Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Tuurlijk mag dat dq. Maar dan alsnog vind ik het appels met peren vergelijken. Daar komen vragen voorbij wat goede en betrouwbare shops zijn, wat hier niet mag omdat er een regel is waarbij staat dat je niet over aankopen of wishlists mag praten. Een piercing of tattoo (laten) zetten is imo zoveel uitgebreider qua informatie dan nagellak smeren. Nogmaals, het is géén kritiek op de regels, ik vind het gewoon erg lastig om in zo'n topic nog iets te zetten, omdat naar mijn idee de echt nuttige en informatieve vragen al in de OP staan. Of dat je 1000x dezelfde vraag krijgt, snap je?
ElineBungle schreef:Hey meiden!
Ik heb eigenlijk een vraagje voor 'kenners' :p
Ik heb best korte nagels, ze zijn redelijk kort (wel gevijld en ik bijt er niet op dus ze zijn niet echt kort) en dat hou ik liever zo ivm met paarden, werk in stallen, ... dat vind ik meer netjes. Maar nu mijn vraag aan jullie... Welk kleurtje staat eigenlijk mooi op korte nagels? Want ik doe er nu eigenlijk enkel een hardener op en nu wil ik er dus graag een kleurtje over. Iemand een suggestie? Dankje!
Skessa_ schreef:Het ging hier oom het flesje.....
Mallootje schreef:(Foto op blog http://lafillesblog.blogspot.com)