Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 16:37

Tuurlijk mag dat dq :D. Maar dan alsnog vind ik het appels met peren vergelijken. Daar komen vragen voorbij wat goede en betrouwbare shops zijn, wat hier niet mag omdat er een regel is waarbij staat dat je niet over aankopen of wishlists mag praten. Een piercing of tattoo (laten) zetten is imo zoveel uitgebreider qua informatie dan nagellak smeren. Nogmaals, het is géén kritiek op de regels, ik vind het gewoon erg lastig om in zo'n topic nog iets te zetten, omdat naar mijn idee de echt nuttige en informatieve vragen al in de OP staan. Of dat je 1000x dezelfde vraag krijgt, snap je?

Anoniem

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:07

Zijn hier mensen met ING? Bij de rentepuntenwinkel is er een Herome setje :j

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:08

Hey meiden!
Ik heb eigenlijk een vraagje voor 'kenners' :p
Ik heb best korte nagels, ze zijn redelijk kort (wel gevijld en ik bijt er niet op dus ze zijn niet echt kort) en dat hou ik liever zo ivm met paarden, werk in stallen, ... dat vind ik meer netjes. Maar nu mijn vraag aan jullie... Welk kleurtje staat eigenlijk mooi op korte nagels? Want ik doe er nu eigenlijk enkel een hardener op en nu wil ik er dus graag een kleurtje over. Iemand een suggestie? Dankje! :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:18

EB ik heb eigenlijk ook bijna altijd korte nagels, maar ik vind dat alles op korte nagels kan. Ik lak alleen wel de zijkanten niet mee (zeg maar niet tot tegen je nagelriemen) zodat je nagels smaller lijken en hierdoor ook iets langer. Als je alles lakt krijg je snel zo'n stompjes-idee :P

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:33

Yv_ schreef:
Tuurlijk mag dat dq :D. Maar dan alsnog vind ik het appels met peren vergelijken. Daar komen vragen voorbij wat goede en betrouwbare shops zijn, wat hier niet mag omdat er een regel is waarbij staat dat je niet over aankopen of wishlists mag praten. Een piercing of tattoo (laten) zetten is imo zoveel uitgebreider qua informatie dan nagellak smeren. Nogmaals, het is géén kritiek op de regels, ik vind het gewoon erg lastig om in zo'n topic nog iets te zetten, omdat naar mijn idee de echt nuttige en informatieve vragen al in de OP staan. Of dat je 1000x dezelfde vraag krijgt, snap je?

Eens. Topic is ook drastisch leeg gelopen ..
Ik baal echt van de nieuwe regels.. HK topic is leuk, maar kom voor nagels, en niet voor de hond van de kat van de buren van de neef van je tante oid :) .

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:41

Er zijn twee HK topics he.. de een alleen over nagels, de ander offtopic..

Op korte nagels kan heel veel hoor.. alleen moet je bijvoorbeeld niet dat korte stukje wit dat je hebt french manicuren met zwart.. dan lijkt het net of je nagels heel vies zijn. (Bij lange nagels is het zwarte stuk dan groot genoeg om niet op het eerste gezicht op viezigheid onder je nagels te lijken..)
Maar voor de hele nagel egaal in een kleur kan sowieso alles :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:58

Sabinee__ schreef:
Eens. Topic is ook drastisch leeg gelopen ..
Ik baal echt van de nieuwe regels.. HK topic is leuk, maar kom voor nagels, en niet voor de hond van de kat van de buren van de neef van je tante oid :) .

En precies daarom is de regel in het HK topic om ONtopic te blijven ;)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 09:49

ElineBungle schreef:
Hey meiden!
Ik heb eigenlijk een vraagje voor 'kenners' :p
Ik heb best korte nagels, ze zijn redelijk kort (wel gevijld en ik bijt er niet op dus ze zijn niet echt kort) en dat hou ik liever zo ivm met paarden, werk in stallen, ... dat vind ik meer netjes. Maar nu mijn vraag aan jullie... Welk kleurtje staat eigenlijk mooi op korte nagels? Want ik doe er nu eigenlijk enkel een hardener op en nu wil ik er dus graag een kleurtje over. Iemand een suggestie? Dankje! :D

Ik heb ook korte nagels. Ik vind felle kleurtjes altijd leuk, nude is wat minder. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Oranje (bijv. Be Optimistic van Essence) vind ik heel gaaf staan :j .

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 10:10

Omdat er toch best veel vragen zijn, zal ik, bij wijze van uitzondering aangezien het eigenlijk offtopic is, hier reageren op het veranderen van de regels.

De regels zijn aangepast omdat het voor veel mensen niet meer bij te houden was en het simpelweg verzandde in gezellig geklets. Dit topic staat op MensenWelzijn, waarmee het dus meteen de bedoeling is dat het een informatief topic is en niet een gezellig kletstopic. De vergelijking met het tattoo en piercing topic gaat wel op. Zij vragen misschien naar wat goede artiesten zijn, hier kan je bijvoorbeeld vragen wat goede nagellak is. Een vraag die ik hier, in dit nieuwe topic, ook al voorbij heb zien komen.

