Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Na jaren lang niet geskeelerd te hebben, ben ik vandaag weer voor het eerst op pad geweest met mijn skates. In het begin nog onwennig (met een hoge hartslag bij een bruggetje) maar daarna heerlijk gereden. Die 5km viel aardig mee naar mijn gevoel. Ik wil het als aanvulling gaan gebruiken voor her hardlopen. 
magda_90 schreef:Ik gebruik ook geen bescherming, mijn huid wordt daar zo warm, zweterig en geïrriteerd van. Als ik straks echt langere afstanden ga rijden met hogere snelheden, dan wil ik wel kijken of ik daar in kan investeren. Want volgens mij ligt die irritatie aan het soort materiaal dat je aan hebt.

voel niet eens dat ik iets op heb.
)
dus de skates staan klaar haha, nu nog even uittesten weer
ik ga telkens harder, al meer dan 4 km harder dan toen ik begon met skeeleren. Ik draag btw ook geen bescherming.

Ben alleen eergister dan gevallen maar dat ging niet echt hard en op een blauwe plek en een schaafwond na heb ik niks 
En ik moet zeggen.. Het helpt wel een beetje, m'n voetjes lijken wel iets rechter te staan
F_Orumster schreef:Ik durf het niet zo goed te proberen, ben ook een slechte schaatser. Maar het lijkt me wel leuk en goed voor je lijf...
Is het makkelijker of moeilijker dan schaatsen?
Aline4 schreef:Ik vind schaatsen echt heerlijk en destijds heb ik net zo fijn geskeelerd. Vandaar dat ik dat weer op wil pakken. Ik kan me voorstellen dat de Raps voor smalle voeten een betere pasvorm hebben. Ik wilde een tijd geleden Viking marathon schaatsen kopen maar heb toen voor de Raps gekozen omdat het voetbed van de Vikings te breed was. Hebben de Raps ook grote wielen? Weet iemand dat? Met het wegdek hier heb ik wel echt grote wielen nodig.
Tulandro schreef:Ik meld me ook. Schaatsen vind ik nog wel een stuk fijner dan skaten. Maar bij gebrek aan ijs vind ik skaten ook wel heerlijk.
Ik rijd alleen met polsbescherming op. Deze week weer 3x 8 km geskate, vond ik wel weer genoeg om mee te beginnen
Ik skeeler n.l het hele jaar door(als het droog is) en als er ijs ligt ga ik schaatsen maar dan moet
en ik heb minder grip.