Groente: in principe wel gewoon met avondeten, en soms overdag nog een bakje sla. Maar mijn moeder kookt vaak bloemkool en die vind ik soms zo stinken, dat ik het niet wegkrijg.
Dan is het toch ietsjes minder dan 200 g... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan is het toch ietsjes minder dan 200 g...
. Eet meestal maar een eetlepel groente en het enige fruit dat ik binnen krijg is als ik appels voor mijn paar heb gehaald. Uit de zak eet ik er meestal eentje op, de rest gaat naar hem. Maar ik tel mijn mona-toetjes ook als fruit
, dat zit "boordevol bosvruchten"
Citaat:Diegenen die zeggen dat ze ruimschoots over de 200 gram groentes komen, wegen jullie je groentes ook

). Sla eten wij geregeld bij het avond eten. Alleen met stampot eten wij het niet. Fruit eet ik ook niet dagelijks/wekelijks maar als ik het eet gaat het met kilo's achterelkaar
Ik doe het dus wel best, wmb
No_No schreef:2 ons groenten is best veel. Van slink groentes moet je zelfs meer eten. Dus van spinazie moet je 250 gram eten. Wortelen uit blik lijkt mij ook niet echt vol voedingsstoffen te zitten, het is vooral water lijkt mij (ik eet het nooit omdat ik vlak daar na weer honger krijg).
Ik probeer regelmatig tomaat te eten omdat het kanker zou kunnen voorkomen (en ik vind het ook lekker). Sla eten wij geregeld bij het avond eten. Alleen met stampot eten wij het niet. Fruit eet ik ook niet dagelijks/wekelijks maar als ik het eet gaat het met kilo's achterelkaar
![]()
Ik vind het best lastig!