[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

picobello

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 10:12

Heel mooi Perdjes! Viel het mee op je voet?
Mijn tattoo' s gingen idd pas jeuken toen er korstjes op kwamen. Heeft wel moeite gekost me in te houden ;)

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 13:03

Splash_ schreef:
Madelon, wat wil je laten zetten?

Zoals als onderstaand. Alleen de lijntjes als de hartjes zijn afgelopen wat anders, want deze vind ik niet zo mooi, vooral de linker niet.
Staat al sinds mijn 16e op mn pc en telkens als ik er naar kijk denk ik, dat wordt hem. :)
Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 13:12

Zo folie eraf gelaten. Vond het stiekem een beetje eng, maar is goed gegaan hoor := Ik ben een muts :D

Hij ziet er nu goed uit, bijna niet meer dik of rood. :)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 14:51

Madelon, mooi! Volgens mij wilde iemand in het topic deze ook laten zetten met de namen van haar 3 kinderen er in. Ik weet even niet meer wie het was!

Perdjes, mooi hoor! Mooi gezet en nu is je hond voor altijd bij jou.

Warbling, lijkt mij een stuk prettiger zonder folie erop. Bij mij is hij wat dikker nog, maar meer gewoon in het geheel erom heen, de lijnen niet. Gister kwam er ook ietsje inkt mee na het douchen maar dat kan geen kwaad volgens mij.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:00

Ja er zit bij mij inkt in mn haar :P strakjes maar even douchen :')

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:19

Ik kreeg het advies 4 nachten met folie te slapen.. wat een ellende was dat.. maar ik moet wel zeggen, heel weinig korstvorming..
Hij zit er nu anderhalve week op, en blijft erg netjes.. de lijnen hoeven bijna niet bijgewerkt te worden.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:27

Dat was ik Splash :) Afbeelding

Deze is het...

Van jeuk heb ik ook nog nooit echt last gehad en korstjes ook niet trouwens ;) ik gebruik calendula creme/zalf.. werkt perfect..

Even de naam kwijt :o maar dat hondepootje vind ik heel mooi zeg..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:39

Juist ja Desiree, jij bent het :D Ik vind hem echt heel erg mooi zo met de namen van je kids erin.

Nou, ik moet zeggen.. ik heb nog geen jeuk, en nog geen korstjes. Ik was hem 2x per dag met unicura (als ik 's middags bij mijn paard ben geweest dan was ik 'm nog een keer extra, gewoon voor mijn gemoedsrust) en ik smeer hem 2/3x per dag heel dun in met Bepanthen.

Bij mij mocht het folie er na 1 uur al af, ik heb hem 3.5 uur laten zitten en hem bij thuiskomst er meteen afgehaald.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:51

Maf hoeveel verschillende tips iedereen krijgt met de folie! Bij mij zat er een soort van blauw verband op vrijdagavond. Heb ik er zaterdagochtend afgehaald en 1 nacht met folie geslapen. Aankomende nacht niet meer.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:10

Ik heb eigenlijk helemaal niks aan de naverzorging gedaan. Na 15 minuten folie eraf gehaald. Af en toe smeren als het jeukte en had vrijwel geen korstjes of iets. M'n artist had gezegd, niet zwemmen komende 2 weken, niet in de volle zon. Maar niet teveel aan doen. Gewoon laten helen. Werkte goed, want hij zit er nog steeds :D

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:00

Splash_ schreef:
Juist ja Desiree, jij bent het :D Ik vind hem echt heel erg mooi zo met de namen van je kids erin.

:D Ik hoop dat ik em volgende maand heb.. ik wil em ook op een apparte plaats laten zetten. Maar weet nog niet of dat gaat lukken.. dus nog even afwachten..

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:56

Dankjee Desiree :D ik was dat met het hondenpootje haha!

Picobello, Het viel opzich wel mee op mijn voet, alleen de teentjes van het hondenpootje die op het bot zitten voelde ik wel ff flink.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:24

Ik haalde ook gewoon na 2 uurtjes het folie eraf, even goed wassen en dun smeren.
Daarna 3 dagen smeren na 't douchen en dan als 't jeukte of droog aanvoelde.
Vind 't geen fijn idee om er weer folie overheen te plakken, voor mijn gevoel moet er 'lucht' bij. :+

Gisteren met mijn nichtje (ook getattoeeërd) naar Thermae geweest, nou zeg, sommige mensen kunnen echt ongegeneerd naar je staren. :oo
Dacht in eerste instantie dat m'n bikini niet goed zat toen ik uit 't bubbelbad stapte, maar al snel hadden we 't door. :D

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:27

@gimli als ik een mooie tattoo zie kijk ik ook graag, maar meestal laat ik de persoon wel weten dat ik zijn/haar tattoo bewonder ;)

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:39

crazycactus schreef:
@gimli als ik een mooie tattoo zie kijk ik ook graag, maar meestal laat ik de persoon wel weten dat ik zijn/haar tattoo bewonder ;)

