Ben er weer! Was twee dagen op de huishoudbeurs! Heb opzich gezond gegeten alleen hadden we geen lunchpauze dus toen heb ik bij diverse kraampjes wat gepikt! Nogsteeds geen volledige lunch, maar opzich geen ongezonde dingen (en daar krijg je sowieso alles natuurlijk als proeverij in superkleine porties, dus alles wat wel ongezond was was dan ook met mate).
Heb net een navelpiercing laten zetten, als motivatie!
Cool Dreamy! Vond je het pijnlijk? Ik vond dat toen best wel een gemene prik
Mootje: dat is fijn, zo'n karma
Wij hadden weer hardlooptraining vanmorgen en dat was zwaaar... Zit nu op mn werk (receptioniste) maar ik ga proberen toch af en toe een rondje door het gebouw te wandelen, want amders vrees ik dat ik morgen zo stijf als een hark ben!
Ir1ne
Geplaatst: 25-02-12 17:47
Halloooo iedereeenn.. mag ik me hier ook melden??
Oh dit is geen kletstopic zie ik.. ik ben opzoek naar tips wbt afvallen en gewichtsverlies!
Jaaaa was een gemene prik! Heb meerdere piercings (gehad) maar deze was wel gemeen haha! Maar hij zit, voor 15,- .. Primaaaaa ik heb meer last van mn voeten! 12 uur pd staand werken is niks voor mij haha!
GamblersCup
Geplaatst: 25-02-12 21:31
Ruim 2 kilo eraf... maar ik ga het verder proberen met tabata (zo goed als elke dag, maar vandaag even niet, hard gewerkt op stal!) en écht opletten wat ik eet. Geen dieet meer hoor, wat een honger...
Hoi! Nou ik heb vandaag een hoop gesnaaid (vriendjelief jarig), maar voel me er niet slecht over omdat het een bewuste keuze was en niet zoals normaal dat ik me niet in kan houden ofzo.. dus ja, het is slecht qua calorietjes en gezondheid, maar goed. Morgen weer lekker gezond, komt goed.
Zometeen lekker slapen, hopelijk kan ik eindelijk een nachtje door zonder elk uur wakker te worden Niet fijnnnn
GamblersCup
Geplaatst: 25-02-12 23:22
Slecht slapen iwerkt ook niet echt mee aan een goede gezondheid, ik weet wat het is...
Mars, wat eet jij voor je zondagochtendtraining? Ik heb vanochtend een banaan gegeten, maar merk dat dat te weinig is.... Wel 4km gelopen en 380 kcal verbrand. Ik loop trouwens sneller dan ik had verwacht 6.42 minuut per km.
Helaas even geen hardlopen/sporten voor mij. Keelontsteking Daar had ik nou net even geen zin in! Blegh. Thee en koud water drinken is nu geen probleem, dat dan weer wel
Ik volg het niet meer hoor. Mijn weegschaal is echt vaag. Gister gaf ie aan dat de batterij vervangen moest worden, dus gedaan. Daarna er maar eens op gaan staan. 1 kg lichter dan vorige week. Toen dacht ik al, dit kan niet kloppen. Want ik ben deze week 2x uit eten geweest en heb toen veel te veel gegeten. Weegschaal toen maar eens op een andere plek neergezet. Toen was ik opeens helemaal niet afgevallen deze week. Dit hield hij op andere plaatsen ook aan. Dat vond ik een logischer verhaal. Vandaag ga ik er op staan (vertrouwde het toch niet helemaal) en nu ben ik 6 ons lichter. Goed nieuws natuurlijk, maar in 24 uur 600 gr afvallen vind ik nogal extreem. Die weegschaal is echt zo oud nog niet, dus ik heb geen idee wat ik er van moet denken....
Mijn badkamer is nogal klein, dus dat lukt niet hier, maar ik probeer wel steeds zo'n beetje dezelfde plek aan te houden. Ik kijk van de week nog maar een keer denk ik.
Ik ben 's ochtends gerust een kg lichter dan 's avonds. Zo heftig moet je niet reageren op een halve kg joh, relax Idd weegschaal een vaste plek geven.
