Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Kan het zijn dat de mensen die het boek van Allen Carr hebben gelezen allemaal minder last hebben van gewichtstoename?
)
Ik ben alweer 1 kilo kwijt van mijn bij elkaar gesprokkelde kilo's...nja...ik ben altijd rond de 70 geweest, ik ga er ook zeker niet tegen vreten om de kilo's te behouden, ik vind het wel prima
) en ga zelf ook niet stoppen, ik rook niet, maar mijn vriend wel voor de 3e en hopelijk laatste keer. Dus ben benieuwd of jullie nog tips hebben op welke manier ik hem t best kan ondersteunen. Dingen die jullie zelf als fijn of juist niet fijn hebben ervaren door jullie partner?
tenminste, zo zie ik het wel. Daarbij vind ik het niet heel erg boeiend wat voor label je erop plakt, als je je er zelf maar goed bij voelt 
Anoniem schreef:Moet je voorstellen dat je tandarts bent... dan zit je de rook van schroeiend vlees van een ander mens in te ademen![]()
Dat is nog goorder dan dat van jezelf inademen![]()
Maar even wat anders....
Ik ben nog steeds geen gram dikker dan ik was toen ik stopte met roken (ook niet dunner want ik snoep graag). Kan het zijn dat de mensen die het boek van Allen Carr hebben gelezen allemaal minder last hebben van gewichtstoename?
Xono, ik wil wel een afspraak metje maken.... alles wat ik extra ga eten mag jij wel de extra kilo's van hebben. Het mooie weer komt eraan en dan krijg ik weer van die italiaanse ijsjesaanvallen, dan moet ik dagelijks gewoonweg even pauze nemen op het terras van zo'n ijssalon (en 2 kilobakken meenemen naar huis)
.
.
.
.
.
We hebben al een berg fruit in huis gehaald zodat ie iets om handen heeft wat ook nog gezond is. Gebruiken jullie ook iets van vitaminen? Via het GGD kreeg ie t advies om vit. C en B te gaan slikken namelijk 
.
.
.
.

), dus morgen beginnen met diëten.