en ik ben nooit zo'n fan van lippenstift... is gewoon niet zo mijn ding denk ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar gebruiken? Ben er gewoonweg te lui voor 's ochtends.. Vaak draag ik enkel mascara met een klein beetje foundation tegen mijn rode vlekken huid. Ik slaap liever 15 minuten langer.. 
Ziet er vaak zo goor uit als meiden hun puisten volsmeren met concealer word het zon cake-je
Kana schreef:Probleem wat veel meisjes hebben die (te) veel make up dragen is dat de meerderheid geen idee heeft van hoe je make up nu eigenlijk moet gebruiken, verkeerde kleur foundations of verkeerde substanties, 22 lagen mascara enz Bah!
Fiffill schreef:Kana schreef:Probleem wat veel meisjes hebben die (te) veel make up dragen is dat de meerderheid geen idee heeft van hoe je make up nu eigenlijk moet gebruiken, verkeerde kleur foundations of verkeerde substanties, 22 lagen mascara enz Bah!
Klopt. Je kan best aardig wat make-up op je gezicht hebben zonder dat 't zo opvalt, dan doe je het goed
heb nog nooit gekke blikken of opmerkingen gehad, dus kennelijk doe ik iets goed (alhoewel ik vandaag door een winkelstraat moest met nepsneeuw in mijn haar en een zwarte veeg over mijn ogen - was na een shoot, toen keken veel mensen toch wel wat vreemd op
). Alhoewel, als ik een keer wat meer make-up heb en het is wat donkerder, hoor ik hier thuis wel vaker 'wat ga jij doen vanavond?' of iets in die trant 
Kana schreef:Fiffill schreef:Klopt. Je kan best aardig wat make-up op je gezicht hebben zonder dat 't zo opvalt, dan doe je het goed
Helemaal waar!
Ook zijn er verschillende types die beter zonder make up kunnen.
Meisjes met rood haar en krullen en groene ogen stralen meer naturel achtig iets uit waardoor ze mooier zijn zonder make up bv. Ik vind het zelf nooit mooi als die helemaal vol gesmeerd zijn...
Of praat ik nu echt onzin?
Ben er in elk geval van overtuigd, dat make-up je niet per definitie mooier maakt. peacehorses schreef:tsja ik zou zeggen dat je er mét make-up anders uitziet, niet zonder.. iedereen is mooi zoals hij of zij is toch. Ik heb zelf niet zoveel te klagen, ben niet knap maar ik heb lichte ogen en donkere lange wimpers dus ik draag in elk geval eigenlijk nooit mascara, krijg meer commentaar als ik dat wel doe, dan als ik dat niet doeBen er in elk geval van overtuigd, dat make-up je niet per definitie mooier maakt.
kan wel echt een wereld van verschil zijn. peacehorses schreef:tsja ik zou zeggen dat je er mét make-up anders uitziet, niet zonder.. iedereen is mooi zoals hij of zij is toch. Ik heb zelf niet zoveel te klagen, ben niet knap maar ik heb lichte ogen en donkere lange wimpers dus ik draag in elk geval eigenlijk nooit mascara, krijg meer commentaar als ik dat wel doe, dan als ik dat niet doeBen er in elk geval van overtuigd, dat make-up je niet per definitie mooier maakt.
Fiffill schreef:peacehorses schreef:tsja ik zou zeggen dat je er mét make-up anders uitziet, niet zonder.. iedereen is mooi zoals hij of zij is toch. Ik heb zelf niet zoveel te klagen, ben niet knap maar ik heb lichte ogen en donkere lange wimpers dus ik draag in elk geval eigenlijk nooit mascara, krijg meer commentaar als ik dat wel doe, dan als ik dat niet doeBen er in elk geval van overtuigd, dat make-up je niet per definitie mooier maakt.
Klopt hoor, maar als je ziet wat sommige mensen met make-up kunnen doen, daar valt m'n mond soms van open...kan wel echt een wereld van verschil zijn.
maarja dan heb je het over modellen Fiffill schreef:Je zou evt wel je wenkbrauwen wat donkerder kunnen maken als je dat mooi vindt/ze heel erg licht zijn, wenkbrauwen zijn erg bepalend voor je gezichtmaar als je dan verder geen make-up draagt zou dat helemaal niet gek staan hoor denk ik zo.

Heb wel bruine, maar die gebruik ik eigenlijk bijna nooit.
hahha
. Zit nu op school dus kan niet alles goed bijlezen..

willemlover schreef:Wat een gezellig topic word dit zeg! En wat een leuke complimentjes worden er gegeven. Zit nu op school dus kan niet alles goed bijlezen..
Ik heb 2 foto's van mezelf gevonden zonder make-up bij een shoot, is wel alweer een tijdje terug:
Zonder:
http://imageshack.us/photo/my-images/42 ... 5ckik.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 5t5ub.jpg/
Met een beetje:
http://imageshack.us/photo/my-images/528/jasmijn.jpg/
Met veel:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... =3&theater

je wimpers lijken idd best donker ook zonder mascara. Alleen maar mooi toch!
Terwijl met make-up ik me dan mooier maak, waarbij me ogen dan ook beter opvallen, dan lijken ze mooi groter.