Afvaltopic voor 'dikkere' bokkers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:40

Mag ik me hier ook melden?
Ik heb echt enooooorm veel motivatie nodig :D zit ook in het topic voor "de nieuwe garde" :)

Op het moment weeg ik zo'n 93 kg. Ik kom van de 111,5 af (toen gewogen, is nog hoger geweest!). Vanmiddag zelfs even 92 gezien. Maar ik vrees dat die de komende tijd niet echt in beeld zal zijn, tenzij ik ziek word ofzo :P

Sinds een poosje rij ik weer een beetje paard, en tot mijn grote vreugde is nu de voor en de achterkant van het zadel weer te zien! :D wat was ik blij toen ik dat zag!\
Voor de goede orde: ik rij heel weinig, en ivm angst doe ik dan ook weinig :P vertrouwen kweken is een betere omschrijving :)

@ Lifaya: er tussenin :D

djuulsie

Re: Afvaltopic voor 'dikkere' bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 21:42

Kiannah: je kan ook op andere manieren bewegen! Maar super dat je al zoveel afgevallen bent

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:43

Klopt! Ik fiets 1,5 uur op een dag in weer en wind en ik werk in een paardenstal O:) :P

Voor de komende 1,5 week als ik vakantie heb, wil ik mijn 1500kcal boek weer even uit het stof halen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:44

Patriesja schreef:
@Juval, Met Sonja Bakker en dan in combinatie met veel sporten en heel veel doorzettingsvermogen ;) en veel steun van mn naasten :) Ow en dat in 11 maanden
@Takkie, bedoel je dat naar mij toe?

ja :)

pff ben stout vandaag haha een oliebol en 2 kaasbroodjes , laat de kerst over me heen gaan dan ga ik na kerst wel verder :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:46

Ik heb vandaag even denken, laat ontbeten met 1 boterham, bij terugkomst van kliniek 2 boterhammen gegeten, verder veel zuigdropjes :') en avondeten. Wou popcorn nemen (die je zelf in magnetron doet) maar helaas, ouders laten dat echt niet toe, die worden al boos als ik een halve visstick neem :')

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:51

@eb01 Ik wil volgende week gaan beginnen met hardlopen. Ik heb vandaag mijn kleren binnen gehad en dinsdag komen als het goed is mijn schoenen binnen. Ik ga ook zo'n programma downloaden.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:55

ik ga met de kerst niet door met mijn dieet...
maar... ik hou er wel rekening mee...
als jullie begrijpen wat ik bedoel :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:55

ja, een schepje ijs minder :))

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:58

Moet het persé ijs zijn? :') als ik dat ga minderen... :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:02

:') geen cola en alleen water dan :')

linnieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:04

Met kerst ga ik wel een beetje zondigen hoor. Het is niet voor niets een feestdag. En wil ook genieten. Niet dat andere lekker aan weet niet wat zitten en ik op een houtje moet bijten.

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:08

linnieke schreef:
Met kerst ga ik wel een beetje zondigen hoor. Het is niet voor niets een feestdag. En wil ook genieten. Niet dat andere lekker aan weet niet wat zitten en ik op een houtje moet bijten.

Dat ga ik ook doen,ik let wel een beetje op dat ik niet over de top ga,maar ik ga niet een droge cracker eten terwijl ze aan tafel de lekkerste toetjes naar binnen proppen...... :9

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:10

takkie_muis schreef:
Patriesja schreef:
@Juval, Met Sonja Bakker en dan in combinatie met veel sporten en heel veel doorzettingsvermogen ;) en veel steun van mn naasten :) Ow en dat in 11 maanden
@Takkie, bedoel je dat naar mij toe?

ja :)

pff ben stout vandaag haha een oliebol en 2 kaasbroodjes , laat de kerst over me heen gaan dan ga ik na kerst wel verder :=

Okee, haha...
Nou ik heb nagenoeg geen huid over :o
Mijn buik is zeg maar plat maar wel een beetje slappe huid zeg maar en heb striae.... mijn bovenbenen kunnen wat strakker maar het hangt allemaal niet zeg maar... Mijn boven armen net zo... het is een klein beetje slap maar geen hangend vel... Ik kan gerust in een bikini/zomerkleding zonder dat ik me ergens druk om hoef te maken zeg maar
Het is meer dat mijn kritische ik dat zo zie dan andere mensen :Y) :+ .... Mensen geloven ook niet dat ik zoveel ben afgevallen... Ook niet als ik mn buik laat zien...

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:12

Ik moet nog alles bijlezen maar ik meld me alvast..

Heb afgelopen week iets chandaligs meegemaakt en toen was ik er klaar mee. Voor de mensen die het boek 'zwaar verliefd' kennen, de blunder van die meid is mijaatst overkomen midden in een overvolle winkel. Toen was ik klaar met mezelf en ik wil vóór volgend jaar 1 december 25 kilo kwijt zijn.

Tijd voor beweging heb ik niet (en nee ik ga niet vanaf Alkmaar naar mijn werk in Amsterdam fietsen) ik wandel nu veel en ik let op met snacks.
Op dagen dat ik niet veel energie nodig heb voor mijn werk eet ik alleen groenten, andere dagen 4 sneeën brood erbij en een bouillonnetje tussen de middag.

Mijn probleem waardoor ik niet afval leg ik misschien ter zijner tijd uit, dat is nogal persoonlijk...

Chocolade heb ik jaren geleden al geskipped daar ik migraine heb..

Suus88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:04

Ik ga met de kerst lekker zondigen! en ga na de kerst beginnen met het weer serieus aan te pakken!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:07

Ik heb persoonlijk ook gekozen om de lerst nog even de kerst te laten, maar per 1 januari ga ik heel hard opletten wat ik eet en drink..

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:56

Ik ben er al een beetje mee bezig en stiekem ook wel een beetje afgevallen,maar ik ga vanaf 1 a 2 januari erg driftig aan de gang!
Ik ga proberen om mn collega s ook zover te krijgen,dat scheelt weer met de koffie.....kunnen we met zn drieen aan de komkommer......

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 01:09

Heel lang getwijfeld of ik hier ook wat zou posten. Ik speel namelijk een beetje vals, Ik heb in maart een GBP operatie gehad. Maar ik heb nog steeds moeite met het vinden van motivatie zeker voor bewegen. Ik hang nu een beetje rond de 95 kilo en wil zo graag naar de 80. Ik woog op mn zwaarst 141 kilo, en 136 toen ik geopereerd werd. Strijd al jaren tegen de kilo's maar dat ging niet zo best.

Maar mag ik ook bij julie rondneuzen of hebben jullie dat liever niet?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 09:06

Er is een centraal topic voor alles over afvallen en diëten: [MW] [Centraal] Diëten en afvallen
Ook afvallen voor 'dikkere' bokkers valt daar dus gewoon onder. Bij deze hier een slotje.