HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:00

Pfoe, wat heftig!
Zoals veel andere bokkers weet ik ook niet wat ik moet zeggen. Ik vind het knap hoe posietief je blijft! En het is logisch dat je die verhalen niet hoeft te horen! Dat kun je nu niet gebruiken..

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en ik blijf je topic volgen.
En ondanks dat ik aan de andere kant van Nederland woon, als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag!

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:00

Wat een verhaal..!!
Heel veel sterkte!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:01

Gelukkig kunnen ze ver komen met de medische wetenschap en zo te horen heb je een goed stel artsen om je heen. Dat is fijn dat je daar vertrouwen in hebt en ik weet ook zeker dat ze de benen uit hun lijf voor je gaan rennen ;) want ze zijn inderdaad vrij vlot als ik het zo lees.

Mootje

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:02

Jeetje, grote :(:) en heel veel sterkte gewenst!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:03

Evelijn schreef:
@ andere m.n. Juud87 en nikita73.... lezen jullie wel alles van TS... ze schreef net dat ze vooral behoefte heeft aan positieve verhalen. Wat me nogal logisch lijkt.

Inderdaad.. misschien beter als jullie je verhalen alsnog even weg halen.. TS heeft meerdere malen gezegd dit even niet te trekken. (en dat kan ik me zo goed voorstellen)

fjordjes

Pff wat enorm heftig... Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ik duim voor je dat je weer gezond word!

Marisje76

ook ik wil je gewoon heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
en verontschuldig je vooral niet omdat je een paar dagen niet post of omdar je niet op iedereen kan/wil reageren!!!! :(:) vanaf een afstandje

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:06

ik heb met kippenvel je topic gelezen. en wil je graag sterkte moed en kracht toewensen.
Y;( hopelijk krijg je "goed"nieuws uit de onderzoeken.
en blijf vechten hoor je kan het +:)+

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:07

Pff wat erg :(:) Heel veel sterkte
Wij hebben ook een ziekenhuis die je niet echt serieus neemt :n (Scheper Ziekenhuis Emmen)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 14:08

Wil iedereen bedanken voor alle lieve woorden en nikita73 had geen naar verhaal dus ik begrijp de reactie en vind hem niet vervelend.
@Juud87 : heftig om te lezen.. heel erg joh.. knap dat je het verhaal hebt gedeeld hier.
Nog iemand positieve verhalen? Of gewoon een leuk verhaal wat je hebt meegemaakt? :-p
@quartel : dank je.. maar ik ben natuurlijk niet alleen op de wereld en ik begrijp ook goed dat mijn verhaal iets bij andere bokkers los kan maken. Natuurlijk niet fijn om te lezen.. maar ik begrijp wel dat iemand het even kwijt wil uiteindelijk.
Nu op naar positieve verhalen!
Denk ook dat het lastig is om het hele topic te lezen.. t gaat zo hard! (ben er ondersteboven van hoeveel reacties er zijn!!!)
@nadita : Prognose en wanneer eventueel operatie hoor ik volgende week woensdag.
Moet sowieso eerst aan de chemo en/of bestraling. Eerst die stap maar nemen.
@jolandje: Wat een verhaal *\o/*
@blauw00gje: lief van je...
@vuurneon: Klopt hoor! Heb momenteel alle vertrouwen in de artsen ( op de onaardige arts na, die verder gelukkig niet betrokken zal zijn bij mij meer!!!!! *\o/* ).
@zoekend76: je hebt gelijk.. het is een dagtaak om op een aantal al te reageren merk ik.
Ga iets minder reageren.. maar ALLES lezen!!!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:08

Jeetje... je hebt ongeveer mijn leeftijd en ik weet helaas heel goed wat het is om zulk nieuws te horen te krijgen... gelukkig is het bij mij eerst een foutje in het lab geweest en de tweede keer een onderzoek moeten ondergaan waar niets uitkwam, was wederom schoon. De zenuwen die je hebt tijdens het wachten op onderzoeken, uitslagen... de eerste keer heb ik een week alleen thuis gezeten, klappertandend van de zenuwen onder een dekentje, proberen te begrijpen wat je verteld is. En dat terwijl je normaal gesproken een heel sterk persoon bent, altijd voor anderen daar die problemen hebben, en dan in één klap knalt de grond onder je eigen voeten weg. Ik heb geluk gehad, twee keer was het "vals alarm", maar ik weet dus een beetje waar je in eerste instantie doorheen gaat.

