Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 02:59

Das ook hinderlijk. Kun je niet zachtjes radio aanzetten zodat ie minder fel doorkomt?

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 03:00

O nee dan slaal ik helemaal niet..

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 03:15

Nou t feestje is in elk geval ten einde.. Toch maar weer ns n poging gaan wage...

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 03:52

Grmpf 2 rookmelders gevonden en buiten geflikkerd en toch piept er nu nóg iets... Argh!!!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 03:58

Oei, irritant! :\

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 04:00

Bij jou binnen lotte?
Telefoon alarm, of iets met een bijna lege battery dat waarschuuwd?
Klinkt het hard of zacht, ver of dichtbij?
Auto alarm ergens buiten?

Ik heb grmp#gr* pijn, en ik ben moe,jemmig zeg...

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 04:10

Ja binnen en t is niet super hard, maar net irritant genoeg... Hond reageert er trouwens niet op.. T klinlt echt als n lege batterij van n rookmelder. Maar daar heb ik er al 2 van buitengeknikkerd. En manlief mompelde dat er maar 2 waren en snurkt (!) ondertussen ook vrolijk verder...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 04:14

Speelgoed van de kinderen wat stiekem een eigen leven leid?
Je kan brood roosteren, het laten aanbranden, en wachten tot er nog een rook melder afgaat, of je hoofd kussen op je hoofd leggen, dat dempt redelijk wat geluiden. :)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 05:57

En weer eens een hele nacht niet kunnen slapen, met dank aan mijn lieve spookkatten :+

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 10:07

Nou il heb toch nog n beetje kunnen slapen met wat tussenposes. Én t gepiep is weg, nu wel hopen dat t komende nacht niet terug komt!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 10:26

Muizen? :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 02:09

Goedenacht, daar zijn we weer.. :O
Hoe kan het dat ik altijd 10x erger moet hoesten als ik wil gaan slapen? Als ik in precies dezelfde houding film lig te kijken is het een stuk minder lijkt wel (of kun je ook onbewust hoesten)?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 02:28

Heb je al tussistin tabletjes geprobeerd? Daar zweer ik echt bij, heeft tot nu toe 1x niet geholpen bij mij (toen was ik serieus ziek). Zijn homeopatische zuigtabletjes. Bij mij is het meestal na 1-2 keer zuigen al over (je moet met tussenpozen van 2-3 uur eentje opzuigen)

Ik heb spontaan ontstoken tandvlees :\ ik werd wakker gemaakt door vriend omdat ik lag te jammeren van de pijn in mijn slaap :') was echt niet cool.

Ik heb trouwens een AmStaff gekend die spontaan een astma-aanval kreeg als ze blij was iemand te zien, die werd dan zo hyper dat ze direct buiten adem raakte. Ahh dat was zo'n lieverd :)
Er zat er ook een tijdje eentje in het asiel waar ik een tijd gewerkt heb, die is een schoolvoorbeeld van dat het ook goed kan gaan met veel training. Hij had in het begin nogal een drang om alles op te eten namelijk O:) Maar dat is helemaal goed gekomen. Uiteindelijk is ie met een mevrouw mee gegaan, maar na een paar maanden was hij ineens weer terug... Huh, wat was er fout gegaan? Niets, maar die vrouw zat in de gevangenis :\ Okeee... :') Nu was ze super verder gegaan met de training dus alle lof naar haar. Het enige mindere was dat hij wel een paar kilootjes kwijt mocht :=
Hij is uiteindelijk bij een vrijgezelle man terecht gekomen met zijn moeder als co-ouder :) Waar hij als het goed is nu nog steeds lang en gelukkig leeft!

Edit: deze tabletjes bedoel ik: http://www.vsm.nl/tussistin-zuigtabletten
Krijg ik al voor de hoest sinds ik klein ben O:)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 04:02

Waar kan ik die krijgen? Gewoon de apotheek of in een natuurwinkel? En anders haal ik wel een hamer...

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 05:17

Wuhhh zo maar even de HA bellen, mss heb ik wel een longontsteking ofzo. Mijn keel is nauw geworden zeg. De eerste 4 paracetamollen (door 4en gedeelt allemaal) gingen er zo in. Maar toen ik net mijn 5e ging nemen op dezelfde manier ging het zooo moeilijk! :\ Maximale aan hoestdrank heb ik ook al genomen. Niks helpt gewoon..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 09:57

Dreamy schreef:
Waar kan ik die krijgen? Gewoon de apotheek of in een natuurwinkel? En anders haal ik wel een hamer...

Ehmmm VSM is meestal wel gewoon bij de drogist te krijgen, ik haal ze altijd bij een natuurdrogist hier in de buurt :+

Wat is het voor hoest? Droog of slijm? En zoveel paracetamol is ook niet goed! Waarom neem je paracetamol voor hoesten? :+

lisanne013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:24

Ik ben een goede slaper maar heel onrustig
en eenmaal wakker
kan ik niet meer slapen :z

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 13:38

Magrathea schreef:
Dreamy schreef:

Ehmmm VSM is meestal wel gewoon bij de drogist te krijgen, ik haal ze altijd bij een natuurdrogist hier in de buurt :+

Wat is het voor hoest? Droog of slijm? En zoveel paracetamol is ook niet goed! Waarom neem je paracetamol voor hoesten? :+

Ehm, keelpijn? Hoofdpijn door slapeloosheid? :Y)
Je mag 4x per dag 2 paracetamol zei de HA me vanochtend, dus daar zit ik dan nog onder :D
Ik heb trouwens een virusje te pakken. Heb nu Codeinefosfaat en Ibuprofen Actavis gekregen. Ben heel benieuwd of dat gaat helpen.

Hoest is droog maar ook slijm. Het is erger als ik lig en mijn keel is ook wat nauwer/gezwollen, dus het kleinste beetje slijm lijkt al alsof het veel is. Terwijl als ik het ophoest het maar een klein beetje is, dus dan lijkt me dat door het hoesten mijn keel gewoon gezwollen is ofzo waardoor het zo lijkt.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:40

Nou ik heb vannacht redelijk goed geslapen. Had ook wel n borrel genomen. En was natuurlijk extra moe. We hebben nu vast de airco in de slaapkamer aan gezet. Hopen dat het dan te doen is. (Slapen in onze sta-caravan)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:40

Als ik slecht kan slapen blijkt vaak achteraf dat het (bijna) volle maan was.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:43

Hier nog een slechte slaper. Het gaat bij mij altijd met vlagen, zo slaap ik maanden prima en zo is het weer raak. Nou slaap ik alweer een maand of 2 echt heel slecht. Meestal max. 6 uur per nacht, maar vaak kom ik daar nog niet aan. -O-

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:49

ik krijg altijd fel rode lippen als ik niet of amper geslapen heb ( net alsof ik dus rode lippenstift op heb) valt heel erg op..
vaagheid.......

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 04:52

Zo te zien heeft iedereen goed geslapen vannacht? :)

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 09:30

Haha nee, maar had geen internet. Heb tot eve 3uur wakker gelegen. Tramadol werkt bij mij niet versuffend..
Hoe is het met je rug Tinkerloos?
Jij woonde toch in Hilversum vroeger of ben iknu erg in de war?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 08:24

Daar woon ik nog steeds.
Ken ik jou dan?
*gaat diep in geheugen graven*

Rug doet geen pijn meer, heb nu nog pijn in bil/heup streek, maar het is draagelijk.
Tramadol hielp bij mij ook niet, daarna morfine gehad, dat hielp maar een klein beetje, en heb sinds gisteren oxycontin, dat gaat stukken beter moet ik zeggen.