Krullen als je wakker wordt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 14:52

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 14:53

Ik ga gelijk even een haarnetje halen :D
Heb nu mijn haar moeten redden :') dus maar even een haarklem in gedaan. Maar het pluimpje dat er bovenuit steekt krult wel leuk haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 14:53

Just_Sannee schreef:
Ohhh, wat een goede tips hier!! Ik heb héél dik & veel haar, dat ook nog eens een paar cm boven mn kont hangt :+ Dus krullen blijven bij mij noooooit zitten.
Ik denk dat de tip met het haarbandje bij mij niet werkt omdat ik dan plaats te kort krijg :+ Maar ik ga morgen de sockbun proberen!! :D

Je kan het ook met 2 bandjes doen,
Eerst de bovenste laag van je haar, en dan nog een bandje in en dan de rest van je haar. Werkt goed.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 14:55

Creatas, mooie slag zeg! :j erg charmant met dat netje :') t resultaat mag er zijn!

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 19:17

Mooi zeg allemaal! Dit topic heeft dus niet alleen voor mij maar ook voor anderen nut! :D
Maar ik slaap >heel soms< met de opgekrulde sokken en dat werkt toch echt het beste tot nu toe:
- Opgekrulde sokken :D
- Sock bun ;(
- Haarband :?

Van de haarband nog niet hete chte resultaat gezien omdat ik een 'gewoon' elastiek had gebruikt die je van de postbode krijgt %)
Maar ik ga mijn moeder eens lief aankijken, misschien mag ik wel een nieuwe! :o?

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:29

_Apple_ schreef:
Van de haarband nog niet hete chte resultaat gezien omdat ik een 'gewoon' elastiek had gebruikt die je van de postbode krijgt

Noooooo, dat meeeen je niet :oo
Is het nu niet de helft korter? :oo

_Apple_

Re: Krullen als je wakker wordt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 19:31

Dat meen ik wel :7
Hoezo? Neehoor, het is nog net zo lang als het was! +:)+

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 20:29

Wat ik altijd doe, is mijn haar in aparte strengen gewoon rondraaien (zoals ronddraaien rond je vinger) en dat vanachter op je hoofd samen in een dotje nemen, krijg ik altijd heel erg mooie krullen van! Dit doe ik meestal na het drogen van mijn haar en dan 15min inlaten dan weer loslaten en even met je vingers doorgaan en je hoofd even van boven naar onder schudden en dan (veel :p ) haarlok spuiten. Blijft een hele dag goed zitten! Ik zou het 's nachts wel niet inlaten want dan krijg je lelijke krullen omdat het er te lang in zit :)

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 21:01

Ik ben nu nog bezig met poging 2.. Toen mijn haar bijna droog was heb ik de haarband methode weer gedaan.. en ben nu gedwongen binnen te blijven tot ik ga stappen straks;)
Ik zal wel ff foto maken!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 21:34

Ik heb maar een goed haarelastiek gekocht :j zo'n stay in hair geval met rubber erin. Haarnetjes waren uitverkocht :') dus dat zit er niet in vannacht.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 21:42

Woehoee het is me geluk zal de foto morgen uploaden:)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 15:38

Ik had ook de Stay in gebruikt alleen de volgende ochtend was hij geknapt en rondgedraaid in mijn haar....:(

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:42

Klinkt pijnlijk :=
Ik heb vrij dun haar, dus staat niet veel spanning op. Bleef bij mij zitten :j alleen heb ik het vannacht in mijn slaap eruit gehaald :? Heb ook vreselijk onrustig geslapen dus ben zelfs met mijn haar bezig geweest :') elastiek had ik keurig op t nachtkastje gelegd. Ik weet van niets haha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:48

Kreeg vandaag allemaal complimenten over mijn krullen. Teamgenootje wilde meteen de link hebben, want die doet alles voor krullen :P

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 16:57

Ik heb ook foto's gemaakt van mijn resultaat met 6 vlechten, is best mooi geworden! Eens kijken wanner ze erop komen!!

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 17:15

Wat een leuk topic! :)) Ga het vanavond gelijk uitproberen !

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 17:17

Handig! Mijn haar is de laatste tijd dunner geworden en het hangt maar wat naar beneden te hangen. (logisch als het steil is)
Ik ga vanavond dat met die haarband proberen! Ik heb redelijk lang haar, als ik er twee dunne haarbandjes in doe, zou dat lukken?

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:40

Douchen en dan met nat haar naar bed (wel even uitborstelen natuurlijk).. bij mij werkt het (helaas) niet altijd, ben ook gek op krullen mits het niet alle kanten op staat. Föhnen werkt bij mij niet, dan krijg ik alleen maar droog haar en juist weer bol en stijl. Bij vlechten vind ik het allemaal weer zo 'nep' overkomen, dan zie je alleen onderaan van die lelijke golfjes en als ik het los doe is het vaak nog zo plat met onderaan wat slagen :+.

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:27

Wat leuk dit zeg!

Ik heb de sockbun gisteren geprobeerd maar ben niet handig genoeg om die er zelf in te krijgen..:-)
Toen heb ik de haarband geprobeerd. Ik heb veel en dik haar (en lang) en toch is het gelukt!

Heb het als "probeersel" gedaan en in de lokken eerst wat schuim gedaan.Ik had wel plek genoeg maar niet de goede haarband denk ik (ging wat in de knoop zitten) Ik heb het er welgeteld een uur!! in gehad en daarna wat droger geföhnd (ivm de schuim) en ik heb echt de hele avond prachtige krullen gehad!
Kan je nagaan wat een nacht zou doen.. Love it!

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 19:15

Ik had 6 vlechten in, en dan word het mooi hoor!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:46

Afbeelding
Mijn krullen na een dagje slapen met een opgedraaide knot :+:

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:48

Mooi :j

Al dacht ik eerst 'He, die heeft geen haar (ruiter) wat banketstaaf ie nu' :')

Ik zit te dubben of ik mijn haar vandaag weer was en band in doen, of dat ik die 6 vlechten ga proberen, al ben ik bang dat het dan morgen een pluche wafeltjesfestijn is morgen :')

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:51

Dit is voor mij de allerbeste manier, met papilotten. Ik krijg er enorme krullen van, het meisje in het filmpje heeft ook supermooie krullen.

Aanrader!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:52

Haha het ging op deze foto ook niet om mij :p collega van m'n moeder is de instructeur van een meisje wat vandaag kwam kijken. M'n moeder wou een foto van hem met cap op op een pony om haar collega's te showen :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:55

Wat ik wel jammer vind is dat bij die papilotten (en de meeste oplossingen) het bovenste deel van je haar plat blijft..