Er blijven genoeg vragen over om te stellen, kijk alleen maar wat er in dit topic al aan vragen gesteld is die wél zijn blijven staan, terwijl dit toch al deel 7 is. Dat er dus alleen vragen uit de OP gesteld kunnen worden, ben ik het dus niet helemaal mee eens. Dat het minder gezellig is, begrijp ik, maar dat is geen reden om de regels te veranderen.

Als de twee huiskamertopics die er lopen niet zijn wat je zoekt, kan je altijd zelf een huiskamer topic aanmaken. Dat mag geen reden zijn om een topic op MW dan maar te verbasteren tot huiskamertopic.

Het wel of niet reageren op foto's is een twijfelgeval. Ik kan me voorstellen dat foto's plaatsen niet leuk is als je weinig reacties krijgt. Het is echter niet zo dat er helemaal niet op gereageerd mag worden, maar doe dat dan in combinatie met een inhoudelijk reactie. Eigenlijk vergelijkbaar met HAW: alleen zeggen dat het er netjes uitziet mag niet, onderbouwen waarom je het er netjes uit vind zien mag. Misschien dat deze regel in de toekomst weer versoepeld kan worden, als blijkt dat het topic verder on topic blijft gaan.

Tevens wil ik graag benadrukken dat er in wezen geen nieuwe regels zijn: De regels die we nu hanteren, zijn de regels die altijd gelden op MW. Omdat het echter blijkbaar onduidelijk was over wat wel en niet toegestaan was, hebben we het nu uitgeschreven voor dit topic.

Ik hoop zo wat vragen beantwoord te hebben en wat meer duidelijkheid gegeven te hebben. Mocht er nog vragen zijn, dan het verzoek dat via pb te doen, zodat dit topic weer ver on-topic kan gaan.

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:23

ik heb ook een acryl vraag. ik heb goeie stevige nagels van mezelf dus geen kunstnagels. ik vind alleen die art die ze met acryl kunnen maken heel erg gaaf. nou zag ik op een filmje dat je ook eerst een op kunstnagel een bloem of iets kunt maken en die later op je eigen nagel kunt lijmen met top of basecoat. dat wil ik dus ook! wat heb ik allemaal nodig om daarmee aan de slag te kunnen? ik zie ze een kwastje in vloeistof dopen en dan in een potje en blijft er een parel aan de kwast plakken?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:07

Wie van jullie heeft er Hello Kitty nagellak? Ik heb er gisteren eentje gekocht bij Galleria Inno en ben er echt enthousiast over, terwijl ik ze nooit eerder had gezien. Zijn ze in NL ook verkrijgbaar? er staat geen merk op het flesje, enkel "hello kitty".. (Foto op blog http://lafillesblog.blogspot.com)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:20

Ik ken het niet. Maar H&M heeft ook regelmatig een Hello Kitty collectie.

Die zijn wel weer anders als deze uiteraard :P

En in de USA verkopen ze bij Serphora Hello Kitty potjes!

Afbeelding

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:27

die hello kitty nagellak op 't blog is wel heel mooi, alleen vind ik het kleurtje niet bepaald meteen aan Hello kitty denken..

Edit: Wat is dit nou? ik wil de dop van Catrica Iron Mermaiden open draaien en het kwastje blijft zitten.. ik heb alleen het zwarte ding in mijn hand :?
Laatst bijgewerkt door AGarcia op 21-01-12 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:28

Het ging hier oom het flesje.....

Maar goed, dan neem je een roze :D

Afbeelding

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:30

Gebeurd wel vaker agarcia. Ik doe dan weer vastdraaien en flink hard drukken met opendraaien, meestal gaat het dan wel goed.

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:30

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:31

Afbeelding

:+

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:31

@Agarci: Er zijn ook vrolijker kleurtjes hoor, maar ik wou per se een donkergrijze. Zag ook roze, geel, blauw, .. !

Vind het alleen vreemd dat er geen echte merknaam op staat, of is Hello Kitty dna meteen ook het merkje?

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:12

Hier in de opruimingsbak lagen weer een heleboel lakjes van Catrice en Gosh.
Het is dat ik niet veel geld meer heb voor deze maand :\

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:30

Komt 1 februari de nieuwe collectie van Catrice uit?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:28

vanaf ja, maar dat zal echt heel erg per winkel verschillen, de ene is sneller met de schappen dan de ander :j

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:35

is zwembad chloor slecht voor je nagelriemen en/of nagels?

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:22

xDramaQueen schreef:
vanaf ja, maar dat zal echt heel erg per winkel verschillen, de ene is sneller met de schappen dan de ander :j

Ooh, ik kan niet wachten!!

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:01

Ik heb de crackle nagellak van de action gekocht! Wit met roze crackle!
Ik ben benieuwd! :D

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:16

wit met roze crackle? wat moet ik me daarbij voorstellen :P doe je er roze onder ofzo?