"Wegens omstandigheden..."

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Glendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:43

Meis,

Ik heb Petra van Stichting Paard in Nood een mail verzonden over dit onderwerp.
Wellicht kan zij jou paard zolang opvangen?

Ik wacht even een antw af.

Hou je taai.

gr

Zonnetje81

Re: "Wegens omstandigheden..."

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:44

Wie zegt dat meneer (mede eigenaar) hiermee instemt? Hij is ook niet gek...? Dan is ze nog niet 'los' van hem als er geen geld op tafel komt.

En is het niet een idee dat iemand, bijv een bokker je ouders inlicht met jou er naast, dan hoef jij niet het woord te doen. Ik weet dat een andere bokker dat ook heeft gedaan.

Glendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:45

Dat klopt maar daar valt misschien wel iets op te verzinnen.

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:46

je kan eventueel ook een brief schrijven en dat voorlezen aan je ouders. dan hoef je op dat moment zelf niet te bedenken wat je gaat zeggen maar heb je het al voor je neus staan.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:47

Er zijn al diverse mogelijkheden voorbij gekomen
Ik ben benieuwd wat TS hier op antwoord/mee gaat doen

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:48

Zonnetje81 schreef:
Wie zegt dat meneer (mede eigenaar) hiermee instemt? Hij is ook niet gek...? Dan is ze nog niet 'los' van hem als er geen geld op tafel komt.

Er is al door haar gezegd dat hij ermee instemt en dat de helft van de opbrengst voor hem is.

Glendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:50

Ja misschien dat Stichting paard in Nood wel een uitzondering maakt , en zij kennen natuurlijk weer meer mensen die mss wel iets kunnen regelen voor haar.

Ik hoop het zo voor haar

Caesar

Ondanks dat het natuurlijk verschrikkelijk is, kan ik iets niet terugvinden in je openingspost. Hoelang heb je dit paard nu al samen met deze man?

AdnerB

TS wat een kl*te situatie zeg!
ik hoop dat je wat aan de tips uit dit topic hebt.
heel veel sterkte toe gewenst!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:53

Caesar schreef:
Ondanks dat het natuurlijk verschrikkelijk is, kan ik iets niet terugvinden in je openingspost. Hoelang heb je dit paard nu al samen met deze man?

Ik heb gelezen dat de 'ellende' 3 jaar geleden begonnen is, zal het even terugzoeken.

Citaat:
Ik ga er geen doekjes om winden, ik word al ruim 3 jaar seksueel misbruikt door deze man.

Dit dus.

Ze heeft dus al meer dan 3 jaar dit paard samen.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:55

Wat erg, báh! Ben gewoon sprakeloos :n

thunderking

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:56

Wat een verschrikkelijk verhaal, gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt ook niet van dichtbij. dus ik zou je geen advies kunnen geven. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid! Zowel om van die vent af te komen, als met je ouders thuis! ook ik ben van mening dat je het beter aan je ouders kan vertellen. Voor de juiste steun. Al zou ik zelf ook niet weten of ik dat zou doen. Zou niet willen weten waar mijn vader dan toe instaat is! Misschien kan je zoals ik al eerder gelezen heb je huisarts raadplegen, die heeft geheimhoudingsplicht!

Sterkte TS

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:56

@marleen88: Ja, dat wel. Maar is het dus na de aanschaf van dit paard begonnen als ik het dan zo mag concluderen. Dus deze man is ook nog met voorbedachte rade aan de slag gegaan. Paardje beloven en dan denken dat ze wel blijft...

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:00

jarrah schreef:
Mindfields schreef:
Zoals Pauline al zegt, wat nu als je direct naar de politie gaat nadat het gebeurd is en je laat onderzoeken? Als ze hem dan aanhouden en dna afnemen moet je toch geldig bewijs in handen hebben?

Het l*llige hierbij is, dat TS ouder dan 16 is, en zolang zij geen aantoonbare lichamelijke verwondingen heeft (als er geen geweld aan te pas komt bedoel ik), dan wordt het gewoon gegooid op vrijwillige seks..
Klinkt heel hard, maar als je ouder dan 16 bent, ben je voor de wet volwassen en omdat jij 'meewerkt' aan de handelingen, is hij dan niet strafbaar... :n

Daarom moet ze het maar " per ongeluk" met een telefoon opnemen dat ze zegt dat ze niet wil en hij haar toch dwingt.
Gebeurd het dan niet, zoveel te beter..

