Papagroom laat het lekker groeien hoor,

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_merel_

Re: Papagroom laat het lekker groeien hoor,

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:11

Mijn vriendje is van zichzelf niet zo behaard maar ik vind wel dattie die 3 haren op zijn borst mag weghalen... Ow en ik heb aangegeven dat ik getrimde/kale oksels ook wel prettig vind. Verder moet hij het zelf weten!

Als ik aan n waxbar en mannen denk, denk ik op de 1 of andere manier ook aan hartjes, sterretjes en 3hoekjes :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:12

Geplukt braadkuiken! Dat is echt dé beschrijving ervoor _O- _O- _O- _O-

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:06

Heb nu toch gek genoeg acuut geen zin meer in kip...

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 19:21

en andere juist weer wel....

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 19:29

woofie schreef:
Winged schreef:
Het gaat niet om 'vies' in dit geval. Het gaat meer om hoe het staat, puur uiterlijk dus ;) En dat mag je ijdel noemen of wat anders.

Oh?? vanwaar dan dat "IEUW" geroep en uitspraken als "er hondsberoerd van worden" en "smerig" ??

Dan mag jij mij vertellen waar IK dat zeg?

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:27

hilarisch topic!
arm kuikentje...

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:35

kip...het meest veelzijdige stukje vlees...kip.... :)ddd

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:39

probabeest schreef:

HAHAHAHA

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 23:41

Ik ken mannen die in de winter hun been haar scheren. Dan is het voor de korte broekentijd wel weer aangegroeid, maar geen enorme bossen meer. Dat vind ik dus wel fijn :j

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 11:07

X_Linz_X schreef:
probabeest schreef:

HAHAHAHA

:x :x :7

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:49

Lynn_x schreef:
Ik ken mannen die in de winter hun been haar scheren. Dan is het voor de korte broekentijd wel weer aangegroeid, maar geen enorme bossen meer. Dat vind ik dus wel fijn :j

Hahaha! nou.. ik vind beenhaar nou nog wel het minst erg.. borsthaar ook niet. Maar ik moet zeggen dat ik (ongetrimd) okselhaar, en zekerrrrr in de private parts een harige boel toch niet echt opwindend vindt... doe mij maar kaal :)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 07:37

Het is echt iets moderns om hele natuurlijke zaken als vies te bestempelen. Haren hebben hun functie. Zowel schaamhaar als okselhaar is eerder hygienisch als onhygienisch... schaamhaar beschermt de schaamstreek... ooit aan gedacht? En okselhaar zorgt wel voor een iets sterkere geurverspreiding... maar wellicht hebben sommigen hier dan sneller hun ware vent gevonden aangezien in die geur de veromonen zitten waarop je je partner vind. En niet op hugo-bosch of Axe... Tegenwoordig waar de meeste mensen elke dag douchen zal beharing echt niks uitmaken.

Haar bij mannen... dat hoort; een man zonder haar is geen vent... komop...ik wil veromonen geen jongetje wat nog niet eens gepuberd heeft. Mijn man laat dus al zijn haren mooi staan... Hij heeft 1x voor mij down under geschoren, maar na een paar weken vloeken van de jeuk heeft hij het nooit meer gedaan en heb ik hem ook nooit meer horen zeuren over mij :+ Hij heeft een heerlijke bos haar onder de oksels en een kleine 20 haartjes op zijn borst die ik koester...

Bij vrouwen: ik kan niet zeggen dat ik een mannenoksel bij een vrouw zo lekker vind uitzien of geheel behaarde benen nou zo sexy, maar als iemand zich niet wil scheren/waxen of anderzins wil mishandelen snap ik dat helemaal!!! Zelf ben ik meer van het grasmaaien down under en in de zomer ten tijde van de spagettytruitjes scheren onder de oksels (heb nou ook geen hele grote bos) Maar mijn benen zijn lekker behaard en dat laat ik ook zo, moet wel zeggen dat het ook niet te zien is :+

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 07:59

Ja maar Riddershow.. als je echt de feromonen zou willen ruiken (en ik vraag me af of wij dat daadwerkelijk nog zouden kunnen, door de evolutie is wel het eea veranderd uiteraard) moet je je niet meer wassen met geurende zeep, geen deo gebruiken en al helemaal geen parfum of aftershave.
En geen douchegel en deo gebruiken weiger ik sowieso.. :D Een geurtje op vind ik ook fijn trouwens..

