was me wel altijd voor het slapen gaan dus vies wil ik het ook niet noemen hoor! Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
ukje schreef:Je kan ook gewoon ff een washandje pakken, en de oksels en andere broeinesten schoonmaken. Als ik moet kiezen tussen ontbijt en douche dan weet ik het wel hoor.
?
. AmyII schreef:Ik pak altijd schone handdoeken, anders heeft het douchen ook geen zinje droogt je vaat tenslotte ook niet met een vuile theedoek
En schone washandjes ook elke dag

Ik droog me gewoon af met 1 handdoek... 

En ook haast niemand met een badjas? 

) maar sochtends wel altijd want ik haar het om naar buiten te gaan met nat haar, daar word me hoofd zo koud van en het schijnt ook niet echt goed te zijn voor je haar...
) Loose schreef:Wat föhnen hier weinig mensen...En ook haast niemand met een badjas?
Ik douche om de dag 's avonds en was dan mn haren (shampoo en cremespoeling) en mijn lijf (douchegel). Dan doe ik een badjas aan en handdoek om mijn haar. Als mijn lijf droog is pyjama aan en als mijn haar beetje is opgedroogd föhn ik het. Ik slaap echt nooit met nat haar, dan is het 's ochtends echt coupe ontploft.
Washandjes doe ik niet aan, zie het nut er ook niet echt van in.
)
,
) en heet zetten, dan zelf uitkleden
Jorienn schreef:Douche rituelen van mij,
* In ieder geval elke ochtend (voor school, voor werk en ook voor de paarden). Na de paarden douche ik dan ook zowiezo, en meestal ook wel na het werk..
* De douchekop omzet in de 'normale stand' (mijn ouders douchen met een keiharde straal) en heet zetten, dan zelf uitkleden
* Eronder stappen en doelloos voor me uit staren tot ik bedenk dat ik op moet schieten...
* Shampoo in mijn haar doen & uitspoelen
* Conditioner in mijn haar & uitspoelen
* Lichaam wassen met doucheschuim
* Eventueel scrubben / scheren
* Voor de 2e keer conditioner in mijn haam
* Lang wachten, uitspoelen
* Grote handdoek pakken, en me snel afdrogen
En dan komt bij mij het raarste.. Ik móet van mezelf altijd met mijn haren onder de kraan gaan hangen (bij de wastafel) en het dan zo koud mogelijk uitspoelen, ookal zit er niks meer in..