Ik zal ff mn verhaal doen dat maakt t makkelijker:
Ik ben Irene, bouwjaar 87 (3-7-87), ongeveer 1.78 en ommenabij de 100 kilo ( ik kom van meer!)
Mijn BMI zit ongeveer op 31/32.. en ik ga naar een dietiste. Echter vind ik het dieten moeilijk ( niet zo zeer het gezonde voer, maar de tussendoortjes) alhoewel lukt me dat tegenwoordig aardig! Het afvallen gaat helaas niet... niet zoals ik wil, het duurt me veel te lang, en ondertussen zou ik eigenlijk moeten afvallen ivm mn enkels,enkelbanden die ik vorig jaar in korte tijd beide gescheurd heb, links en rechts, en rechts is zselfs 3 keer binnen een half jaar gescheurd. Als ik nu de trap op loop voel en hoor ik mijn enkels kraken.. en dat doet behoorlijk zeer Daarbij heb ik een bloeddruk die wat aan de hoge kant is...
Het is dus van belang dat ik wel afval. Helaas zijn medische oplossingen niet van toepassing ivm dat mijn BMI te laag is hiervoor... Wie heeft er tips en trucs? Ik fiets nu tegenwoordig sochtends een kwartiertje met de hond, als het weer langer licht is fiets ik savonds ook nog 2 keer met de hond.. Sporten waarbij ik op mijn voeten moet staan kan ik eigenlijk niet meer, omdat ik ook al 2 keer in de week anderhalf uur met de paarden bezig ben ( beleren voor de wagen, dus lange lijnen en heel veel meelopen met een pony door een zware bak, red. )
Ik ben heeeel benieuwd. Vooral voor toetjes en snackjes zou ik graag tips willen horen van jullie!
Hoi Irene! Wat vervelend dat je niet veel kan sporten... Hoe is je thuissituatie? Doe je zelf je inkopen? Het scheelt natuurlijk zolang er niks in huis is, dat je het ook niet kunt eten. Dus geen toetjes meer kopen e.d., zorg dat je alleen gezonde snackjes in huis hebt en bijvoorbeeld 1x per week een wat ongezondere als je niet volledig zonder kunt. Ik vind een fruitsalade altijd heerlijk, of yoghurt met druiven ofzo!
Ir1ne
Geplaatst: 26-02-12 17:04
Ik woon idd alleen. Ik heb nogal een lange historie van depressie en daarbij veel eten ( ik geloof dat dit tegenwoordig een eetstoornis is, Binge Eating?) tot het extreme aan. Tegenwoordig kan ik mezelf veeeel beter inhouden, alleen wil ik nog wel eens een lekker snackje kopen en het dus ook opeten.. omdat ik niemand heb die me remt. Tegenwoordig stoom ik meestal mn eten, behalve mn vleesjes!
Fruit ben ik nooit zo dol op geweest.. al doe ik tegenwoordig wel heel erg mijn best. Volgens de dietiste at ik altijd te weinig ( wit brood, 2 a 3 broodjes op een dag, s'avonds geen aardappels). Tegenwoordig eet ik bruinbrood, s'avonds meestal aardappels of pasta met een fikse bak groente en een stukje mager vlees. Ook eet ik sochtends een volkorenknackebrod of 2, met een dun laagje beleg. Die van bolletje, overigens echt een aanrader Ik zoek eigenlijk ook een steuntje in de rug, heb altijd een vriend gehad maar sinds drie jaar niet meer.. en ik zou zo graag wat sneller afvallen!
sashafierce
Geplaatst: 26-02-12 17:07
Goedemiddaggg, ik heb jullie weer gevonden!
Wat gaan jullie hard zeg allemaal! Ik ben ondertussen -4, dus daar ben ik erg blij mee
Mijn schematje voor vandaag: O: Bakje honeyhitters met 0% vet melk T: - L: 2 crackers met spread T; - A: Pannekoeken.
Ook ben ik een uur gaan zumba-en in de sportschool en heb ik een uur mijn paard gereden..
Vanavond ga ik eens appelschijfjes met kaneel en yoghurt proberen, ben benieuwd