En in jouw stukje: 'Komop, ik wil feromonen en geen jongetje wat nog niet gepuberd heeft'. feromonen hebben natuurlijk niets met haren te maken. Feromonen hebben te maken met geur vanuit urine, vaginaal vocht en zweet..

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:17

Okselhaar zorgt voor de verspreiding van veromonen ;) vandaar dat oksel meer geuren als ze behaard zijn.

Als je jezelf volspuit met parfum en deo is de kans dat men ze ruikt vrij klein. Gelukkig doet dat niet iedereen... En ik denk dat het gedeeltelijk nog wel werkt (maar dat weet ik niet zeker) want als je ze niet direct ruikt door de AXE zijn ze er nog wel... Maar dat is slechts een gokje aangezien ik er niet zo veel vanaf weet.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:21

Ze zijn er wel maar ondergesneeuwd door de Axe. Het is namelijk in dermate lage hoeveelheid aanwezig dat je je er niet eens van bewust bent dat je ze ruikt.
Dat maakt i-net daten eigenlijk ook wat vreemd! Aan de andere kant ruik je ze toch niet meer door alle andere geurtjes. :D
Vroeger zocht men elkaar uit op feromonen. Dat is natuurlijk allang niet meer zo. Er bestaan wel geurtjes op de markt waat feromonen in zouden zitten. Toch geloof ik daar echt niet in. Ga er vanuit dat ieder z'n eigen unieke geur hoort aan te maken! :D

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:23

Ik heb een wielrenner, dus dat zegt denk ik genoeg! En ben een heel tevreden mens met mijn vent.
Maar waxen, daar is hij zeker te kleinzerig voor! Absoluut! Mietjes, die mannen....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:25

Feromonen staat echt niet gelijk aan een zweetlucht hoor. Dat vinden de meeste mensen tenslotte niet zo aantrekkelijk ;) feromonen ruik je helemaal niet bewust. Dus Riddershow, behaarde zweetoksels staan niet garant voor meer mannen achter je aan :+ Daarbij zijn menselijke feromonen nooit gevonden. Die van dieren wel... Het orgaan om ze waar te nemen hebben we wel, maar staat niet (meer) in verbinding met de hersenen. En feromonen schrijf je met een f :)

Overigens gebruik ik geen luchtjes (wel deo, met zo min mogelijk geur - maar wel om zweetlucht tegen te gaan :Y) ) ik heb namelijk een hekel aan luchtjes, ruikt mij te sterk. :)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:29

Maar in de naam van sociaal burgerschap vinden andere mensen het misschien wel fijn als jij een luchtje gebruikt.....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:29

Want? Ik gebruik deo, dus je zult geen zweetlucht oid ruiken. Waarom zou ik dan nog een luchtje gebruiken :? ik ga over mijn nek van die troep. Heb al moeite met deo, maar goed, liever dat dan zweetlucht ;)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:39

Persoonlijk kan ik me voorstellen, dat anderen een luchtje wel lekker vinden.
Deo doe ik voor mezelf en een luchtje voor anderen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:46

Ik ga voor anderen geen luchtje op doen, sorry hoor :') dat gaat me echt te ver. Wil je dan dat ik de hele dag walgend rond ga lopen? Ik kan er gewoon niet goed tegen, heb bijv ook moeite met winkels waar ze parfum verkopen. Dan ga ik dat toch echt niet op mijn eigen lijf spuiten :+

Ik vind een héél vaag luchtje bij anderen soms wel lekker, maar dan echt alleen als ik het ruik op hun huid. Dus niet als ik gewoon naast ze sta. Veel te sterk. Dus ik word misschien wel onpasselijk van dat luchtje dat jij voor anderen opspuit :7

