Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephaniexh schreef:Ik heb me al super lang niet meer gemeld, maar ik zit toch met een probleempje. Ik eet echt te veel! Ik zie jullie nu denken: 'Doe dat dan gewoon niet?' Maar zo makkelijk is het voor mij niet helaas. Altijd als ik van school thuis kom begin ik weer te schransen. Ik kan daar gewoon niet mee stoppen... Het is nu niet zo dat ik overgewicht heb ofzo , maar ik wil graag wat strakker worden. En dat gaat niet met al dat lekkere eten om me heen. Hebben jullie tips om niet meer zo te eten thuis? Als ik bij een ander ben kan ik me nog wel inhouden. Maar als ik thuis ben niet. Ik ga binnenkort met mijn vriendin fitnessen. We willen minimaal 1 keer in de week gaan. Als het kan 3 keer. Zou dat goed zijn? Ik wil echt graag wat strakker worden en als het kan ongeveer 4 kilootjes kwijt. Hebben jullie tips voor me?
Davina21 schreef:Hoe meer ik ga sporten en bewegen hoe meer honger ik krijg en trek in zoetigheid en lekkere dingen, echt heel erg....
Anne_mieke88 schreef:
Stephaniexh schreef:Ik heb me al super lang niet meer gemeld, maar ik zit toch met een probleempje. Ik eet echt te veel! Ik zie jullie nu denken: 'Doe dat dan gewoon niet?' Maar zo makkelijk is het voor mij niet helaas. Altijd als ik van school thuis kom begin ik weer te schransen. Ik kan daar gewoon niet mee stoppen... Het is nu niet zo dat ik overgewicht heb ofzo , maar ik wil graag wat strakker worden. En dat gaat niet met al dat lekkere eten om me heen. Hebben jullie tips om niet meer zo te eten thuis? Als ik bij een ander ben kan ik me nog wel inhouden. Maar als ik thuis ben niet. Ik ga binnenkort met mijn vriendin fitnessen. We willen minimaal 1 keer in de week gaan. Als het kan 3 keer. Zou dat goed zijn? Ik wil echt graag wat strakker worden en als het kan ongeveer 4 kilootjes kwijt. Hebben jullie tips voor me?
Topic is voor 18 + niet voor een 14 jarige die " strakker" wilt worden
Marijkjuh schreef:Ik kom hier even binnen vallen met een vraagIk zou graag m'n vetpercentage wat naar beneden willen hebben en nou heb ik toch wat moeite met het streng zijn voor mezelf. Ongeveer de hele dag heb ik honger en daar word ik enorm prikkelbaar van plus dat m'n libido naar het nulpunt is gezakt
Met als resultaat dat ik zwaar aan mijn dieet begin te twijfelen
Overigens weeg ik ongeveer 63/64 kg bij 1.68 en heb ik maat 36/38.
Mijn eetlijstje ziet er vaak ongeveer zo uit:
O: 2 volkoren boterhammen, 1 met honing, 1 met pure hagelslag
L: 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas en komkommer + 2 kleine eieren
T: Appel en banaan
D: Vleesvervanger, gekookte aardappelen en groentes
T: Magere yoghurt met zoetstof
Daarnaast drink ik alleen water.
Dit komt op ongeveer 1400 kcal.
Daarnaast sport ik 3 a 4 keer in de week en probeer ik 2 paarden 4 keer in de week te trainen.
Heeft iemand tips? Voor het honger gevoel of andere tips?Vaak als ik iets meer probeer te eten grijp ik toch naar ongezonde dingen (mega chocolade verslaving)
Naamloos1 schreef:Ik heb net ff op google gekeken.. Calorieen en vet is stuk lager bij de Baked dan Light... Alleen de koolhydraten zijn wel meer... Wat zou ik dan beter kunnen doen?
Tequilaatje schreef:Ik meld me hier ook:)
Ik ben 20 mei bevallen maar ik moet uiteraard nog de nodige zwangerschapskilootjes kwijt. In totaal ben ik 30 kg aangekomen (weet ook niet hoe ik dat voorelkaar heb gekregen) en daar is nu 13 kg van weg al dus het gaat de goede kant op. Ik geef borstvoeding dus ik zal het moeten doen met flink sporten en niet zo zeer minder maar wel gezond eten.
Bij mijn eerste was ik 23 kg aangekomen en dat duurde 1,5 jaar voordat ik het gewicht weer kwijt was. Dat wil ik nu iets sneller doen, mijn doel is het in 9 maanden weer kwijt te zijn.
Ik ben nu 92 kg bij 1,86 en wil dus weer terug naar 75 kg.