Zit trouwens weer op dag 1, had vanochtend een SE waar ik ontzettend zenuwachtig voor was en tja.. Dat dus.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zit trouwens weer op dag 1, had vanochtend een SE waar ik ontzettend zenuwachtig voor was en tja.. Dat dus.
Soms alleen als ik zit te bokken, dan gaaat het snel.
Soprano schreef:Wat misschien ook voor jou helpt, is zo'n speciale nagellak voor nagelbijters? Die proeft heel erg vies als je dan je nagels bijt.
Dus werden alle nagels gelakt. Goed hoor. Zuig ik wel op m'n vulpen. Het zal niemand verbazen dat ik 9! jaar met een beugel heb rond gelopen
En als ie door zijn nagels heen was, nam hij de mijne wel
Uitendelijk kwam het gewoon op zelfdiscipline aan. IK..MOET..EN..ZAL..LANGE..NAGELS..HEBBEN..!! In het begin ging het nog wel eens fout, ik heb vrij zwakke nagels en wordt echt vervelend als er een haak in zit, dan durf ik ze nog wel eens afbijten. Zo loop ik nu weer met 7 lange nagels rond, maar meestal gaat het beter
Als ik ze op tijd bij vijl, en m'n vijl ook bij me heb wanneer er een haakje in sluipt.. Unoo schreef:Dag 5 voor mij! M'n duimnagel is al vet lang! Morgen weer naar de paardjes toe dus hopen dat ze mooi blijven.
Ik vind het nu wel irritant dat er dus vanalles achter het witte randje blijft zitten, grond en weet ik wat..
Morgen weer een hele hoop zadels invetten dus dat worden weer vieze nageltjes
Zelfs bij het paardje poetsen draag ik ze meestal
Ze zijn dan ook zo mooi lang.. 7 van den 10 dan
Ik zit nu weer op dag 2.