Eetgeluiden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:08

Nou ik ben echt blij dat ik niet de enige ben die zich zo stoort en irriteert. Ik word altijd als de aparte verklaard die zich zo stom ergert aan eet-en drinkgeluiden. Ik ben blij dat ik zo apart dus nog niet ben. :D

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:04

Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben; ik kan er zo vreselijk slecht tegen :') Ik voel me altijd zo hypocriet omdat ik zelf vast ook geluidjes maak, maar ik word gewoon echt helemaal gillend gek als ik in dezelfde ruimte ben met mensen die appels of chips eten, of hete dingen en daarop smakken, slurpen aan hete dranken, dat slikgeluid, brrrr :') Of nog zoiets vreselijks; beschuiten.. Of mensen die hun bestek tegen hun tanden aan slaan, en tegen de borden, mensen die hun bord eten continu om zitten te ploegen.. Mensen die eerst een hap nemen en je dan antwoord geven, en dan natuurlijk ook niet beschaafde happen kunnen nemen of op een beschaafde manier kunnen praten... Ohh bah :') Ik kan zoveel bedenken :o
Ik ben zo'n vreselijke aso die liever niet eet waar andere mensen bij zijn, of ik heb gewoon (vrij luide := ) achtergrondmuziek nodig waar ik me op kan focussen, of ik ga soms heel aso met doppen in mijn oren zitten :o

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:49

Vreselijk! Soms kan het m'n eetlust bederven.
Net als mensen die met een volle mond praten, gatver!! :r

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:30

KarinvdM schreef:
Vreselijk! Soms kan het m'n eetlust bederven.
Net als mensen die met een volle mond praten, gatver!! :r

Inderdaad, vreselijk brrr :x

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:32

Haha ik let er eigenlijk niet zo op, maak zelf nou geen geluiden tijdens het eten ofzo. :P Mijn vader heeft het wel heel erg (niet tegen eetgeluiden kunnen) ik schuif mijn eten altijd met mijn tanden van mijn vork af en daar kan hij echt niet tegen. En als ik appels eet, dan word hij ook gek. :+ Tja sorry pap een appel eten kan niet geheel stil.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:34

marjolein_el schreef:
ik schuif mijn eten altijd met mijn tanden van mijn vork af

aaaaaa de rillingen lopen over mn lijf. |(

pinuts

Re: Eetgeluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:48

ik vind het soms ook vervelend maar laat het niet zo ver komen dat ik me er echt aan ga ergeren.. zo belangrijk vind ik het gelukkig niet, er zijn ergere dingen. Maar ik snap het idee. Misschien proberen om je er toch overheen te zetten? Je hebt jezelf er alleen maar mee. En vies is het niet, lees ik hier veel.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:50

Ik heb het enkel alleen op mn werk..
Werk in een Bejaardetehuis, en als ik ze dan soms hoor smakken, kreunen, zuchten.. Blegh hahaha

Kim14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:50

Ooh, ik voel me thuis hier. Kan er ECHT niet tegen. Als er toastjes op tafel staan dan zit ik er al nooit bij.. Mijn moeder gaat namelijk altijd heel uitgebreid haar vingers aflikken, en echt met smak geluiden? Ik lik ook wel is mijn vingers af maar daar hoor je dus helemaal niets bij.. En als dat bakje van die salade voor op het toastje leeg is gaat ze dat helemaal met dr vinger leegschrapen en dan uitgebreid aflikken. Bah, daar walg ik echt van.
Edit: en je moet dr is perziken horen eten, dan wordt je helemaal gek.. of als ze dr tanden schoonmaakt met een tandenstoker. Word daar echt onpasselijk van..
Mijn tante heeft heel erg dat als ze eet dat je haar tanden op elkaar hoort knallen, zo vies. En als ze dan een hap neemt, steekt ze dr tong helemaal uit. Bah bah bah, en dan heb ik het nog niet over het geluid dat ze maakt tijdens het openen van haar mond, altijd een smak. Echt, hoe krijgen ze het voor elkaar.. walg..

