Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
intral schreef:ik zou graag via pb de adresgegevens van iedereen ontvangen, en vooral de jongen van het FB bericht. Ik bied me vrijwillig aan om even langs te gaan, en mag ik heb aub zelf ook een knal geven?. Nee even serieus, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en succes morgen op school!
TS, heel veel sterkte. Ik neem aan dat je genoeg steun krijgt via PB, maar als je behoefte hebt aan wat dan ook, PB me maar!
Lieve meid toch.. Wat vreselijk dat ze jou zo moeten hebben. Hoe is dat zo tot stand gekomen?
Zegt meer over die jongen! Hij is diegene die zielig en onzeker is, anders pest je een ander niet. 

Mijn pa nog nooit zo laaiend gehoord. Hij heeft flink van leer getrokken tegen J.
) worden wij gebeld door de vader van J, wat er precies aan de hand is??
) En die zou mijn vader wel even op de mail zetten. 10 minuten na die mail worden we opnieuw gebeld door de vader van J met de vraag of ze elkaar ergens kunnen ontmoeten, VANAVOND NOG, want hij wou dit VANDAAG de wereld uithelpen en mn vader zei tegen me: 'geloof me lies, ik merk 1 ding.. De boot is daar compleet aan.'
Toen ik zo gepest was heb ik dit thuis nooit zo erg aangegeven, maar mijn ouders hebben er ook nooit wat aan gedaan, die dachten dat het allemaal niet erg genoeg was.
En dan zeg je aan het einde: BAM! Borisje schreef:Ik vind jouw vader echt een heldToen ik zo gepest was heb ik dit thuis nooit zo erg aangegeven, maar mijn ouders hebben er ook nooit wat aan gedaan, die dachten dat het allemaal niet erg genoeg was.
Echt hoor, respect voor jouw vader, hij pakt het netjes aan, maar neemt het wel voor je op
J zal wel met een mond vol tanden staan straksEn dan zeg je aan het einde: BAM!
Sterkte meid! 
Succes meid, en pak hem aan he!!!! 

Mandy schreef:Wat een geweldig nieuws, veel succes vanavond.
ergens hoop ik dat de vader van J zo pissig is dat die jongen een blauwe kont heeft nu.. Dat gun ik hem dan wel weer
Mja dat zou dan wel weer leuk zijn.