Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik weet niet meer welke site!
Ik ga 3 a 4 keer per week naar de sportschool en begin dan met lopen op de loopband. Loop met evy! Ga zo les 6 doen!
)
Goldie schreef:Les 11 ging lekker! Laatste 3 minuten nog even wat meer tempo erin en de laatste minuut echt even geknald! Vrijdag weer![]()
Jammer dat het bij een aantal mensen wat minder ging...
Suprice schreef:Ik lees hier ook even mee, ik heb gisteren les 24 van Start to Run afgerond!
Ik zit momenteel een half jaar in spanje, maar als ik terugkom moet ik denk ik toch andere schoenen gaan kopen, ik krijg momenteel erg veel blaren..
respect!Mii_Jessica schreef:Mag ik me hier ook melden!Ik ga 3 a 4 keer per week naar de sportschool en begin dan met lopen op de loopband. Loop met evy! Ga zo les 6 doen!
en meestal 2x per week in de sportschool hardlopen en 1x buiten
op de loopband gaat makkelijker..vinden jullie dat ook???
Citaat:Mag ik me hier ook melden!Ik ga 3 a 4 keer per week naar de sportschool en begin dan met lopen op de loopband. Loop met evy! Ga zo les 6 doen!
en meestal 2x per week in de sportschool hardlopen en 1x buiten
op de loopband gaat makkelijker..vinden jullie dat ook???
[/quote]
. Ik lees al een tijdje mee. Eigenlijk is het zo dat ik al 2 jaar niet goed weet wat voor sport ik graag wil doen. Ik vind veel dingen leuk, maar net niet leuk genoeg om echt te gaan doen zeg maar (ja slecht he...). Maar het gevolg is dat ik nu al een half jaar aan het ontdekken ben wat ik echt leuk vind, door regelmatig groepslessen mee te doen. Maar ik merk dat die vaak op tijden zijn dat ik niet kan, of ze zitten vol of ik kan er door een andere reden niet echt aan deelnemen. Fitness blijkt toch niet zo mijn ding te zijn. Wel voor een keertje in de week, maar iedere avond binnen met dat mooie weer... Nee dat vind ik ook niet leuk.Jett_ schreef:Jenskins: moet ik morgen even op de laptop kijken, weet zo de site niet uit mijn hoofd!
Net les 1 gedaan en oeffff die 3 minuten rennen viel me hard tegen

) Jett_ schreef:Jenskins: moet ik morgen even op de laptop kijken, weet zo de site niet uit mijn hoofd!
Net les 1 gedaan en oeffff die 3 minuten rennen viel me hard tegen
Heb net les 6 gelopen! Dat is 1 minuut, dan 2 minuten en dan 3 keer 3 minuten!

(behalve mn vetjes die eraf moeten dan)