groeiachterstand door slechtere doorstroming navelstreng.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 10:44

Delphi schreef:
Gelukkig dat je baby het goed maakt! Ik kan me voorstellen dat je het beu bent, weet er helaas zelf alles van. Ik heb 9 weken plat gelegen met een peuter van 2,5 jaar die mama miste.... verschrikkelijk, maar wel voor een verschrikkelijk goed doel. En daar moet je maar aan denken joh!

Hoe gaat het met je zoontje? Komt hij elke dag mee op bezoek? Heeft je man/vriend vrij kunnen krijgen om voor jullie zoontje te zorgen? Of heb je andere opvang kunnen regelen?

mijn zoontje logeert nu bij opa en oma sinds ik hier ben.
in het bein vond hij dat nog wel leuk, maar nu ga je merken dan hij me gaat missen.
hij komt wel vaak mee met min vriend, maar dan wil hij me meenemen, mama nu huis? echt sneu

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 10:34

goedemorgen

net de groeiecho gehad.
hij word nu geschat op 2100 gram.
hij is dus in 2 weken 200 gr aangkomen.

aangezien hij het nog goed doet en ook aankomt laten ze hem als het even kan tot 37 weken zitten, dan gaan ze warschijnlijk inleiden.

This_is_me

Re: groeiachterstand door slechtere doorstroming navelstreng.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 10:54

Oh dat is goed nieuws!!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 10:54

Wat goed! Hoe langer hoe beter natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt daar. Heel veel sterkte!

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 10:57

Yessy schreef:
Wat goed! Hoe langer hoe beter natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt daar. Heel veel sterkte!

ja word wel beetje gek hier ja...
maar baby groeit tenminste al is het de helft van wat hij eigenlijk zou moeten groeien, groei is goed.

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 11:37

Meid wat ben ik blij voor jouw. Ik lees uit jouw verhaal dat je zelf ook weer meer vertrouwen hebt. Dat het niet leuk is om daar te liggen kan ik heel goed inkomen. Ik zou denk ik ook gek worden. Je voelt je verder wel goed en dan wil je ook wel wat kunnen doen. De dagen zullen wel lang zijn. Nog even de tanden op elkaar elke gram is er weer 1. (moet je maar denken)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 11:44

wat super dat je kindje weer wat gegroeit is zeg!!...
hoelang hij/zij erin blijft zitten hoe beter maar kan me begrijpen dat je gek word van in het ziekenhuis wezen en dat je wel verlangt naar huis
nog ff volhouden straks kan je lekker naar huis met je beebje

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 12:08

dankjewel meiden.
het is inderdaad moeilijk, vooral omdat ik mijn andere zoontje weinig zie, maar nu deze een beetje gegroeid is weet ik weer waarom ik het doe.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 11:55

dopler weer goed gekeurt, ze dachten even dat ik minder vruchtwater had, maar dt bleek toch goed te zijn gelukkig.
vandaag 35+3 :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:58

Schiet nu stiekem toch alweer op 8-) fijn dat alles goed gaat :)

Mercedesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:59

(Ik lees al mee vanaf het begin)
Wat fijn om te horen! Hou je het zelf nog een beetje vol? Ik kan me zo goed voorstellen dat je je zoon zo mist! Krijg je wel vaak bezoek? Heb je tv op je kamer? En heb je zelf een paard? Even wat vragen, heb je wat te beantwoorden!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:03

35 weken alweer gepasseert, nou top!!!!

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:23

Gelukkig gaat het weer de goede kant op. Houden zo!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:48

Wat fijn dat het zo goed gaat.

Wel erg vervelend dat jij je zoontje moet missen. Wat zul jij straks verlangen naar hem. Bij mij liepen de tranen over mijn wangen toen mijn zoontje bij mij kwam toen ik was bevallen. Ik heb hem maar 1 nacht moeten missen.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 23:24

Mercedesss schreef:
(Ik lees al mee vanaf het begin)
Wat fijn om te horen! Hou je het zelf nog een beetje vol? Ik kan me zo goed voorstellen dat je je zoon zo mist! Krijg je wel vaak bezoek? Heb je tv op je kamer? En heb je zelf een paard? Even wat vragen, heb je wat te beantwoorden!

