Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Hoeveel herhalingen doen jullie eigenlijk? Ik deed gisteren op de sportschool 3x 10. Is dat goed?
missfitness schreef:Wie heeft hier eigenlijk echt duidelijke spieren? Er zijn zoveel mensen die hier sporten, echt geweldig! Maar wie heeft hier ook echt zichtbare spieren door gekregen?
Jildau schreef:Ben wel benieuwd naar foto's van mensen die echt resultaat hebben geboekt! Ik dus nog niet haha.
Hanneke84 schreef:Na 2 uur krachttrainen eet je toch je eigen spieren weer op?
Volgens mij was 1 uur de max?
Hoe doe je dan krachtraining want volgens mij als je een aantal setjes doet waarbij je de laatste net red qua gewicht en herhaling dan kun je toch geen 2 uur volhouden?
SuzanLarissa schreef:Jildau schreef:Hoeveel herhalingen doen jullie eigenlijk? Ik deed gisteren op de sportschool 3x 10. Is dat goed?
Zoals al werd gezegd, ligt eraan wat je wil.
Ik doe bijvoorbeeld voor mijn biceps
eerst 15 x 14 kilo
dan 10 x 14
dan 10 x 18
en nog een keer 10x 18
kost wat moeite maar heb het er voor over
SuzanLarissa schreef:Jildau schreef:Hoeveel herhalingen doen jullie eigenlijk? Ik deed gisteren op de sportschool 3x 10. Is dat goed?
Zoals al werd gezegd, ligt eraan wat je wil.
Ik doe bijvoorbeeld voor mijn biceps
eerst 15 x 14 kilo
dan 10 x 14
dan 10 x 18
en nog een keer 10x 18
kost wat moeite maar heb het er voor over
SuzanLarissa schreef:dit is op apparaat weet ff niet hoe die heet![]()
Dumpells kan ik net 5 kilo joh! haha
Mijn vriend is een flinke krachttrainer die drukt met gemak 32kg aan dumpells weg
Netzo als 100 kilo lage squats
Mindim schreef:SuzanLarissa schreef:dit is op apparaat weet ff niet hoe die heet![]()
Dumpells kan ik net 5 kilo joh! haha
Mijn vriend is een flinke krachttrainer die drukt met gemak 32kg aan dumpells weg
Netzo als 100 kilo lage squats
Haha, ik denk al
Ik gebruik dumbells op het ogenblik 8 kilo per stuk, dus in totaal 16 kilo. Ik train vaak tot ze gaan branden. Ik doe ook bodypump met minder gewicht, maar dan heel veel herhaling.
Sommige dingen geven ook beter resultaat zonder apparaten. Voor kont en bovenbenen doe ik het liefst squats en lunges met een stang met gewichten oo je schouderbladen. Kan geen apparaat tegenop
Heb momenteel ook een zeer pijnlijke achterste