Zo'n ander gezicht zonder make-up.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:18

Jij hebt anders ook een mooie combi hoor lesilla, donker haar & lichte ogen, vind ik een van de mooiste combi's :D en ik ben nooit zo'n fan van lippenstift... is gewoon niet zo mijn ding denk ik :Y)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:18

Make up is leuk! Ik geef belachelijk veel geld eraan uit en heb een kast vol make up met lades, lade voor ogen lade voor lippen enz. heerlijk om te hebben. := Maar gebruiken? Ben er gewoonweg te lui voor 's ochtends.. Vaak draag ik enkel mascara met een klein beetje foundation tegen mijn rode vlekken huid. Ik slaap liever 15 minuten langer.. :=

Als ik uit ga ga ik (vaak) wel helemaal los, 3 verschillende kleuren oogschaduw, jeuj!

Probleem wat veel meisjes hebben die (te) veel make up dragen is dat de meerderheid geen idee heeft van hoe je make up nu eigenlijk moet gebruiken, verkeerde kleur foundations of verkeerde substanties, 22 lagen mascara enz Bah!

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2007_n.jpg
Dit was met uitgaan vorige week, eyeliner en klein beetje foundation. Had geeneens zin om dat op mijn voorhoofd weg te werken := Ziet er vaak zo goor uit als meiden hun puisten volsmeren met concealer word het zon cake-je :=
Laatst bijgewerkt door Kana op 23-11-11 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:19

Kana schreef:
Probleem wat veel meisjes hebben die (te) veel make up dragen is dat de meerderheid geen idee heeft van hoe je make up nu eigenlijk moet gebruiken, verkeerde kleur foundations of verkeerde substanties, 22 lagen mascara enz Bah!

Klopt. Je kan best aardig wat make-up op je gezicht hebben zonder dat 't zo opvalt, dan doe je het goed :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:19

Maar jij staat ook echt wel goed met make up! En je kan het ook zo goed aanbrengen.

En dank je! Ik ga blozen :P

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:21

Fiffill schreef:
Kana schreef:

Klopt. Je kan best aardig wat make-up op je gezicht hebben zonder dat 't zo opvalt, dan doe je het goed :+

Helemaal waar!

Ook zijn er verschillende types die beter zonder make up kunnen.
Meisjes met rood haar en krullen en groene ogen stralen meer naturel achtig iets uit waardoor ze mooier zijn zonder make up bv. Ik vind het zelf nooit mooi als die helemaal vol gesmeerd zijn...
Of praat ik nu echt onzin? :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:23

Ik heb verder ook geen verstand van make-up hoor, ik doe meestal maar wat _O- heb nog nooit gekke blikken of opmerkingen gehad, dus kennelijk doe ik iets goed (alhoewel ik vandaag door een winkelstraat moest met nepsneeuw in mijn haar en een zwarte veeg over mijn ogen - was na een shoot, toen keken veel mensen toch wel wat vreemd op :') ). Alhoewel, als ik een keer wat meer make-up heb en het is wat donkerder, hoor ik hier thuis wel vaker 'wat ga jij doen vanavond?' of iets in die trant :+

Kana schreef:
Fiffill schreef:

Helemaal waar!

Ook zijn er verschillende types die beter zonder make up kunnen.
Meisjes met rood haar en krullen en groene ogen stralen meer naturel achtig iets uit waardoor ze mooier zijn zonder make up bv. Ik vind het zelf nooit mooi als die helemaal vol gesmeerd zijn...
Of praat ik nu echt onzin? :+

Haha, maar is dat niet hetzelfde voor meisjes met blond haar, meisjes met donker haar etcetera? :))

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:24

tsja ik zou zeggen dat je er mét make-up anders uitziet, niet zonder.. iedereen is mooi zoals hij of zij is toch. Ik heb zelf niet zoveel te klagen, ben niet knap maar ik heb lichte ogen en donkere lange wimpers dus ik draag in elk geval eigenlijk nooit mascara, krijg meer commentaar als ik dat wel doe, dan als ik dat niet doe :+ Ben er in elk geval van overtuigd, dat make-up je niet per definitie mooier maakt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:25

peacehorses schreef:
tsja ik zou zeggen dat je er mét make-up anders uitziet, niet zonder.. iedereen is mooi zoals hij of zij is toch. Ik heb zelf niet zoveel te klagen, ben niet knap maar ik heb lichte ogen en donkere lange wimpers dus ik draag in elk geval eigenlijk nooit mascara, krijg meer commentaar als ik dat wel doe, dan als ik dat niet doe :+ Ben er in elk geval van overtuigd, dat make-up je niet per definitie mooier maakt.

Klopt hoor, maar als je ziet wat sommige mensen met make-up kunnen doen, daar valt m'n mond soms van open... :wow: kan wel echt een wereld van verschil zijn.

Ivana22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:27

peacehorses schreef:

Helemaal mee eens !!
Iedereen is mooi of je nou make-up op heb of niet
Ik draag zelf nooit make-up want ik vind ik ben zoals ik ben ;)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:37

Fiffill schreef:
peacehorses schreef:

Klopt hoor, maar als je ziet wat sommige mensen met make-up kunnen doen, daar valt m'n mond soms van open... :wow: kan wel echt een wereld van verschil zijn.

zeker, het kan ook een heel verschil maken alleen ik lees hier een topictitel waarin staat, dat ze zonder makeup zo anders is.. terwijl ik het andersom gezegd zou hebben. Maar makeup kan wel degelijk heel erg mooi zijn ja, ik doe het met fairs ook vaak als kunstvorm, nieuwe dingen uitproberen. En ik vond met Holland's Next Top Model dat ze Tamara ook knap konden krijgen met makeup, terwijl ik die niet echt knap vond van zichzelf met die grove wenkbrauwen :+ maarja dan heb je het over modellen

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:39

Same here!

