verootjoo schreef:Fiffill schreef:Geen vis, wel vlees heet pescotariër
Geen vlees, wel vis is pescotarier, andersom dus
Haha inderdaad, was me niet eens opgevallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Je hebt vegetariërs en veganisten, waarom willen mensen dat verschil nooit zien?
Prima als je vlees wilt eten, maar waarom moet er altijd dit 'loze argument' aangehaald worden..
Vegetariers eten geen vlees en geen vis een veganist eet helemaal niks dierlijks en gebruikt ook niks dierlijks. ( en zelfs onder veganisten zijn mensen die bijv. wél een wollen trui hebben..)
peppert schreef:Citaat:Je hebt vegetariërs en veganisten, waarom willen mensen dat verschil nooit zien?
Prima als je vlees wilt eten, maar waarom moet er altijd dit 'loze argument' aangehaald worden..
Vegetariers eten geen vlees en geen vis een veganist eet helemaal niks dierlijks en gebruikt ook niks dierlijks. ( en zelfs onder veganisten zijn mensen die bijv. wél een wollen trui hebben..)
Imo is een vegetarier iemand die geen producten GEBRUIKT waarvoor een dier is doodgegaan. Een veganist gebruikt helemaal niks dierlijks.
Op zich gebruik ik bijv wel stiekem kaas waar geen vegetarisch stremsel in zit. Maarja, daarvoor worden geen dieren speciaal gedood.
Dus het klopt imo niet helemaal wat je zegt
Menino schreef:nee, maar er worden wel restproducten van overleden dieren voor gebruikt. Maarja, ik eet ook gewoon kaasAnders kan je niet een meer een pizza bestellen ofzo
of uberhaupt uit eten....
Esplendido schreef:Een agrarisch kinderdagverblijf is een kinderdagverblijf dat gevestigd is op een boerderij. En de kinderen zijn vaak buiten en komen in aanraking met allerlei dieren. Op het kinderdagverblijf waar ik mijn kindje op heb gegeven mogen ze als ze goed kunnen lopen iedere dag een rondje met de boer. Ook als er een nieuw kalfje ofzo is geboren mogen alle kinderen onder begeleiding bij dat beestje gaan kijken. Kinderen leren zo dus spelenderwijs hoe ze met dieren om moeten gaan en waar het eten vandaag komt.
Nu is mijn kindje vijf maanden en al helemaal gek op onze hond. Bovendien komt er volgende week een tweede hond bij en hebben we twee paarden, met wennen aan dieren zal het dus wel goed komen...