ik heb ook nooit echt pijn aan mijn wond gehad

katheter had ik al omdat ze me eigenlijk wilden gaan inleiden en ik geloof ik niet meer mijn bed uit mocht vanwege de zwangerschapsvergiftiging
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:iris_oo schreef:Schoonmoeder kan er toch bijzijn tot het écht begint en dan ergens anders wachten tot je kindje is geboren?
Of zeg ik nu iets raars?
Daar dacht ik eerst aan maar ben bang dat er stennis geschopt word als mijn mam wel mag blijven en de rest naar buiten moet, maar wellicht is dat de optie maar ik wil het zolang als het kan natuurlijk doen en met hele heftige weeen zit ik dus eigenlijk niet op gezelschap te wachten.
MirandaFuego schreef:Je kunt beter pas vakantie nemen als de baby echt komt, want anders kan het heel anders lopen en heb je geen vakantie meer..
Meestal spreek je dat ook zo af met je baas!
Je moet zowiezo even kijken hoe dat zit, soms kun je wel eens wat regelen met de baas voor extra vrij, net hoe aardig ze zijn.
En ik weet niet hoever hij zit, maar het moet wel heel snel gaan wil hij niet op tijd kunnen komen, een eerste bevalling duurt gemiddeld 16 uur qua weeën en anderhalf uur persen.
Ik denk dat je beter kunt zeggen dat ze er niet bij kan zijn, dat is veel duidelijker, tijdens je bevalling wil je dat niet meer hebben..