ik ben al voor een second opinion geweest dus de verzekering pikt het niet om voor een derde keer te vergoeden voor het zelfde probleem, de huisarts heeft nu medicatie gegeven en eigenlijk gezegd dat ik vol moet houden ..ik weet het echt niet meer..
Oh, Tootje, wat erg dat je schouder weer zoveel pijn doet!! Hoezo hebben ze je slecht behandeld bij de Bergman Kliniek? En ik vind het dus niet kunnen dat een huisarts tegen je zegt dat je "vol moet houden"... Loop je nog bij een orthopeed in een ziekenhuis? Misschien UMC eens? Ik zou graag willen dat ik de pijn voor je weg kon halen... sterkte hoor!
Tilmar
Geplaatst: 17-10-12 06:45
Tja, het is een akelige en langdurige aandoening. Mijn fysio zei 'leer er maar mee leven, want beter wordt het niet.
Van de ergste pijn was ik toen wel af, maar echt blij werd ik er natuurlijk niet van. Gelukkig heeft ze geen gelijk gekregen!
Ahhh tootje! Wat poedersuiker!!!!!!!! En nu, want pijnstillers de rest van je leven is ook geen optie
Misschien helpt dit je: ik ben door hardlopen binnen 3 maanden van bijna alle klachten afgekomen. Lees: geen pijn of spierkrampen meer, van 20% beweging naar 95% en kan weer opdrukken ed. Enige wat ik nog niet kan is optrekken, maar komt vast ook wel weer....
Enige wat ik nu heb: AC luxatie dus weer 3 maanden geen krachttraining doen en een heel lelijk bot wat uitsteekt.. Maar geen pijnklachten
Heb niet alles gelezen, maar heb wel een 'frozen shoulder' gehad. Buitengewoon pijnlijk. Ik heb een injectie met corticosteroïden in het gewricht gehad. Dat doet zo zeer dat je niet weet waar je het zoeken moet. Maar het duurt gelukkig wel kort. Het heeft prima geholpen. Heb het later nog een keer gehad, maar omdat ik het voelde opkomen heb ik met pijnstillers en oefeningen de totale verstijving (van pijn ook) kunnen voorkomen. Die injectie was monsterlijk, maar hielp heel goed!