Sets zijn 3x 20 en bijv. de leg press (alleen één waar de stoel heen en weer gaat ipv de voetenplaat) staat op 77 kg... Instructeur wil dat ik graag met een zwaarder gewicht begin dan met een zwaarder gewicht eindig. Van de rest moest ik zelf kijken bij welk gewicht ik net de set kan halen, want de instructeur had mij een beetje verkeerd ingeschat!
In totaal 7 krachttraining apparaten, balansbal en 3 cardio-toestellen. Cardio is nu nog tussendoor en bij mijn volgende schema wordt dit aan het einde
Er was toen een vrouwtje die zei dat het wel minder zou worden als ik ooit zwanger zou zijn. Ik was ervan overtuigd dat dat misschien bij haar zo zou zijn, maar dat het bij mij wel anders zou verlopen. Ook na mijn zwangerschap zou ik fanatiek blijven sporten.... niet dus. Ja, ik beweeg veel: doe mijn boodschappen dagelijks lopend, neem altijd de trap, mest meerdere stallen achter elkaar uit, rij paard, fiets veel, etc., maar naar de sportschool....
Tijd heb ik genoeg hoor (tenminste, ik máák tijd voor dingen die ik graag wil
), maar ik heb er geen zin meer in om me in het zweet te werken tussen allemaal andere mensen. Komt misschien ook om dat ik gewoon erg graag buiten ben en me opgesloten voel als ik met een heleboel andere mensen in één pand/ruimte zit. Hometrainer? Waarom niet lekker buiten fietsen (is nog gezonder ook). Loopband? Waarom niet lekker buiten wandelen. Etc. etc. 
Dat had ik voorheen ook, buikspierpijn is trouwens echt heel onprettig