Ik heb even een deel van je topic gelezen, en ik vind dat je het heeel goed doet! Ik weet hoe moeilijk het is om die lekkere chippie's te laten staan. En ook uit frustratie ga ik eten..
Helaas maakt mij dat ook erg onzeker, onzeker over wat andere mensen over mij denken. En dat heeft mij de knop omgezet; als ik me verveel of als ik wil gaan eten. Dan ga ik even iets anders doen, evenweg. Even waar geen eten is. En dat is moeilijk, maar ik ga dan meestal of met de hond wandelen of even naar het paard.. (ik weet niet of je die mogenlijkheid ook hebt, maar bij merkt dat heel goed)
En iedereen heeft wel eens z'n lichtpuntjes, en zijn donkere puntjes. En ik weet bijna wel 100% zeker dat dat bij jou ook het geval is of is geweest. Maar probeer er dan door heen te bijten, en probeer je dan te richten op iets wat je heel leuk vind.
En nog 1 zinnetje wat mij altijd heel erg heeft gemotiveerd:
YOU CAN DO IT!!
En niet opgeven, mijn pb staat altijd voor je open!
Goed van je dat je het kan opschrijven en de knop aan t omdraaien bent
Het volhouden wordt daardoor idd steeds moeilijker en ik zie nu pas in dat het daarom al zo lang niet lukt, thanks!

Ik liep langs het schap met de kruidnootjes en daartussen stonden zakken met caramelkruidnootjes. Tsjaaa.... die moest ik natuurlijk hebben, ben gek op caramel
Dat is het enige moment in week dat ze dat mag zondigen