Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Misschien...ooit

Supervet.
Onwijs korte boog en wel behoorlijk zwaar, heel anders. Maar de tweede serie ging mooi allemaal in het geel, ha! 

Kost wel wat tijd maar lang leve de clickertraining, wat gaat leren daarmee toch eigenlijk verbazingwekkend snel. Leuk om te zien hoe alle stapjes steeds vlotter gaan. Na een paar keer is het echt: oh, I know the drill: ik hoef me niks van al dat gedoe aan te trekken wat voor nieuws er dan nu ook weer bij mag komen, doet u mij nog maar een wortelschijfje.
Zwaaien met boog vanaf de grond, langs, naast, over de hals, overal tegen het lijf aan, zwiepen met pijlen, flink "ploinken" aan de pees, kletteren met pijl tegen de boog (dat vond ze aanvankelijk echt een eng geluid), ernaast staand schieten om te wennen aan het geluid van de inslag, en dan dat alles ook weer in stapjes erop zitend in stilstand, en daarna weer in beweging. Nu serieus aan het kijken voor mounted archery les voor mijzelf.
arno8 schreef:Wel naar... als een topic stilvalt nadat je zelf als laatste iets hebt gezegd..

)
)Citaat:Kassai gebruikt te paard volgens mij de schouder als richtlijn, maar te paard is het schieten ook meer intuïtief. Ik vond dit te gekke filmpje van de trainingen die hij geeft. Zie ook hoe de paarden getraind en gereden worden vanaf de tweede minuut! (Wie wil er mee op zo'n "ponykamp 2.0" over een jaartje of 2 ofzo?![]()

)