Pfeiffer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Pfeiffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 21:17

Mijn klieren zijn eigenlijk heel snel weer geslonken tot normaal. Wel blijft de plek in mijn lies waar het zo dik was iets gevoelig, maar dat wordt ook steeds minder gelukkig.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:27

Gaat dus de goede kant op, maar nog wel even rustig aan blijven doen.

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:20

Goof schreef:
Ja Niki, heb jij dat ook? Weet je ook op welk eten of drinken je reageert dan?

Ik krijg er zelf voornamelijk last van als ik pasta heb gegeten, of iets gefrituurds. Frituur is natuurlijk vet dus dat is nog wel te verklaren dat ik daar last van krijg, maar pasta vind ik toch wel vreemd, dat dat zo'n effect heeft.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:26

Hier nog steeds zijn gangetje.
ben wel weer begonnen met hardlopen en dat gaat erg goed. Hopelijk krijg ik daar wat meer conditie/energie van.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:05

Niki_ schreef:
Goof schreef:
Ja Niki, heb jij dat ook? Weet je ook op welk eten of drinken je reageert dan?

Ik krijg er zelf voornamelijk last van als ik pasta heb gegeten, of iets gefrituurds. Frituur is natuurlijk vet dus dat is nog wel te verklaren dat ik daar last van krijg, maar pasta vind ik toch wel vreemd, dat dat zo'n effect heeft.

Ik dus ook van pasta! Ene keer wel, andere keer niet.
Patat zelfde verhaal.

En van rood vlees (rosé biefstuk), of de saus die eroverheen gegoten was...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 13:08

Mmm wat gek. Bij pasta heb ik het niet en rood vlees volgens mij ook niet. Bij mij is het vogens mij varkensvlees, maar ik eet gewoon helemaal geen vlees meer, nog makkelijker :D
Frituur eet ik toch al niet, dus dat zou ik niet weten.

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:33

antje_vip schreef:
Ik heb het gehad en ik wist het niet eens... :+

Hier hetzelfde! Onlangs bloed onderzoeken gehad omdat ze nu pfeiffer dachten.. kwam uit geen pfeiffer, wel gehad :+
Wel behoorlijk balen dat jij er wel zoveel last van hebt! Sterkte!
(al weet ik nu behoorlijk goed hoe het voelt om de hele tijd moe te zijn.. :x maar da's een ander verhaal)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-12 14:46

Hebben jullie ook een concentratie en geheugen van niks??
Echt, ik vergeet alles, heel bizar. Ik ben soms gewoon namen van collega's kwijt, vergeet afspraken met wie dan ook, kan niet op woorden komen enzo enzo enzo.....

Zo vervelend :o

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:53

Goof schreef:
Echt, ik vergeet alles, heel bizar. Ik ben soms gewoon namen van collega's kwijt, vergeet afspraken met wie dan ook, kan niet op woorden komen enzo enzo enzo.....

concentratie pfff was da? :+
Ik val stelstelmatig in slaap tijden lessen, of leren of dergelijke
Probeer je ogen dan nog maar is open te houden |(

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:51

Daar heb ik ook een tijd heeeeel veel last van gehad. Moest echt elke dag in mijn agenda kijken want ik had gewoon geen idee. Maar dat is alweer wat beter geworden gelukkig

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 17:18

SuzanLarissa schreef:
Goof schreef:

ik heb dat dus ook... Daarom ben ik een lagere opleiding gaan doen.. Maar nu komt de tijd dat ik moet leren en nu lukt het niet :(
Gelukkig is dit de laatste periode met veel toetsen, ik ga over 2 weken op stage :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-12 18:11

Oh herkenbaar dus..... Ik word er knettergek van, niet normaal.
Ik sta voor de klas, geef nu op zich maar 1 les in de week (haha), maar het is heel vervelend als ik leerlingen in de school spreek die ik al 4 jaar ken en ik kan spontaan niet meer op hun naam komen :o

Ze kunnen me ook de simpelste dingen vragen, ik kan er soms niet eens over nadenken. Echt heel rot.

