Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlies94 schreef:Gisteravond mn tragus laten zetten. Ben er erg blij mee en de pijn viel/valt reuze mee !
noppeslover schreef:Hallo iedereen!
Ik wilde even mijn verhaal kwijt,
Ik ben op dieet, ben al 12 kilo kwijt en zit bijna op het gewicht dat ik wilde bereiken.
Nu, voor mezelf, omdat ik zo veel kwijt ben wil ik een navelpiercing laten zetten, het liefst zo snel mogelijk, maar ik wil ook kunnen zwemmen in de zomervakantie, rond augustus.
Ook ben ik nog wel bezig met afvallen.. Kan dat kwaad? En kan ik hem dan begin maart laten zetten en evengoed kunnen zwemmen? Sorry als dit al eerder gevraagd is maar er waren zoveel topics![]()
Bedankt iig!
kYliieJ schreef:Mariettjj ik heb aan beide oren ook 3 gaatjes. en aan me rechter oor een helix en links en rechts een tragus.
Had eerst alleen rechts een tragus. Vond het niet vol uit zien.
En nu met aan iedere kant 1 tragus vind ik he nog mooi
Sabinaa__ schreef:Gaaf zeg!!
Ik heb me tongpiercing nu al zn 2 maand uit denk ik, maar ik kan vanaf boven wel stuk erin, maar onder me tong kan ik er niet helemaal meer door het witte bultje is ook verdwenen, en ik weet niet of doorprikken handig is, zou dit weer de volle mep kosten bij de pierce? wat denken jullie of wat zouden jullie doen?