[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kYliieJ

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:07

ik wou bestellen bij crazy factory en voerde FB-HOLY in als gratis verzending. maar er komt te staan um coupon is afgelopen. 2 dagen geleden ging het wel. iemand een nieuwe code?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 01:47

Iemand hier in het bezit van een SkinDiver? (SD)
Iemand al een uitgroeiing gehad?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 13:47

Ik had vanmorgen jeuk bij m'n oor, dus ik krabben, voel ik opeens dat m'n helix piercing weg is ! Heb ik nog nooit meegemaakt ... Ik heb het staafje wel weer gevonden maar het balletje is helemaal foetsie. En laat ik nou net geen balletje hebben !

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:50

Vandaag een piercing in me kin gezet (labret) ben er super blij mee :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 01:02

Niiice! ;)

Mijn vriend heeft vanavond ook weer z'n tongpiercing laten zetten (had er al een, maar was dichtgegaan nadat ie 'm had uitgedaan ivm wondje) ! :D Ik blij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 09:42

Mijn traguspiercing is dinsdag verwisseld voor een staafje van 7 mm lang, gelukkig :D (kan weer fatsoenlijk muziek luisteren)
Ze vond dat het er supergoed uitzag, het was nog niet helemaal genezen maar niks te zien wat ook maar ontstoken of geirriteerd leek :D

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 10:33

ik heb gister deze binnen gekregen van AOP
echt suuppperrrr schattig!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:45

Superleuk :oo

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:27

Jaaaaa ik ben ernstig verliefd op ze :))

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:55

Gisteravond mn tragus laten zetten :). Ben er erg blij mee en de pijn viel/valt reuze mee !

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:06

Wie zich nog druk maakt om een tongpiercing en haar/zijn tanden. Ik kreeg eergisteren bij de tandarts te horen dat alles er super uitzag. :D
Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd alleen kunststof balletjes erop heb.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 16:26

Marlies94 schreef:
Gisteravond mn tragus laten zetten :). Ben er erg blij mee en de pijn viel/valt reuze mee !

Leuk! Dat is ook iets wat ik nog wel graag wil. Moet alleen nog een kleinbeetje moed verzamelen en ik twijfel nog een beetje of het niet te 'druk' wordt. Ik heb nl aan beide kanten 3 oorbel gaatjes en nog aan 1 kant een helix. Misschien kunnen jullie een oordeel geven? Ik denk dat ik hem dan wel wil aan de kant waar mijn helix niet zit.. Of misschien juist wel aan dezelfde kant.. :')

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:11

Mariettjj ik heb aan beide oren ook 3 gaatjes. en aan me rechter oor een helix en links en rechts een tragus.
Had eerst alleen rechts een tragus. Vond het niet vol uit zien.
En nu met aan iedere kant 1 tragus vind ik he nog mooi

ladyliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:21

Hallo iedereen!
Ik wilde even mijn verhaal kwijt,
Ik ben op dieet, ben al 12 kilo kwijt en zit bijna op het gewicht dat ik wilde bereiken.
Nu, voor mezelf, omdat ik zo veel kwijt ben wil ik een navelpiercing laten zetten, het liefst zo snel mogelijk, maar ik wil ook kunnen zwemmen in de zomervakantie, rond augustus.
Ook ben ik nog wel bezig met afvallen.. Kan dat kwaad? En kan ik hem dan begin maart laten zetten en evengoed kunnen zwemmen? Sorry als dit al eerder gevraagd is maar er waren zoveel topics :+
Bedankt iig!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:30

Die uiltjes zijn echt super cute!!
Ik heb voor kerst deze 2 (2x) gekregen voor kerst..
Heb nu de cupcakes in. (beide 8mm)

Afbeelding
Afbeelding

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:47

noppeslover schreef:
Hallo iedereen!
Ik wilde even mijn verhaal kwijt,
Ik ben op dieet, ben al 12 kilo kwijt en zit bijna op het gewicht dat ik wilde bereiken.
Nu, voor mezelf, omdat ik zo veel kwijt ben wil ik een navelpiercing laten zetten, het liefst zo snel mogelijk, maar ik wil ook kunnen zwemmen in de zomervakantie, rond augustus.
Ook ben ik nog wel bezig met afvallen.. Kan dat kwaad? En kan ik hem dan begin maart laten zetten en evengoed kunnen zwemmen? Sorry als dit al eerder gevraagd is maar er waren zoveel topics :+
Bedankt iig!

wat goed dat je al zo veel bent afgevallen! Als je in maart je navelpiercing laat zetten kan je makkelijk in augustus zwemmen hoor, ik mocht na 2 weken alweer zwemmen! En afvallen moet ook niet zo veel kwaad kunnen hoor, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:50

kYliieJ schreef:
Mariettjj ik heb aan beide oren ook 3 gaatjes. en aan me rechter oor een helix en links en rechts een tragus.
Had eerst alleen rechts een tragus. Vond het niet vol uit zien.
En nu met aan iedere kant 1 tragus vind ik he nog mooi

Bedankt voor je reactie! Heb je er misschien een foto van? Ben wel beniewd.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:34

Afbeelding
Afbeelding

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:01

Ik heb me tragus ook rechts links voor de kijkers. Ik heb natuurlijk oorbellen en een helix in het zelfde oor. Dit omdat ik links misschien een triple FH wil :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:30

kYliieJ, ik vind jouw linkeroor echt heel erg gaaf!!

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:00

Gaaf zeg!!

Ik heb me tongpiercing nu al zn 2 maand uit denk ik, maar ik kan vanaf boven wel stuk erin, maar onder me tong kan ik er niet helemaal meer door het witte bultje is ook verdwenen, en ik weet niet of doorprikken handig is, zou dit weer de volle mep kosten bij de pierce? wat denken jullie of wat zouden jullie doen?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:19

Sabinaa__ schreef:
Gaaf zeg!!

Ik heb me tongpiercing nu al zn 2 maand uit denk ik, maar ik kan vanaf boven wel stuk erin, maar onder me tong kan ik er niet helemaal meer door het witte bultje is ook verdwenen, en ik weet niet of doorprikken handig is, zou dit weer de volle mep kosten bij de pierce? wat denken jullie of wat zouden jullie doen?

Ik zou persoonlijk toch weer naar de piercingshop gaan om het te laten doen. Als je zelf gaat lopen prutsen kan het wel eens mis gaan, en een tong heb je toch best wel erg nodig :')
Vriendlief heeft trouwens zijn tongpiercing voor 25,- laten zetten!! Vet goedkoop, alle piercings zijn daar max. 50,- ! :=
(en is gewoon een proff.tattoo/piercingshop! http://www.timeless-tattoo-piercing.nl/ ... 59&lang=nl )

Oooh, ik kan niet wachten tot mijn Conch genezen is. Elke keer is er wel weer wat.. dan stoot er iemand tegenaan, dan doe ik weer iets lomps met m'n haar.. etc! :\
Heb hem nu 8 maanden..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:32

Is die shop wel een beetje goed dan?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:33

Fiffill schreef:
Is die shop wel een beetje goed dan?

Ja hoor, heel prima. Vriend+moeder hebben er beide piercing laten zetten (moeder een skindiver, hij dus tong) en vriend ook nog een tattoo! :)
Ziet er netjes uit etc. :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:34

Balen dat het zo lang duurt Dreamy, mijn conch doet het heel goed! Net zo makkelijk als mijn tragus, heb hem nu vijf maanden en hij heeft alleen in het begin gezeurd.
Rook doet het nu ook vrij aardig, tijdje geen gekloot meer mee gehad. Mag ook wel, heb hem eind deze maand een jaar.