Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik voel me altijd zo hypocriet omdat ik zelf vast ook geluidjes maak, maar ik word gewoon echt helemaal gillend gek als ik in dezelfde ruimte ben met mensen die appels of chips eten, of hete dingen en daarop smakken, slurpen aan hete dranken, dat slikgeluid, brrrr
Of nog zoiets vreselijks; beschuiten.. Of mensen die hun bestek tegen hun tanden aan slaan, en tegen de borden, mensen die hun bord eten continu om zitten te ploegen.. Mensen die eerst een hap nemen en je dan antwoord geven, en dan natuurlijk ook niet beschaafde happen kunnen nemen of op een beschaafde manier kunnen praten... Ohh bah
Ik kan zoveel bedenken 
) achtergrondmuziek nodig waar ik me op kan focussen, of ik ga soms heel aso met doppen in mijn oren zitten
Mijn vader heeft het wel heel erg (niet tegen eetgeluiden kunnen) ik schuif mijn eten altijd met mijn tanden van mijn vork af en daar kan hij echt niet tegen. En als ik appels eet, dan word hij ook gek.
Tja sorry pap een appel eten kan niet geheel stil. Suzanne F. schreef:annepaardoes schreef:Mensen die met hun tanden op elkaar klappen is ook niet een van mijn favoriete geluiden
Hap nemen met de tong naar buiten is ook zo'n erge. Zie je precies wat die persoon aan het eten is. Lekker mayo op die tong enzo...
. Ik ga dus inderdaad nooit in de zorg/met gehandicapten etc. werken.
En bij een vriendin ploppen die kaken bij elke hap. Kan ze niks aan doen, maar vind het zo misselijk!
Het stoort me het minst als ik op restaurant zit of in grote groep waar er veel achtergrondgeluid is of ik een deftige bezigheid heb zoals krant of boek lezen tijdens het eten. Ik wil me er niet op focussen maar die irritante smak en knak geluiden klinken er gewoon overal door. Ik heb een vrij goed gehoor, te goed soms denk ik
Bij mijn ouders thuis spreek ik er doodgewoon op, die zijn me zo al gewoon