Er valt weinig te zeggen wat helpt, maar weet in ieder geval dat ik het ga volgen en aan je denk (al ken ik je niet). En dat we met z'n allen hier heel hard hopen dat het goed te behandelen is en dat je er gewoon weer bovenop komt. Héél veel sterkte de komende tijd!!!!

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:09

Heeeeeel veeel sterkte gewenst. Wat vreselijk zeg..

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:10

Ik ben even helemaal stil... TS, ik wil je heel veel sterkte en moed wensen!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:11

Heb er ook geen woorden voor zeg! Schrik ervan en krijg gewoon een brok in mijn keel.
Voor iemand die zoiets zelf nooit meegemaakt heeft is het denk ik niet voor te stellen wat deze boodschap met je doet.

Ik wens je alle goeds toe! :(:)

Knakker

oh, horselover, wat ben jij goed positief, hou vol! Ik heb bewondering voor je en zoals al eerder gezegd, ik leef met je mee en blijf je topic volgen!

Symbeami

Lieve TS, ik weet hoe het voelt om zo'n rotziekte te hebben. Had wel een hele andere vorm, maar het feit dat je die ziekte op jonge leeftijd hebt dat doet wat met je. Jij bent heel positief en dat moet je ook vooral blijven. Dat zal je genezing alleen maar bevorderen. Ik vind het heel dapper van je dat je je verhaal hier op Bokt schrijft en ik hoop ook dat je de steun kan vinden die je hier een beetje zoekt.
Ik wens je heel veel kracht, sterkte en positiviteit toe. Houd moed, je kunt dit ding verslaan.

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:14

Jeetje wat naar!!
heel veel sterkte en succes!!! hopen dat je goede uitslagen krijgt en dat het verbeterd
Laatst bijgewerkt door horzlover op 11-01-12 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanald

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:15

Meestal lees ik alleen mee in topics als deze. Maar ik vind je enorm dapper, en wens je heel veel kracht en positiviteit toe om deze rotziekte te overwinnen. Sterkte!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 14:20

@GamblersCup : heb stiekum ook lopen duimen dat ze het fout hadden... maar wat een geluk dat dat bij jou het geval was!!!
En geeft inderdaad ook steun dat mensen t blijven volgen... Echt!!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:22

Krijg je nu ook al wat tegen de pijn? Of speciale voeding?

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 14:25

@vuurneon : Heb wat gekregen tegen de pijn, maar moet zeggen dat dat bij vlagen is (de pijn). Gisteren even twee keer ruim een half uur dat ik verging van de pijn, maar was denk ik door het eten.
Wil niet te snel naar iets grijpen, alhoewel ik wel steeds paracetamol neem enzo. (doet weinig.. maar iets).
Ik kreeg eerst een soort astronauten-drankje van nutricia. Daar werd ik pas ziek van haha.. zoooo smerig!!!
Gelukkig mag ik nu eten pureren, dus vanavond ga ik weer bezig.
Zometeen een tomaten-soepje.. te weinig gegeten vandaag en nog niets gedronken..

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:26

Meis heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en de tijd die nog komen gaat...
Fijn dat je je ingrijpende verhaal wilt delen.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:31

Jeetje.. Nog maar 30.. En dan zul nieuws.
Dan stort je wereld toch in elkaar. Ik vind het knap dat je er zo over kunt schrijven!
Als ik je met iets kan helpen mag je altijd PBen.

Voor de rest: Alle sterkte toegewenst!! :(:)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:32

Jeetje TS wat ongelovelijk klote voor je zeg!
Ik wens je echt alle kracht en sterkte toe voor de komende tijd, dat zal zeker wel zwaar worden..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:33

Vervelend dat er ook altijd zoveel bij komt kijken; t is niet alleen kanker. Het is ook pijn, ongemakkelijk eten etc. O bah, nutri drink zeker? Ziet er altijd zoooo smerig uit :')
Wel mooi dat je het eten mag pureren! T ziet er niet uit, maar smaakt vast en zeker beter dan de pakjes.
Soep is fijn, krijg je ook vocht binnen :) ik hoop dat het je smaakt!