Mijn tattoo' s gingen idd pas jeuken toen er korstjes op kwamen. Heeft wel moeite gekost me in te houden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
crazycactus schreef:@gimli als ik een mooie tattoo zie kijk ik ook graag, maar meestal laat ik de persoon wel weten dat ik zijn/haar tattoo bewonder
Horsii_mine schreef:Ik heb mijn afspraak bij Joy afgezegd![]()
Weet even niet meer wat ik eerst wil en begin daardoor ook te twijfelen of ik het wel echt wil. Vooral omdat mijn ouders echt op mij in hebben zitten praten hoe verschrikkelijk het is en dat ik echt spijt ga krijgen. Dus heb besloten de afspraak af te zeggen en dan over een jaar de afspraak opnieuw te maken als ik het toch nog wel wil. Baal heel erg, want wil het wel! Alleen, voor de zekerheid toch nog even wachten. Ik ben ook pas 18 natuurlijk dus die 2e tattoo komt echt wel. Verstandige keuzes zijn zo jammer
Positief punt; Mijn ouders hadden gezegd dat als ik het uit zou stellen zij mijn rijbewijs zouden betalen
idinn schreef:Als je nog twijfelt inderdaad heel verstandig om de afspraak af te zeggen ... en je rijbewijs krijgen is ook mooi meegenomen! Geen voorwaarde aan vast dat je dan de rest van je leven niet meer mag?
Lynn_x , ben ook heel benieuwd naar een foto!