed dat een valse aangifte iemand finaal kapot kan maken.. Dit verhaal zal heel snel de ronde doen op school en hij zal met de nek aangekeken worden.
Dus, ik hoop echt dat je eerlijk bent. Gezien de voorgeschiedenis op school zou het namelijk ook voor jou verkeerd uit kunnen pakken als mensen jou niet geloven.. En gezien dat topic.. Het kan 2 kanten op.
Mocht ik het overigens bij het verkeerde eind hebben met mijn twijfels, dan bied ik bij voorbaat alvast mijn excuses aan.
En ik heb dat topic en dit topic tot nu toe in stilte gevolgd.. Maar ik ken iemand die opgesloten zit door een valse aangifte en wilde daarom reageren.

) Tuinhek schreef:Ik begrijp je reactie, en ik ben 100% eerlijk. Ik zou nooit valse aangifte doen, nooit
Maargoed tegenwoordig ben je bijna verplicht om te bewijzen dat je onschuldig bent ipv dat je op je woord wordt gelooft..
Natuurlijk kan ik niemand overtuigen van dat ik de waarheid spreek, dus dat zal ik moeten loslaten en hopen dat de meesten nog wel vertrouwen hebben in me en in mijn verhaal. Want ik hoop echt dat ik met mijn verhaal ook andere meiden die op dit moment misschien in dezelfde of een vergelijkbare situatie zitten, kan overhalen om naar buiten te komen met hun verhaal en hulp te zoeken..
sallandval schreef:ehhh, 100% eerlijk? Dat is toch niemand?
sallandval schreef:Bovendien hoeft er nooit iemand te bewijzen dat 'ie onschuldig is. Schuldig aan wat trouwens en over wie heb je het dan? Die jongen wordt toch niet verplicht gesteld om iets te bewijzen? Of heb je het nu over jezelf?
sallandval schreef:Tuinhek schreef:Ik begrijp je reactie, en ik ben 100% eerlijk. Ik zou nooit valse aangifte doen, nooit
Maargoed tegenwoordig ben je bijna verplicht om te bewijzen dat je onschuldig bent ipv dat je op je woord wordt gelooft..
Natuurlijk kan ik niemand overtuigen van dat ik de waarheid spreek, dus dat zal ik moeten loslaten en hopen dat de meesten nog wel vertrouwen hebben in me en in mijn verhaal. Want ik hoop echt dat ik met mijn verhaal ook andere meiden die op dit moment misschien in dezelfde of een vergelijkbare situatie zitten, kan overhalen om naar buiten te komen met hun verhaal en hulp te zoeken..
ehhh, 100% eerlijk? Dat is toch niemand?
Bovendien hoeft er nooit iemand te bewijzen dat 'ie onschuldig is. Schuldig aan wat trouwens en over wie heb je het dan? Die jongen wordt toch niet verplicht gesteld om iets te bewijzen? Of heb je het nu over jezelf?
Degene die stelt moet bewijzen. In dit geval moet jij dus bewijzen dat een jongen jou iets heeft aangedaan omdat jij stelt dat hij dat heeft gedaan. Dat is ook logisch want anders zou iedereen maar wat kunnen roepen en zou hij/zij meteen geloofd worden.

Ulgh. Nu harstikke moe dus. Vandaag staat op het programma: Naar de dokter voor slaappilletjes en opnieuw teamleidster + directeur van school bellen voor een afspraak.