Zolang ik geen pukkels heb (komt niet vaak voor) zie ik er enorm zachtaardig en jong uit zonder make up..
maar toch zou ik nooit meer zonder make up dedeur uit gaan..

Heb erg witte huid en hele korte wimpers..

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:42

Fiffill schreef:
Je zou evt wel je wenkbrauwen wat donkerder kunnen maken als je dat mooi vindt/ze heel erg licht zijn, wenkbrauwen zijn erg bepalend voor je gezicht ;) maar als je dan verder geen make-up draagt zou dat helemaal niet gek staan hoor denk ik zo. :)

Ik heb dat ook gemerkt idd sinds ik mijn wenkbrauwen geverfd heb, dat het er al veel minder blote billen-achtig uit ziet als ik geen mascara op heb. Dus nu ga ik af en toe nog wel eens de hond uitlaten zonder make-up. _O-

Verder ben ik te gewend aan mijn zwarte mascara en vooral aan mijn eyeliner. Vind het nu zo raar staan als ik alleen mascara op doe. :+ Heb wel bruine, maar die gebruik ik eigenlijk bijna nooit.

Foundation heb ik niet eens. :')

ThinkAgain

Re: Zo'n ander gezicht zonder make-up.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:43

ik heb foundation enzo echt alleen voor fairs in 't wit als ik verkleed moet als vampier :+ hahha

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:50

Ik maak mezelf alleen op als ik uitga of naar de bios ofzo. Naar de supermarkt en mijn werk, stage, school ga ik gewoon zonder make up. Ik zie er alleen altijd iets ouder uit als ik wat make up op doe ik ben 23 maar heeel erg klein dus word vaak 16 geschat :')

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:13

Jup, ik heb op bepaalde dagen geen mascara op omdat ik dan moet zwemmen.
Mensen vragen dan meteen of ik moe ben... Want mijn ogen zijn bijna niet te vinden.. :+

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 11:55

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:07

Ik heb permanent make- up (getatoueerd) Ideaal, kan s'morgens de deur uit zonder in de spiegel te kijken. +:)+
Als ik 1 minuut de tijd het doe ik nog wat mascara, als ik dan nog 30 seconden heb, lipstick. Ik heb een behoorlijk zwangerschapsmasker (pigmentvlekjes) in mijn gezicht. Die smeer ik niet weg, : ze horen bij mij.

Al vonden ze dat laatst bij de Douglas wel heel raar. Ik hoefde me niet te schamen zeiden ze. Er was redding, ik kon gelaserd worden! _O-

Doe effe normaal.......... :')

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:30

Permanente make-up? :)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:39

ik ben nog steeds van mening ze moeten me maar nemen zoals ik ben. ik had er een leuke slag zin voor bedacht -maybe she's born with it maybe, it's fake-believe! maar iedereen moet het voor zich weten hoor ik wil niemand voor de schenen stoten.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:42

JNAWA_Nienke schreef:

Is een eyeliner of wenkbrauw of lippenstift in tattoovorm.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:46

Ik heb permanente make up laten aanbrengen op mijn wenkbrauwen, ideaaaaaa en het ziet er natuurlijk uit.

Verder volstaat een zwarte mascare bij de bovenwimpers en ik zie er prima uit. Ik heb niet veel nodig om er goed uit te zien, want teveel make up vind ik erg nep en lelijk.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:52

willemlover schreef:
Wat een gezellig topic word dit zeg! En wat een leuke complimentjes worden er gegeven :o. Zit nu op school dus kan niet alles goed bijlezen..

Ik heb 2 foto's van mezelf gevonden zonder make-up bij een shoot, is wel alweer een tijdje terug:
Zonder:
http://imageshack.us/photo/my-images/42 ... 5ckik.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 5t5ub.jpg/

Met een beetje:

http://imageshack.us/photo/my-images/528/jasmijn.jpg/

Met veel:

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... =3&theater

De 'veel' kan ik niet zien! Heb je bij de 'zonder' foto's ook geen mascara op? want dan heb je wel mooie donkere wimpers, als ik het zo zie...
Mooie meid ben je :D

Ik zou zelf nooit permanente make-up willen, het wordt toch niet zo echt als 'haartjes' en ik zou me denk ik schamen tegenover mijn vriend (als ik die zou hebben). Alsof ik mezelf niet durf te zijn.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:25

Ik zou permanente make-up vreselijk vinden. Stel je voor, nooit meer naturel!

En TS, ziet er echt niet gek uit hoor zonder make-up :) je wimpers lijken idd best donker ook zonder mascara. Alleen maar mooi toch!

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:36

lesilla schreef:
JNAWA_Nienke schreef:

Is een eyeliner of wenkbrauw of lippenstift in tattoovorm.

Oh op die manier! :j

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:03

Ik denk dat als de meeste meisjes zichzelf in de spiegel zien met Make-up dat ze zich mooier vinden.
Ik heb dat ook.. Als ik mezelf in de spiegel zie zonder make-up dan schrik ik me dood! Heel bleek, en bol gezicht lijkt ik dan te hebben :+ Terwijl met make-up ik me dan mooier maak, waarbij me ogen dan ook beter opvallen, dan lijken ze mooi groter.