hoi
bezoek krijg ik redelijk eigenlijk, de ene dag meer dan de ander, maar mijn vader en vriend komen elke dag.
heb inderdaad tv en ook internet gelukkig :)
ik heb helaas mijn paard wegens tijd en geld gebrek moeten verkopen........

verder mis ik mijn zoontje enorm, maar vind ik vooral de momenten, dathij mee komt en meteen weer weg wil het moeilijkst. soms wil hij me niet eens een kus of knuffel geven en wil hij meteen weer naar huis, ;(

soms ishet het helemaal andersom en kruipt hij bijna in me om in mijn oor te vertellen dat ik nu wel weer thuis mag komen en wil hij dus ook dat ik mee ga.... ;(

de mooiste momenten zijn toch wel, als hij hier binnenkomt, lekker kletst metme speelt en als ze weggaan blij roept tot morgen mama :)

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:59

Voor je zoontje is het natuurlijk ook niet niks. Hij voelt heel goed dat er wat is en dan is mama ook nog eens niet thuis en is hij bij opa en oma. Zijn allemaal veranderingen die hij moet verwerken en de ene keer zal hij er beter mee om kunnen gaan als de andere keer.

Straks als je baby er is zal hij ook nog wel even uit zijn doen zijn. Bij ons heeft het zo'n kleine 4 dagen geduurd dat de oudste wat uit zijn doen was en wat jengelig was. Daarna was het over en reageert hij eigenlijk niet meer op de jongste (bij het huilen bedoel ik dan)

Is het trouwens zeker dat ze je gaan inleiden bij 37 weken?

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 10:30

egnie schreef:
Voor je zoontje is het natuurlijk ook niet niks. Hij voelt heel goed dat er wat is en dan is mama ook nog eens niet thuis en is hij bij opa en oma. Zijn allemaal veranderingen die hij moet verwerken en de ene keer zal hij er beter mee om kunnen gaan als de andere keer.

Straks als je baby er is zal hij ook nog wel even uit zijn doen zijn. Bij ons heeft het zo'n kleine 4 dagen geduurd dat de oudste wat uit zijn doen was en wat jengelig was. Daarna was het over en reageert hij eigenlijk niet meer op de jongste (bij het huilen bedoel ik dan)

Is het trouwens zeker dat ze je gaan inleiden bij 37 weken?

ja als ik het red tot/met 37 weken gaan ze kijken of ik inleidbaar ben...

Jacky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 11:50

goh spannend, gelukkig dat de baby groeit nu
en natuurlijk mist je zoontje je, maar helaas kun je het niet helemaal aan hem uitleggen (denk ik dan)
maar dat gaat wel weer over, het is niet niets als ze continu bij oma zijn natuurlijk

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 20:55

Hoe is het nu?

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 22:17

egnie schreef:
Hoe is het nu?

nog steeds hetzelfde dank je, vandaag weer helemaal goed gekeurt en inmiddels al 36 weken _/-\o_

nog een weekje goed groeien, met 37 weken natuurlijk bevallen en meteen mee naar huis kunnen nemen zou heel fijn zijn ;) :+

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:24

O nog maar een weekje :):) dat zou idd mooi zijn :z Succes nog met de laatste loodjes!!

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:26

Nog even volhouden dus !! Zet hem op!

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 22:31

grid schreef:
O nog maar een weekje :):) dat zou idd mooi zijn :z Succes nog met de laatste loodjes!!

dankjewel :D

zou wel een stunt zijn, 4 weken in ziekenhuis liggen vrezen voor wat komen gaat en dan gewoon normaal bevallen en zelfde dag weer met kind naar huis kunnen, we blijven hopen ;)

zie het nu gelukkig wel een stuk positiever dan 3 weken geleden :P

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 23:08

Troost je , ik heb 1 week ziekenhuis gehad wegens vroegtijdige weeen, daarna nog 7 weken platte rust thuis met weeenremmers.

Op 37 weken mocht ze komen, dus ik pilletjes weggegooid, beginnen rondlopen, terras heraangelegd, echt alles gedaan, ... Is ze blijven zitten tot 1 dag voor de uitgerekende datum.

Dus niet teveel verlangen naar het babytje, kan er nog even inzitten. Nog klein beetje volhouden :)

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 09:39

he, succes deze laatste week! Gaat helemaal goed komen! (Y)