Ik weet hoe moeilijk bewijsvoering is in dezen. Maar niks doen is ook geen optie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:02

wat een zieke mensen leven er toch op de wereld, mijn maag draait er van om.
ts,ook hier ervaringsdeskundige en ik ben ook bereid je te helpen mocht je omgeving arnhem wonen.
Maar ook een pb om je hart te luchten of wat dan ook,altijd welkom.

HIJ is fout,altijd,JIJ wil dit niet. Alles dat tegen jouw zin in gebeurt is zijn fout.
Wat denkt ie wel niet zeg,gadverdamme.

je moet iets doen,hoe moeilijk ook.
de eerste stap is dit topic al geweest,heel goed van je.

praat met V en B en betrek hen in de rest van de nog te nemen stappen..

ouders
politie

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:03

Chris_Fire schreef:
Zonnetje81 schreef:

Er is al door haar gezegd dat hij ermee instemt en dat de helft van de opbrengst voor hem is.

Ja met verkoop maar niet met het paard verkassen naar een paardenopvang, daar doelde ik op :)

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:07

Ik wil me even melden TS mocht ik in je omgeving wonen dan bied ik me bij deze aan om te helpen ondersteunen mee te gaan naar je paard tot deze verkocht is. Regio Eindhoven.

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:10

Jee, wat een verhaal.
Een bejaarde man nog wel, gadver!

Echt rot dat je door zo'n situatie je paard moet verkopen.
Ik denk dat het laten kopen van een paard door iemand die je kent een goede oplossing zou zijn.
Wellicht een handelaar die het paard voor je koopt en dat je met die handelaar een regeling treft. Ik denk dat er best handelaren zijn die door in zo'n situatie jou willen helpen.

Heel veel sterkte in ieder geval!

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:12

PreciousViva schreef:
Jee, wat een verhaal.

Ik denk dat het laten kopen van een paard door iemand die je kent een goede oplossing zou zijn.
Wellicht een handelaar die het paard voor je koopt en dat je met die handelaar een regeling treft. Ik denk dat er best handelaren zijn die door in zo'n situatie jou willen helpen.

idd dit spookt door mijn hoofd een man van ruim 80! ( las ik in openings post )

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:13

Nja, ik denk dat het niet erger is dan een man van 30 hoor... Tegen je wil is altijd een drama. Hoe oud diegene ook is.

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:13

Het idee van Sarabande vind ik heel goed; bokkers waar TS bij in de buurt woont mee te laten gaan naar het paard. Ik zit zelf in provincie Zeeland, regio Zuid-Beveland.

TS, ik wens je alle sterkte van de wereld toe om deze afschuwelijke ervaring te verwerken en er bovenop te komen, en hoop dat je een heel fijn baasje voor je paard vind.

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:14

o0eefje0o schreef:
PreciousViva schreef:
Jee, wat een verhaal.

idd dit spookt door mijn hoofd een man van ruim 80! ( las ik in openings post )

Ja en dat zeggen ze iets over de jeugd van tegenwoordig... :n
Bah..ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij.

Mocht je in de buurt van Bergeijk wonen, wil ik gerust met je mee naar je paard toe!

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:19

Zonnetje81 schreef:
Ja met verkoop maar niet met het paard verkassen naar een paardenopvang, daar doelde ik op :)

Nee denk inderdaad ook niet dat hij het ermee eens is dat het paard weggaat voordat hij geld heeft gezien. :n Dus hij zal dan 'zogenaamd' verkocht moeten worden denk ik.

Glendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:21

Tuurlijk zal die vent het daar niet mee eens zijn,
maar mss kent die vrouw van SPN wel iemand die het paard wil kopen voor TS zodat het paard iig weg is daar, en zij dus 1 zorg minder heeft.
Laatst bijgewerkt door Glendy op 03-08-11 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:21

ik snap echt niet dat je je laat misbruiken gewoon omdat je met 2 een paard hebt :n
echt hoor ...als je eigen ik en lijf bovenop stelt dan liet ik mijn paard echt vallen en ging er nooit meer heen !!!
wie van de twee heeft trouwens het eigendomsbewijs van dat paard ..als jij die hebt dan neem je je paard toch gewoon mee