Ik zal zo es kieke of ik een foto van mijn houding kan vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gea_thora schreef:Goh, ik denk dat ik hier ook nog wel eens last van kan hebben!
Ik kan bijvoorbeeld ook niet op mijn rug op bed liggen, dan heb ik binnen 5 minuten een zere rug. Alleen mijn schouders en kont raken dan het matras inderdaad, en ik kan met geen mogelijkheid mijn rug erop krijgen.
Met paardrijden heb ik dan weer niet echt heel erg last van een holle rug. (zie resultaten zitcompetitie in os)
Ik heb me daar, met behulp van instructie, aangeleerd om constant mijn buikspieren aan te spannen. Dat helpt bij mij goed.
alleen in het dagelijks leven vergeet ik dat te doen, dus heb ik snel last van mijn rug.
Ik ben sowieso een beetje maf, want ik ben enorm stijf in mijn rug. Ik kan bijvoorbeeld absoluut geen bruggetje (ook niet met jaren oefenen) en kan ook slecht voorover buigen en handen op de grond zetten. Daarbij zijn mijn schouders ook nog enorm stijf, niet echt het toonbeeld van een soepel figuur dus...
Nu nog de motivatie en de tijd vinden om eens wat van deze oefeningen te proberen en vol te houden!
Murthul schreef:Ik doe mee, holle rug is vol aanwezig en daardoor lijk ik buikje te hebben..
Ik heb trouwens ook een hele slappe houdingsspier waardoor ik gauw onderuit zak ipv rechtop zit, daardoor lijk ik ook meer buikvorming te hebben, als ik nu rechtop zit, met mn heupjes vooruit dan is mn buik opeens weg
Nu opeens nog alleen maar mn lovehandles kwijtraken![]()
Geryon schreef:Ja m'n borsten zie ik ook, maar ik zie veel meer buik (kleine borsten).
Maar ik zie niet m'n doos (of nouja, venusheuvel) enz. En dat hoort geloof ik wel?
Haha jaa inderdaad, maar voor mij is het echt een fijn topic, allemaal mensen met hetzelfde probleem
Doanique schreef:He balen, had ze graag is gezien.
Als je ze nog is vindt, posten he!
Welkom Dancerdie reclame inderdaad.
Arme arme wij.
Wat is jullie lengte/gewicht/leeftijd/bmi?
Ik ben 1,74m, 15 jaar, 63,4 kilo en dat maakt dus een BMI van 21.
http://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter.aspx