LynnDenise schreef:Oké even mijn verhaal, waarom zou je het niet meer moeten drinken?
Drie jaar geleden ben ik begonnen met het werken bij Lidl, omdat het zo makkelijk is om even 30ct op de toonbank van je collega te leggen en daarna gelijk met je energieblikje naar buiten kon lopen om te roken. Alle collega's deden dit, dus ik ook.
Even ter aanvulling: Ik dronk dus minimaal 6 blikjes op een dag.
Twee jaar geleden kwam ik bij de tandarts en die vroeg mij meteen; "Ben je energiedrankjes aan het drinken?"
Ik liep rood aan en vroeg me af waaraan hij dat kon zien. Ik poetste toch elke dag twee keer mijn tanden? Had ik een gaatje? Dat kon toch niet?
Het was nog erger. Ik had in bijna al mijn tanden een gaatje. Zelfs in mijn voortanden.
Op 1 januari 2010 heb ik dus ook gezegt geen energiedrink meer te drinken. Wat kregen we toen?
Afkickverschijnselen.
Zweten, geen energie denken te hebben om nog verder te kunnen werken, duizeligheid.
Ik raad dus ook echt iedereen af om energiedrankjes te drinken. Ik ben er gelukkig al meer dan 1,5 jaar vanaf en heb geen gaatjes meer bij de tandarts. Water is bijna het enige wat ik nog op de zaak drink en dat is ook veel goedkoper 65ct voor 6 flesjes
6 blikjes op een dag is dan ook belachelijk veel.. Vind het niet gek dat je tanden er dan half uit rotten
. Met mate kan alles.

! Mee eens
!

).