Positief probeer ik het op te vatten, zo niet merk ik als van de week dat ik zwaar depri word en vind dat hubbie dat niet verdient en ik zelf eigenlijk ook niet.
Heb wel voor me zelf richtlijnen in me hoofd gezet ongeacht of dok of fychio het er mee eens is.
Zoals oefeningen best maar waarneer ik dat wil en hoe ik dat wil, ik voel en heb de pijn hun niet.
Heb nu in me hoofd gezet om rustig aan te doen tot volgende week vrijdag (dan gaan de hechtigen en hopelijk uit en is hopelijk de zwelling al wat aan het zakken en de blauwe plekken ook). De zwelling/stijfheid en pijnen van de bakkenkam en wond, zitten me in de weg en daar wil ik eerst vanaf komen. Hechtingen jeuken en irriteren en dat ik dan kwa oefenen ook niet fijn.
Dus ik ben van mening wat ik nu te weinig oefen haal ik straks wel in maar laat me niet meer gek maken door anderen. of het nou een Dok is of niet.
Want anders trekt me koppie het niet. En anders hadden ze mij er maar beter op moeten voorbereiden wat er allemaal zou gaan gebeuren en wat me te wachten stond
Laatst bijgewerkt door Whis_Serada op 28-06-12 10:12, in het totaal 2 keer bewerkt