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:59

Mensen die met hun tanden op elkaar klappen is ook niet een van mijn favoriete geluiden :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:06

annepaardoes schreef:
Mensen die met hun tanden op elkaar klappen is ook niet een van mijn favoriete geluiden :')

Hap nemen met de tong naar buiten is ook zo'n erge. Zie je precies wat die persoon aan het eten is. Lekker mayo op die tong enzo...

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:51

Suzanne F. schreef:
annepaardoes schreef:

Hap nemen met de tong naar buiten is ook zo'n erge. Zie je precies wat die persoon aan het eten is. Lekker mayo op die tong enzo...

En eten om de mond.. soms wel een halve maaltijd. Brrrr...

Kirsten_Ches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:47

ik kan er dus ook echt NIET tegen.
Als ik zelf aan het eten ben heb ik er niet zoveel last van maar als ik klaar ben en ik hoor het bah dan word ik er chagrijnig van!!
:9

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:55

dan zouden jullie het echt erg zwaar hebben als jullie in de zorg zouden werken...
ik heb vanavond nog bij mensen aan tafel gezeten (niet zelf gegeten aangezien wij, collega en ik, dat samen na het eten doen)...nou jullie waren geheid over je nek gegaan...
de een kwijlt, niest (zonder hand voor dr mond te doen) en smakt...en weer een ander haalt zijn eten weer op en smeert de hele tafel en zijn bord weer onder...geen smakelijk gezicht maar ik wordt er niet meer koud of warm van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:16

Gelukkig heeft ieder zo zijn talenten :). Ik ga dus inderdaad nooit in de zorg/met gehandicapten etc. werken.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 00:00

Same here ;)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:10

bromfiets schreef:
Bij mij is het andersom, ik kan niet eten in gezelschap dat ik niet ken omdat ik bang ben dat ik geluid maak...

Dan knijpt ook heel mijn keel dicht en ga ik me verslikken en zo, daarom eet ik nooit met vreemden :+

Met jou kan ik praten, haha. Ik heb hetzelfde :j :')

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:27

Hihihi, die verhalen! Moet zeggen dat ik me er over het algemeen niet zo aan erger. Alleen bij mijn vader, maar die is ook echt extreem. Die heeft polypen in zijn neus die hij weigert weg te laten halen en daardoor niet door zijn neus kan ademen. Dus die eet met zijn mond open, omdat hij anders niet kan ademen. Heeeerlijk! En die heeft de rare gewoonte dat hij na elke hap zijn lippen aflikt met smakelijk gesmak :Y) En bij een vriendin ploppen die kaken bij elke hap. Kan ze niks aan doen, maar vind het zo misselijk!

Nieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:00

Oef.... gelukkig ben ik niet de enige met dat eetgeluidenprobleem. Heb daar al jàren last mee. Dacht even dat ik echt abnormaal was wat dit betreft, niet dus :D Het stoort me het minst als ik op restaurant zit of in grote groep waar er veel achtergrondgeluid is of ik een deftige bezigheid heb zoals krant of boek lezen tijdens het eten. Ik wil me er niet op focussen maar die irritante smak en knak geluiden klinken er gewoon overal door. Ik heb een vrij goed gehoor, te goed soms denk ik :+
Thuis eet ik vaak alleen en manlief dan voor de tv ofzo. Bij mijn schoonouders zorg ik er dan voor zo ver mogelijk van mijn schoonbroer te zitten want die zien en horen eten is echt 'jakkes' %) Bij mijn ouders thuis spreek ik er doodgewoon op, die zijn me zo al gewoon 8-)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:01

Wat vinden jullie dan van reclames waarin gegeten wordt? Hoor je iemand crispy cips eten of zo...

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:19

aaaij, daar erger ik me ook heel erg aan := . Van iedereen in ons gezin _/-\o_

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:31

Silvia schreef:
Wat vinden jullie dan van reclames waarin gegeten wordt? Hoor je iemand crispy cips eten of zo...

Haha dat heeft mijn vader ook! Heb ik geen last van!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:37

ik vind het ranzig als mijn vriend drinkt terwijl er nog eten in zn mond zit. BAH!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:39

Pelryo schreef:
ik vind het ranzig als mijn vriend drinkt terwijl er nog eten in zn mond zit. BAH!

jaaaa vies he!!!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 17:42

Maar in een restaurant heb ik er dus absoluut geen last van!