Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: Dikkere mensen in de sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:53

Nee nou het was een groot flubbertje in buinige kleur...met slijm ook enzo...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:54

Als ik dit zo lees ben ik blij dat we thuis zelf een sauna hebben :') . Heerlijk, geen viezigheden, geur die je wilt, temperatuur die je wilt. Ik kan een sauna trouwens ook niet uithouden als het te warm is. Ik ben een keer eens in een publieke geweest bij een tropisch zwembad en ik kon er geen twee minuten inblijven. Maar thuis als ik onderaan lig hou ik het veel langer vol en het is echt honderd keer aangenamer.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:00

Ik ben niet extreem slank, niet extreem dik maar wel redelijk onzeker geweest over mijn lichaam. Na een keertje sauna was mijn schaamte wel weg :D Oh wat is dat heerlijk! Pfft. Ik lees dit topic en ben nu al mijn vrienden aan het afgaan wie er allemaal nog meer zin hebben in een dagje sauna :')

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:14

Ik heb nooit van de sauna gehouden. Wel eens geprobeerd, maar nee, het is niet iets waarna ik me prettiger voel. In de loop der jaren ben ik dikker geworden en nu is het niet verstandig om naar een sauna te gaan. Het is me medisch afgeraden, evenals buggyjumpen, wildwatervaren, parachutespringen, diepzeeduiken. :D .
Het dik zijn heeft er dus niets mee te maken dat ik dingen niet doe.
Ik kan me zo voorstellen dat er meer dikkere mensen zijn die een negatief advies meekrijgen. Dat dikke mensen niet zouden durven omdat ze dik zijn...nee, volgens mij durf je het dan ook niet als je slank bent.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:22

gaan jullie trouwens naar de sauna in je woonplaats? sommige mensen maken daar echt een probleem van... want stel je vóór dat je bekende tegenkomt! Ik heb daar zelf geen moeite mee.... en jullie??

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:45

Gatver ik word trouwens misselijk van dat flubbertje van jullie :')

Maakt mij niet uit waar ik naar de sauna ga. Als het maar betaalbaar & reisbaar is :=

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 14:06

Het is dat er hier geen (goede) sauna is, anders zou ik daar zeker wel heen gaan!! Er is maar een sauna waar ik niet heen ga, en dat is omdat ik weet dat daar elke week mijn ex rondloopt, daar heb ik niet zo'n zin in...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 14:23

Sauna in de buurt maakt me niet uit, die is zo groot dat je elkaar misschien nog geen eens ziet :-)

Willen jullie stoppen met verhalen over bruine flubbertjes alsjeblieft, straks wil ik nooit meer :r :r :r

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 14:29

ok ok flubbertjes gaan het topic al uit... :D het is inderdaad best ranzig. Ik heb me bedacht dat ik VRIJDAG naar de sauna ga... voor het eerst in mijn eentje.. wat vinden jullie fijner?? Samen of alleen??

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 14:31

Alleen ben ik nog nooit geweest maar al wel vaak aan gedacht om te doen. Zo houd ik er bv van om echt heeeeeeeeeeel lang in een bubbelbad te zitten en dat willen anderen vaak niet. En als je alleen bent kun je erin gaan zitten tot je een ons weegt bijvoorbeeld.
Dus wil het zeker nog een keer gaan doen.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 14:46

Heeerlijk naar de sauna :-) soms zie je dingen die je eigenlijk liever niet had gezien of shockerende dingen zoals een man met een apparaat in formaat olifantenslurf..my god ik stikte bijna in m'n broodje! Maar met dikkere mensen heb ik totaal geen moeite, te dun is ook niet alles toch!
En ik was eens met vriendinnen en we zaten in het bubbelbad, in het andere bubbelbad zat een man alleen..10 minuten later kwam er ineens een medewerker van de sauna om die man mee te nemen "want hij wist zelf wel waarom" die werd om het zo maar te zeggen nogal opgewonden van ons groepje jonge meiden..bleeghh we konden ons lachen niet inhouden toen die uit het bad stapte echt zooo schaamtelijk!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 14:51

Ik ga liefst naar Rosmalen. Lekker dichtbij en de sfeer is daar fijn. Zwaluwhoeve vind ik te massaal. Ik ga echt voor de hitte. ;) Ik heb inmiddels maat 38/ 40 na er keihard voor gewerkt te hebben. Om gezondheidsredenen. Ieder voor zich moet weten of ie het nodig vindt of niet, maar ik was beter af. Ik heb namelijk een zeer instabiel bekken en ik kon niet meer op mijn paard komen. Ik vond het van mezelf ook niet kunnen om met mijn gewicht mijn paard te belasten. Daar heb ik nu minder moeite mee. Maar dat is puur persoonlijk.

Ik heb respect voor iedereen die naar de sauna gaat. In Rosmalen komen er veel met een maatje meer maar ook zeker slanker dan ik. Blijkbaar zijn Brabanders nogal bourgondisch. _/-\o_

Niemand is perfect hè? Gewoon lekker genieten! Ik kijk echt bijna niet naar andere mensen.

