Hoe is het nu met haar? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). 

Ik heb ook niet teveel vragen gesteld, ik was opgelucht aan de ene kant dat de test goed was. Maar ergens ook teleurstelling omdat er dus wel degelijk bewezen ritmestoornissen zijn maar ze niet kunnen vinden waar het weg komt. Ook weet niet ik wat dit voor de toekomst zou kunnen gaan betekenen. Daarnaast zei de cardioloog dat ablatie ook de laatste mogelijkheid was qua behandeling 
) zal het vast wel anders gaan. Normaal gesproken doen ze het ook niet onder narcose, dan weet je in elk geval wel wat ze met je doen. Volgens mij hebben ze met me gegooid, gesmeten en gegokt.

(zie daar nog 't meest tegen op, geen autorijden/slechte conditie/baby/winter is geen handige combi!
Hoe is je benauwdheid?
Dat het zo zou gaan had ik niet verwacht.
Ik vond het best heftig. Gelukkig was er wel iemand die mij kalmeerde en dat hielp mij wel goed om rustig te worden, heel erg fijn. En mijn moeder was met me mee op wedstrijd gelukkig! Die was ook wel erg geschrokken.Nu hebben ze mijn ICD zo ingesteld dat een soortgelijk iets als gisteren hopelijk minder snel gebeurd.