! Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Blue_Eyes schreef:Schiet me nog iets te binnen - kunnen jullie de leeftijd schatten van deze mevrouw?
http://i377.photobucket.com/albums/oo21 ... /petra.jpg
Dit is mijn tante, de zus van mijn vader. Ze is 62. Verrassing, hè? Kunnen jullie je voorstellen waarom ik hoop dat ik haar genen heb? 
Blue_Eyes schreef:Ik zal jullie uit de droom helpen.Dit is mijn tante, de zus van mijn vader. Ze is 62. Verrassing, hè? Kunnen jullie je voorstellen waarom ik hoop dat ik haar genen heb?
Het kan dus wel, NL vrouwen op leeftijd die er nog heel goed - en meestal ook wel stijlvol - uitzien

Kwanyin schreef:Een sexleven hebben mijn ouders uiteraard niet. Die gedachte wil ik zo houden. Ik en mijn zus zijn in de winkel gekocht en daarmee basta.
Blue_Eyes schreef:Ik zal jullie uit de droom helpen.Dit is mijn tante, de zus van mijn vader. Ze is 62. Verrassing, hè? Kunnen jullie je voorstellen waarom ik hoop dat ik haar genen heb?
Het kan dus wel, NL vrouwen op leeftijd die er nog heel goed - en meestal ook wel stijlvol - uitzien
lesilla schreef:Inderdaad! Zo ziet een vertante van mij die 90 is 60 eruit en zelfs jonger.
Maar daar zit ook wel de nip en tuck en spuitjes iets voor tussen vrees ik
Mijn tante overigens niet hoor, geen kunstgrepen behalve een kunstknie.
Blue_Eyes schreef:LA_Woman schreef:Vrouwen die hun haar rood verven zijn toch op zoek naar een man?Ook maar weer eens gelezen hoor!
Ik ben roodharig van nature, ben ik nu permanent op zoek naar een man?![]()
Ooooh ik ga iets nuttigs doen, anders sla ik door![]()
Nee er staat/stond duidelijk 'verven'!