souL1991 schreef:Anorexia, volgens mij weten jullie niet wat dat inhoud? Dan weeg je ECHT weinig, onder de 18bmi ik zit nu op zon 22, wil gewoon 5kg eraf en dan gaan bulken, als jullie weten wat dat is? Spieren/massa opbouwen
Je kan niet aankomen met spieren en tegelijkertijd vet snel verbrandn..dat is super slecht
Ik weet precies wat dat inhoudt en je hebt dan niet per definitie ondergewicht.
Als ik jou op de foto zie, ga je nooit enorm massa krijgen, daarvoor heb je een zwaarder postuur nodig. Verder ben je met 10% vet mager genoeg om te gaan bulken, 5 kilo er af is imo veel te veel. Niet iedereen bouwt namelijk massa op. Kan nog komen, want je bent nog jong. Ik zie op de foto voornamelijk buikspieren, wat dat betreft kun je beter ook armen en borst bij gaan trainen. Want buikspieren vallen op, maar de rest blijft in verhouding achter. Vet moet je niet snel willen verbranden, doe cardio voor verbranding samen met krachttraining. Snel vet verbanden is nooit goed en idd dat riekt niet naar een goede houding naar sport.
Wat is je lengte en gewicht dan eigenlijk?
Doe nu klassiek en jazzballet op maandag. Helaas door mn werk en het is 25 minuten rijden naar de sport/dansschool te weinig energie om vaker te gaan (doe lichamelijk zwaar werk bij een boomkwekerij), maar probeer iedere avond te stretchen zodat ik steeds verder kan rekken en ook buikspieroefeningen. 

toen ging ik 4 dagen in de week fitnessen. Ook af en toe meegetraind met de jongens (mijn vriend traint bij zijn buurjongen- doen powerliften en meer)..
maarja in het echt ziet het er veel beter uit vind ik zelf dan op fotos ^^
,maar ga nu wel 2 uur trainen
)