Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
GoGoNut schreef:Ik zit buiten lekker in het zonnetje zomaar wat te surfen op internet, en kwam op zwangerschapskleding uit (jaja lekker voorbarig) Dit is ook leuk en handig! http://www.wikibebia.nl/wp-content/uplo ... lder-1.jpg Zoals 1,3,4,5 zou ik zou dragen! Hihi leuk om alvast lekker te snuffelen voor straks

GoGoNut schreef:Ik zit buiten lekker in het zonnetje zomaar wat te surfen op internet, en kwam op zwangerschapskleding uit (jaja lekker voorbarig) Dit is ook leuk en handig! http://www.wikibebia.nl/wp-content/uplo ... lder-1.jpg Zoals 1,3,4,5 zou ik zou dragen! Hihi leuk om alvast lekker te snuffelen voor straks

, maar wil het goed verbergen.
. Vind ik erg fijn zitten
. 

xDramaQueen schreef:Gefeliciteerd bluppie en rinske!
Ik zelf was al raak in de eerste ronde maar heb allemaal dikke tegenvallers gehad, zo gister weer, de echoscopiste liep uit (25 minuten a half uur) en ze had geen ervaring met vroege echo's en ze beweerde dat ik 4 weken was, ze luisterde niet naar me (anders had ze t geweten) en na de berekening werd ik eruit gebonjourd met mijn lief, geen vragen kunnen stellen niets, ik kan nooit 4 weken zijn want ik ben
1. 3 weken over tijd
2. vorige week maandag met middag urine en avond urine dik positief getest ik ben een wonderkind als dat kan op 3 weken..
3. volgens haar was het vruchtje 4,9 mm groot dat betekend dus idd 6 weken ongeveer.
Ik heb 30 mei dus een second opinion bij een andere praktijk die me erg graag wil zien en geen "haast" heeft en wel naar me wil luisteren, dit kwam er gister bovenop ná het incident van de doktersassistente die telefonisch beweerde dat ik een miskraam had gehad en het niet nodig vond mij te laten komen.
Ik was er zó klaar mee gisteren en zo intens verdrietig..
nu gelukkig weer wat hoop voor onze kleine kruimel..
[ Afbeelding ]
ik verheug me erg op volgende week..

28 weken zwanger
Mijn zelf ontworpen buikband kon ik ook niet laten om even te posten