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 18:28

SuzanLarissa schreef:
Goof schreef:

Oh verschrikkelijk! En iedereen maar zeggen 'niet je aanstellen, gewoon je ogen open houden dan val je ook niet in slaap', maar dat is een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.
Dingen vergeten ook! Ik zeg dingen regelmatig dubbel, en dat binnen 5 minuten, gewoonweg omdat ik me niet meer kan herinneren of ik het al heb gezegd :=

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 18:30

SuzanLarissa schreef:
Goof schreef:

Oh verschrikkelijk! En iedereen maar zeggen 'niet je aanstellen, gewoon je ogen open houden dan val je ook niet in slaap', maar dat is een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.
Dingen vergeten ook! Ik zeg dingen regelmatig dubbel, en dat binnen 5 minuten, gewoonweg omdat ik me niet meer kan herinneren of ik het al heb gezegd :=[/quote]

Ben je een heel verhaal aan het vertellen, zegt de gene tegen wie je het vertelt :
Ja dat heb je al gezegd. En dan echt zo van huwh? wanneer dan? :+

charlot_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:32

Heel herkenbaar ja! 3 keer hetzelfde vragen in een gesprek, vreselijk!
En alles opschrijven omdat ik het anders zo weer vergeet, lijk wel een bejaarde :+

Funfun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 13:56

he, Goof wat sneu voor je. Ik had dat ook

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1254671&

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet "zoveel" last van had. Moe voor 2 maanden en dat was het. 2 weken thuis gebleven. Maar nu moet ik wel zorgen dat ik niet te laat naar bed ga anders is mijn hele week achtersteboven. 22.30 moet ik naar bed. dat vindt mijn man niet leuk maar dan heeft hij pech. :+ Ik moet altijd zorgen dat ik 8 uur slap krijg en dan gaat alles goed.

Sterkte Goof :(:)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:36

Pfft, worden jullie ook zo gestoord van die lage weerstand?!
Ik heb een paar weken terug fikse griep gehad, was ik er eindelijk vanaf... Krijg ik een buikvirus waarbij ik uitdrogingsverschijnselen had en gewoon bijna van de kaart ging.. Nu is dat eindelijk voorbij, ben ik vreselijk aan het hoesten (doet onwijs zeer) met een hoop slijm in mijn longen, weer een virus te pakken (van m'n moeder overgenomen).

Het gaat gewoon aan de lopende band, ik word er echt moedeloos van!

Buikpijn na het eten heb ik opgelost met dagelijks een activia yoghurtje! Dat gaat echt onwijs goed!! Ik kan zelfs hertenbiefstuk eten zonder buikpijn! Nu alleen nog patat uitproberen...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:49

Ik ben nu ook ziek liesje
(eigenlijk altijd is chronish maar je weet wel ongeveer mn medische geschiedenis)
Maar vind wel dat jij er heel erg last van heb....

Ik heb eergister met 5 dekens geslapen begin vd nacht kon ik het echt niet warm krijgen
midden in de nacht had ik het heel warm en wat korst veel mn neus snuiten en ook hoesten..
En tja laatste tijd weer erg moe dus ik denk dat ik binnenkort toch weer bloed ga laten prikken om te kijken of ik toch ook weer mn pfeiffer terug heb.

Ik heb officieel 2x pfeiffer gehad das bewezen door het bloedprikken
ben erg benieuwt of ik weer pfeiffer zal hebben .. Sommige zeggen dat krijg je maar een keer
andere zeggen je kan het 2x krijgen en daarna basta of het blijft in je lichaam sluimeren...

Wie is er nog meer ziek op het moment in dit topic ??