De enige tijd, dat ik me bekeken voelde in de sauna, was toen ik zwanger was. En zelfs toen heb ik me daar niet door tegen laten houden om te gaan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:23

Haha het bubbelbad ga ik alleen in als het leeg is! Ik drijf snel en wil absoluut niet tegen een onbekende aandrijven haha
Helemaal niet als er 2 gezellige dikkerds inzitten, toch meer oppervlak om tegen aan te komen :D

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:25

vuurneon schreef:
Haha het bubbelbad ga ik alleen in als het leeg is! Ik drijf snel en wil absoluut niet tegen een onbekende aandrijven haha
Helemaal niet als er 2 gezellige dikkerds inzitten, toch meer oppervlak om tegen aan te komen :D

>;) :\

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:25

wiebke schreef:
ok ok flubbertjes gaan het topic al uit... :D het is inderdaad best ranzig. Ik heb me bedacht dat ik VRIJDAG naar de sauna ga... voor het eerst in mijn eentje.. wat vinden jullie fijner?? Samen of alleen??

Ik ga ook vrijdag, maar dan met een vriendin. Alleen nog nooit gedaan eigenlijk.

Flauw, geen flubbertjes. ^)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:26

wiebke schreef:
gaan jullie trouwens naar de sauna in je woonplaats? sommige mensen maken daar echt een probleem van... want stel je vóór dat je bekende tegenkomt! Ik heb daar zelf geen moeite mee.... en jullie??

Ik ga iets buiten mijn woonplaats, de enige sauna in mijn woonplaats is een beruchte enige echte homo sauna :D maar ik ga vrij dichtbij, wel met kans op bekenden, maar ik weet wel wannneer mijn schoonouders er niet zijn hahha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:27

wiebke schreef:
vuurneon schreef:

>;) :\

Nee nee ik bedoel het lief, wil dolgraag erin zitten haha maar blijf moeilijk op de plek zitten als de bubbels beginnen. Ik geloof ook niet dat mijn mede bubbelbad mensen zitten te wachten op een drijvend exemplaar in de vorm van mij haha
Hoe voller het bad, des te lastiger voor mij om iedereen te ontwijken!

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:32

ooh ok ... ik dacht al... :D je bent een soort van drijfhoutje dan? lastig... *jaccuzi in je tuin is DE oplossing*

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:50

Haha ja, ik ben een onvervalst drijfhoutje, nou ja wel een maatje 36/38 drijfhout haha. Ik heb de lengte ook niet mee, dus als ik zit kan ik mij niet schrap zetten tegen de bodem. Maar sowieso drijf ik al snel,ideaal in het zwembad.... Onhandig in het bubbelbad!

Wel een goed excuus om zelf zon ding aan te schaffen inderdaad haha

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:55

Ik ga eigenlijk altijd met mn man, vind ik toch ff gezelliger als alleen :) Niet dat we ronduit zitten te kletsen, maar alleen is ook maar alleen.
We gaan altijd meteen een hele dag, met lekker eten en drinken, en soms nog iets van een behandeling erbij.

Over een maand gaan we naar de veluwse bron, als onderdeel van een weekendje weg, heerlijk!! :D

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:03

Hoe is de zwaluwhoeve in vergelijking met het elysium? Groter of vergelijkbaar?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:51

Elysium wil ik ook wel weten. De mensen die ik sprak, die bij beiden zijn geweest, raden me Elysium wel aan en Zwaluwhoeve niet. :D Ik vond bij de Zwaluwhoeve de grootste afknapper dat je moet reserveren om te kunnen eten. Echt sorry hoor! Als ik honger heb, wil ik gaan eten, daar boek ik een dag voor. Dan moet ik niet eerst gaan reserveren om daarna met knorrende maag de tijd in de gaten te houden.

In Rosmalen kan dat gewoon: Je gaat zitten en bestelt je eten, als je daar trek in hebt. Als ik daarvoor moet gaan reserveren taai ik af.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:56

Bij Elysium moesten wij ook reserveren om te eten, en konden alleen nog maar om half 8 eten, wat wij erg laat vonden. Uiteindelijk bleek buffet niet door te gaan ivm te weinig aanmeldingen :? Heel apart. Verder wel een fijnere sauna dan de Zwaluwhoeve vond ik, net even schoner en minder massaal.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 17:00

Oh nee dat is irritant inderdaad..wil gewoon gaan eten als ik daar zin in heb! Al moet ik zeggen dat ik de prijzen van het eten en de kwaliteit de laatste keren niet helemaal top vond maar goed dat is weer een totaal ander onderwerp ;-)

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 17:25

Toen ik klein was gingen ik en me ouders en zussen ook naar de de Therme in rosmalen(lekker dichtbij vanuit Berlicum) We gingen dan altijd met een andere familie die ook 2 dochters hadden daar gingen we dan altijd mee spelen in de zwembaden.. ik geloof dat niet iedereen in de sauna daar altijd zo blij mee was.. achja.. :') We keken toen ook altijd mensen en spraken hard op wat we van ze vonden _/-\o_

Vinden jullie het eigenlijk irritant als er ouders met kinderen zijn?