Als ik aan n waxbar en mannen denk, denk ik op de 1 of andere manier ook aan hartjes, sterretjes en 3hoekjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Lynn_x schreef:Ik ken mannen die in de winter hun been haar scheren. Dan is het voor de korte broekentijd wel weer aangegroeid, maar geen enorme bossen meer. Dat vind ik dus wel fijn
Hij heeft een heerlijke bos haar onder de oksels en een kleine 20 haartjes op zijn borst die ik koester...
Een geurtje op vind ik ook fijn trouwens..
vandaar dat oksel meer geuren als ze behaard zijn.
feromonen ruik je helemaal niet bewust. Dus Riddershow, behaarde zweetoksels staan niet garant voor meer mannen achter je aan
Daarbij zijn menselijke feromonen nooit gevonden. Die van dieren wel... Het orgaan om ze waar te nemen hebben we wel, maar staat niet (meer) in verbinding met de hersenen. En feromonen schrijf je met een f 
) ik heb namelijk een hekel aan luchtjes, ruikt mij te sterk.
dat gaat me echt te ver. Wil je dan dat ik de hele dag walgend rond ga lopen? Ik kan er gewoon niet goed tegen, heb bijv ook moeite met winkels waar ze parfum verkopen. Dan ga ik dat toch echt niet op mijn eigen lijf spuiten 

) maar dat ruik je niet van een meter afstand, waarschijnlijk niet eens bewust. Ik stink niet, maar je ruikt ook niet een of ander luchtje tot aan het andere eind van de straat. Heb wel eens gehoord van mensen dat mijn haar zo lekker rook, gebruik fijne shampoo
maar dan zitten ze natuurlijk wel bijna met hun hoofd in m'n haar, ik heb zo'n hekel aan mensen die je van kilometers afstand al kan ruiken - of het nu zweetlucht is of een of ander zoet luchtje
Fiffill schreef:Feromonen staat echt niet gelijk aan een zweetlucht hoor. Dat vinden de meeste mensen tenslotte niet zo aantrekkelijkferomonen ruik je helemaal niet bewust. Dus Riddershow, behaarde zweetoksels staan niet garant voor meer mannen achter je aan
Daarbij zijn menselijke feromonen nooit gevonden. Die van dieren wel... Het orgaan om ze waar te nemen hebben we wel, maar staat niet (meer) in verbinding met de hersenen. En feromonen schrijf je met een f
). En parfum is alleen voor het uitgaan, bezoek en feesten... en dan ook vooral niet te veel. Tendance schreef:Te veel is nooit goed. Maar in shampoo die lekker ruikt zit ook gewoon een parfum, dus je gebruikt het blijkbaar wel degelijk!
luchtjes zijn verder helemaal niet nodig imo. En het grote verschil: met luchtjes kun je zodanig uitschieten dat je een soort wolk om je heen hebt hangen, met shampoo niet