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:17

Ook ik ben weer ziek! Weerstand is helemaal niks meer en op school zwerven natuurlijk allerlei virusjes rond, dus ik heb weer eens griep met een zware verkoudheid erbovenop -O-

Wat rot dat jullie ook weer ziek zijn :(:) ik hoop niet dat je pfeiffer weer terug is shilady, wat heb jij daar al een gedoe mee gehad!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:44

ohh echt he... Maarja ben al ietsje beter dan dan eergister en gister toen kon ik niet door me neus ademen en toen ik in bed lag en door mn mond ademde voelde het net of er stofjes door mn keel gingen echt vreselijk ik haaaaaaaaaaaaaaaat ziek zijn....
Heb gister diazepam gepakt sochtends omdat ik de hele nacht niet had geslapen en me een beetje gestrest voelde en moe maar beroerd en gister avond voor de zekerheid nog een want ik was bang dat ik anders weer niet kon slapen en ben toch wel dol op dat medicijn want je voelt je onbezorgt en lekker duf en high :')

Blijven jullie ook maar nagaan hoe je in hemelsnaam die pfeiffer hebt opgelopen ??? ik wel :o

nou niki en liesje beterschap

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:45

MarlouHarlem schreef:
Ik moet me eigenlijk laten testen op Pfeiffer, maar het ´´mag´´ niet van mijn moeder, ze vind het onzin. Terwijl ik het toch wel handig vind om te weten zegmaar...!

Gewoon gaan heb je je moeder niet bij nodig

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 16:15

He meiden wat vervelend dat jullie weer ziek zijn!

Ik ben gelukkig weer aardig opgeknapt. Werk weer, nog net niet volledig, maar ik draai tenminste weer mee.
Voel me ook niet ziek meer. Ben soms nog wel moe, maar dat is niet zo gek.

Van vlees en koffie heb ik wel nog steeds last. Vlees kan ik prima weerstaan, maar die koffie he....

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 16:19

mij valt hetnog erg mee, ik be gelukkig niet zo ziek ....
Ik ben nu halve dagen op stage en ik vind ht zwaar, maar het is (met een middagslaapje) nog net te doen.
kwa eten kan ik echt niet tegen paprika en yoghurt en brood met mer granen erin dan witbrood.
Yoghurt heb ik zaterdag nog eens geprobeerd en dat resulteerde weer in tot nu toe 3 dagen (vooral 's avonds) verschrikkelijke krampen etc...

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:51

Ook ik ben gezegend met die oh zo fijne, ziekte van pfeiffer! Not :r
Ik ben eigenlijk al de afgelopen twee jaar veel ziek, veel moe, meerdere malen geprikt op pfeiffer maar nee hoor er kwam niks uit. Tot ik voor de kerst flink ziek werd en in de week tussen oud en nieuw eigenlijk niet meer aanspreekbaar was, huisarts vond het niet zo ernstig maar 's avonds kon ik echt niks meer en toch huisartsenpost en ja een acuute pfeiffer, weet iemand uberhaupt het verschil?

Ik ben nu +- 8 weken verder en voel me al wat beter. Klieren zijn minder, maar steeds om de haverklap verkouden keelpijn en ga zo maar door. Ook school is te vermoeiend, ik ga zo af en toe is een uurtje en overleef thuis. Mijn examenjaar zie ik zo in duigen vallen. Met de hond uitlaten, af en toe een boodschap doen en wat opruimen en computeren kom ik mijn dag door. Ik heb gewoon nergens energie voor. Daarnaast erg last van mijn lever en milt. Ik vraag me af hoelang jullie last hebben of last hebben gehad van de pfeiffer? Ik ben er op het moment zo klaar mee, en zie geen lichtpuntjes meer

Ik heb een vraag, ik heb nu dus ook sinds de pfeiffer urine-weg infectie en dat gaat gepaard met ontzettende buikpijn en nu loop ik sinds kort bij de Uroloog. Iemand ervaringen mee? Sinds de pfeiffer krijg ik overal ontstekingen en pijntjes waar ik nog nooit last van gehad heb. Ik slik echinaforce van A. Vogel. Hebben jullie nog gouden tips?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 14:22

Ik was het na 3 weken al spuugzat, toen ging ik alweer proberen te werken. Werd natuurlijk helemaal niks.
Ik heb uiteindelijk een maand of 3 thuis gezeten en ben in totaal ruim 4 maanden ziek geweest. Je kan dus nog even ;)

Ik had ook last van mijn lever, kon bepaalde dingen ook niet meer eten en drinken. Daar heb ik helaas nu nog steeds last van.