Mindim schreef:lifaya schreef:Mindim: ook nu generaliseer je weer, heb je dat zelf niet door?"net zoals IEDEREEN aanneemt dat dunnen mensen maar niet eten"... Sorry maar vind dit behoorlijk jammer. Ik neem dat dus NIET aan en ik vind het goed dat mensen op hun gewicht letten
beter als het meisje die ik zag die een hele bucket KFC naar binnen werkten en zeiden dat ze aan kwam door de pil
Ik generaliseer niet. Je noemt zelf een leuk voorbeeld met het KFC voorbeeld. Een heel groot deel van de mensen die te dik zijn geven de volgende reden aan: te dik zijn door emotie eten, medicijngebruik, ziekten of genen. Dat is nu eenmaal zo. Er zijn weinig mensen die zeggen, ik ben te dik omdat ik gewoon te veel eet.
Waarom is dat volgens jou generaliseren.
Omdat jij telkens het woord "iedereen" gebruikt

Klopt dat mensen excuses verzinnen, maar dit geld voor zowel dikke als dunne mensen. En aangezien mij de hele tijd was wijsgemaakt dat ik dik was door ongezond eten neem ik het je inderdaad kwalijk dat je spreekt over iedereen. Mijn lichaam werkt helaas niet zoals het zou horen momenteel waardoor die meer vetten opslaat dan verwerkt
als jij over "iedereen" spreekt dan voel ik mij ook aangesproken.
"net zoals IEDEREEN aanneemt dat dunnen mensen maar niet eten"... Sorry maar vind dit behoorlijk jammer. Ik neem dat dus NIET aan en ik vind het goed dat mensen op hun gewicht letten
beter als het meisje die ik zag die een hele bucket KFC naar binnen werkten en zeiden dat ze aan kwam door de pil