Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Caesar schreef:Ondanks dat het natuurlijk verschrikkelijk is, kan ik iets niet terugvinden in je openingspost. Hoelang heb je dit paard nu al samen met deze man?
Citaat:Ik ga er geen doekjes om winden, ik word al ruim 3 jaar seksueel misbruikt door deze man.
jarrah schreef:Mindfields schreef:Zoals Pauline al zegt, wat nu als je direct naar de politie gaat nadat het gebeurd is en je laat onderzoeken? Als ze hem dan aanhouden en dna afnemen moet je toch geldig bewijs in handen hebben?
Het l*llige hierbij is, dat TS ouder dan 16 is, en zolang zij geen aantoonbare lichamelijke verwondingen heeft (als er geen geweld aan te pas komt bedoel ik), dan wordt het gewoon gegooid op vrijwillige seks..
Klinkt heel hard, maar als je ouder dan 16 bent, ben je voor de wet volwassen en omdat jij 'meewerkt' aan de handelingen, is hij dan niet strafbaar...
Chris_Fire schreef:Zonnetje81 schreef:Wie zegt dat meneer (mede eigenaar) hiermee instemt? Hij is ook niet gek...? Dan is ze nog niet 'los' van hem als er geen geld op tafel komt.
Er is al door haar gezegd dat hij ermee instemt en dat de helft van de opbrengst voor hem is.
PreciousViva schreef:Jee, wat een verhaal.
Een bejaarde man nog wel, gadver!
Echt rot dat je door zo'n situatie je paard moet verkopen.
Ik denk dat het laten kopen van een paard door iemand die je kent een goede oplossing zou zijn.
Wellicht een handelaar die het paard voor je koopt en dat je met die handelaar een regeling treft. Ik denk dat er best handelaren zijn die door in zo'n situatie jou willen helpen.
Heel veel sterkte in ieder geval!
o0eefje0o schreef:PreciousViva schreef:Jee, wat een verhaal.
Een bejaarde man nog wel, gadver!
Echt rot dat je door zo'n situatie je paard moet verkopen.
Ik denk dat het laten kopen van een paard door iemand die je kent een goede oplossing zou zijn.
Wellicht een handelaar die het paard voor je koopt en dat je met die handelaar een regeling treft. Ik denk dat er best handelaren zijn die door in zo'n situatie jou willen helpen.
Heel veel sterkte in ieder geval!
idd dit spookt door mijn hoofd een man van ruim 80! ( las ik in openings post )