Oh ik vond 't ook écht niet vervelend hoor. :D
We zijn beiden, vind ik, toch wel 'sierlijk' en vrouwelijk getattooeeërd, en er beiden erg trots op, dus van mij mogen ze gerust kijken!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:27

Ik heb mijn afspraak bij Joy afgezegd ;(
Weet even niet meer wat ik eerst wil en begin daardoor ook te twijfelen of ik het wel echt wil. Vooral omdat mijn ouders echt op mij in hebben zitten praten hoe verschrikkelijk het is en dat ik echt spijt ga krijgen. Dus heb besloten de afspraak af te zeggen en dan over een jaar de afspraak opnieuw te maken als ik het toch nog wel wil. Baal heel erg, want wil het wel! Alleen, voor de zekerheid toch nog even wachten. Ik ben ook pas 18 natuurlijk dus die 2e tattoo komt echt wel. Verstandige keuzes zijn zo jammer :Y)

Positief punt; Mijn ouders hadden gezegd dat als ik het uit zou stellen zij mijn rijbewijs zouden betalen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:29

Horsii_mine schreef:
Ik heb mijn afspraak bij Joy afgezegd ;(
Weet even niet meer wat ik eerst wil en begin daardoor ook te twijfelen of ik het wel echt wil. Vooral omdat mijn ouders echt op mij in hebben zitten praten hoe verschrikkelijk het is en dat ik echt spijt ga krijgen. Dus heb besloten de afspraak af te zeggen en dan over een jaar de afspraak opnieuw te maken als ik het toch nog wel wil. Baal heel erg, want wil het wel! Alleen, voor de zekerheid toch nog even wachten. Ik ben ook pas 18 natuurlijk dus die 2e tattoo komt echt wel. Verstandige keuzes zijn zo jammer :Y)

Positief punt; Mijn ouders hadden gezegd dat als ik het uit zou stellen zij mijn rijbewijs zouden betalen :=

Kijk dat is verstandig van je!

Ik weet wel heel goed wat ik wil, maar nog niet zo goed waar.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:38

Ik heb hemmmm :D

Was zo ontzettend zenuwachtig! Maaar hij staaat! :D

Ben er super blij mee!
Zal vanavond ff een fototje neerzetten :)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:45

@Horsii_mine: Heel erg verstandig om het af te zeggen als je er niet voor de volle 100% achter staat.. Dan kan je inderdaad een tijdje wachten en kijken hoe je ze dan vind.. Alles beter dan spijt krijgen..

En natuurlijk een rijbewijs krijgen is natuurlijk ook wel heel erg mooi meegenomen :j

@Lynn_x: toppie.. ben heel benieuwd naar foto :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 16:40

Als je nog twijfelt inderdaad heel verstandig om de afspraak af te zeggen ... en je rijbewijs krijgen is ook mooi meegenomen! Geen voorwaarde aan vast dat je dan de rest van je leven niet meer mag? ;)

Lynn_x , ben ook heel benieuwd naar een foto!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 17:37

idinn schreef:
Als je nog twijfelt inderdaad heel verstandig om de afspraak af te zeggen ... en je rijbewijs krijgen is ook mooi meegenomen! Geen voorwaarde aan vast dat je dan de rest van je leven niet meer mag? ;)

Lynn_x , ben ook heel benieuwd naar een foto!

Nee want toen mijn ouders dat zeiden heb ik gezegd; ja, maar ooit komt ie toch wel :') Als het nu niet is over 2 jaar. En dat vonden ze niet zo leuk, maar mijn noodlot was dan in ieder geval uitgesteld :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:20

Verstandig dat je het afgezegd hebt. Aan spijt heb je niks :)

Donderdag en vrijdag zit Rude 77 van Tattoo Eus in het LVC voor Serious Request. Hij heeft nog een hele tijd staan kijken toen m'n tat vrijdag gezet werd. Ga wel ff kijken (en gedag zeggen) als ik zeg dat ik van "de vogeltjes en veertjes bij David" ben weet 'ie het vast wel.. ze vonden 'm allemaal zo gaaf daar :')

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:31

leuek tattoo's

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:52

Horsii, jammer maar verstandig!
Lynn, ben benieuwd naar je foto.

mijn tattoo gaat goed, niet meer dik en op 1 plek nu wat dunne korstjes. Alleen lijkt 1 klein stukje lijn nu toch wel erg dun en bijna onderbroken ; ben benieuwd of dat wegtrekt als ie genezen is of dat ie toch bijgewerkt moet worden. maar Marsha had zo haar best gedaan om dat te voorkomen.

Ik lig inmiddels met gigantische griep in bed dus mijn tattoo kan wel in alle rust genezen nu.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:05

beterschap! in ieder geval fijn dat het nu is en niet toen je tattoo gezet moest worden... ik hoop ook dat het niet bijgewerkt hoeft te worden, op mijn voet zag het er ook ff naar uit maar was na de genezing idd niks meer van te zien