Zie het probleem niet zo, wat is er mis mee om gewoon nergens in het bijzonder naar te ruiken? Ja, behalve misschien een beetje jezelf (combi van shampoo, zeep, wasmiddel, eigen geur - en nee, dan bedoel ik niet zweet oid, maar gewoon geur, dat stinkt niet :+ ) maar dat ruik je niet van een meter afstand, waarschijnlijk niet eens bewust. Ik stink niet, maar je ruikt ook niet een of ander luchtje tot aan het andere eind van de straat. Heb wel eens gehoord van mensen dat mijn haar zo lekker rook, gebruik fijne shampoo :D maar dan zitten ze natuurlijk wel bijna met hun hoofd in m'n haar, ik heb zo'n hekel aan mensen die je van kilometers afstand al kan ruiken - of het nu zweetlucht is of een of ander zoet luchtje ;)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:50

Fiffill schreef:
Feromonen staat echt niet gelijk aan een zweetlucht hoor. Dat vinden de meeste mensen tenslotte niet zo aantrekkelijk ;) feromonen ruik je helemaal niet bewust. Dus Riddershow, behaarde zweetoksels staan niet garant voor meer mannen achter je aan :+ Daarbij zijn menselijke feromonen nooit gevonden. Die van dieren wel... Het orgaan om ze waar te nemen hebben we wel, maar staat niet (meer) in verbinding met de hersenen. En feromonen schrijf je met een f :)

Volgensmij gebruikt de mens nog wel degelijk feromonen en "ruiken" wij ze ook nog... Maar ben geen bioloog, en ook niet gespecialseert hierin, maar biologen om mij heen zeggen dat dit dus zo is.

Jullie zullen mij wel heel vies vinden, want gebuik bijna geen deo; alleen als ik zweet (en dus geur ;) ). En parfum is alleen voor het uitgaan, bezoek en feesten... en dan ook vooral niet te veel.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:53

Te veel is nooit goed. Maar in shampoo die lekker ruikt zit ook gewoon een parfum, dus je gebruikt het blijkbaar wel degelijk!

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:56

Ik vraag me af in hoeverre in mijn simpele shampoo parfum zit... En natuurlijk zit is mijn heerlijke kneipduchegel ook parfum... Maar ik heb het voornamelijk met parfum over die veel te dure (vaak gekleurde) flesjes water/olie met een geurtje... ;)

PS: douchen doe ik ook al niet elke dag :oo

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:56

Riddershow, we ruiken ze ook wel. Maar die producten waarin ze feromonen zouden verkopen, dat zijn geen menselijke feromonen, die kunnen ze op die manier niet vinden namelijk. Maar natuurlijk bepaald geur (bijv van zweet) dingen voor ons, alleen zijn wij er niet zo sterk op gericht als bepaalde dieren. Je okselhaar laten staan omdat dat beter zou zijn voor de verspreiding van feromonen heeft iig in deze tijd totaal geen nut meer. De meeste mensen vinden okselhaar nu eenmaal niet zo aantrekkelijk, en ik denk niet dat je feromonen daar veel verandering in gaan brengen.

Tendance schreef:
Te veel is nooit goed. Maar in shampoo die lekker ruikt zit ook gewoon een parfum, dus je gebruikt het blijkbaar wel degelijk!

Ik heb het toch over luchtjes die je opspuit, wat denk jij dan? Dat is toch heel wat anders dan shampoo natuurlijk. Ik was mijn kleren immers ook met wasmiddel en mijn lichaam met zeep, dus natuurlijk ruik ik érgens naar. Dat zeg ik toch, ik stink heus niet ;) luchtjes zijn verder helemaal niet nodig imo. En het grote verschil: met luchtjes kun je zodanig uitschieten dat je een soort wolk om je heen hebt hangen, met shampoo niet :7
Dat vind ik het verschil. Het ene ruik je vaak als je gewoon naast iemand staat (parfum) het andere niet, alleen als je heel dicht bij iemand bent (shampoo of zeep)