Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Issy schreef:@chaanttaall, je hebt waarschijnlijk de eenvoudige huisarts/ziekenhuis lyme testen gehad, deze zijn vaak negatief omdat het onbetrouwbare testen zijn. 70% van de lymepatietnen word in deze testen gemist terwijl ze wel lyme blijken te hebben. Je kan bij prohealth beter testen laten doen. http://www.prohealth.nl vind je info erover. Je hoeft niet helemaal naar Weert. Zij kunnen een envelop met priksetje naar je opsturen en je laat bloedprikken bij de dichtsbijzijnde poli. Daarna stuur je het zelf op met de bijgeleverde envelop. Vraag je huisarts om een stempel dan is de kans groot dat je het wel vergoed krijgt. Werkt jer huisarts niet mee dan moet je het zelf betalen. Laat een PCR DNABloedkweek doen. Hier bestaat ook nog steeds de kans dat deze negatief is. Je kunt ook naar een abng arts gaan, deze kunnen je een klinische diagnose geven. En je meteen al behandelen voordat de uitslag van een PCR bloedkweek binnen is.
Neem een proefbehandeling voor lyme, deze kan je via de abng arts krijgen. Als je reageert op de antibiotica door zieker te worden of op te knappen, weet je dat je lyme hebt. Wacht niet te lang met een behandeling, hoe langer het er zit hoe meer schade je organen oplopen. Sterkte!
Milan_lover schreef:Trouwens, die pillen he, ik voel me de laatste dagen echt niet goed en ontzettend draaierig enzo, komt dat ook door die pillen? Ik word er echt niet goed van