Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Heerlijk, geen viezigheden, geur die je wilt, temperatuur die je wilt. Ik kan een sauna trouwens ook niet uithouden als het te warm is. Ik ben een keer eens in een publieke geweest bij een tropisch zwembad en ik kon er geen twee minuten inblijven. Maar thuis als ik onderaan lig hou ik het veel langer vol en het is echt honderd keer aangenamer.
.
het is inderdaad best ranzig. Ik heb me bedacht dat ik VRIJDAG naar de sauna ga... voor het eerst in mijn eentje.. wat vinden jullie fijner?? Samen of alleen??
soms zie je dingen die je eigenlijk liever niet had gezien of shockerende dingen zoals een man met een apparaat in formaat olifantenslurf..my god ik stikte bijna in m'n broodje! Maar met dikkere mensen heb ik totaal geen moeite, te dun is ook niet alles toch!
Ik heb inmiddels maat 38/ 40 na er keihard voor gewerkt te hebben. Om gezondheidsredenen. Ieder voor zich moet weten of ie het nodig vindt of niet, maar ik was beter af. Ik heb namelijk een zeer instabiel bekken en ik kon niet meer op mijn paard komen. Ik vond het van mezelf ook niet kunnen om met mijn gewicht mijn paard te belasten. Daar heb ik nu minder moeite mee. Maar dat is puur persoonlijk.
wiebke schreef:ok ok flubbertjes gaan het topic al uit...het is inderdaad best ranzig. Ik heb me bedacht dat ik VRIJDAG naar de sauna ga... voor het eerst in mijn eentje.. wat vinden jullie fijner?? Samen of alleen??
wiebke schreef:gaan jullie trouwens naar de sauna in je woonplaats? sommige mensen maken daar echt een probleem van... want stel je vóór dat je bekende tegenkomt! Ik heb daar zelf geen moeite mee.... en jullie??
maar ik ga vrij dichtbij, wel met kans op bekenden, maar ik weet wel wannneer mijn schoonouders er niet zijn hahha wiebke schreef:vuurneon schreef:Haha het bubbelbad ga ik alleen in als het leeg is! Ik drijf snel en wil absoluut niet tegen een onbekende aandrijven haha
Helemaal niet als er 2 gezellige dikkerds inzitten, toch meer oppervlak om tegen aan te komen
![]()
je bent een soort van drijfhoutje dan? lastig... *jaccuzi in je tuin is DE oplossing*
Niet dat we ronduit zitten te kletsen, maar alleen is ook maar alleen.
Ik vond bij de Zwaluwhoeve de grootste afknapper dat je moet reserveren om te kunnen eten. Echt sorry hoor! Als ik honger heb, wil ik gaan eten, daar boek ik een dag voor. Dan moet ik niet eerst gaan reserveren om daarna met knorrende maag de tijd in de gaten te houden.
We keken toen ook altijd mensen en spraken hard op wat we van ze vonden