ik merk nog steeds de gevolgen van mijn ex die me pushte om er van af te komen omdat hij sex wilde. (even plat gezegd).enne, die doktoren weten zelf volgens mij ook niet bij welke kweek er nou wel/niet/wel/niet een schimmel dan wel bacteriele infectie zit
ik ben bijna een jaar geleden ook getest op schimmel (ook een kweekje). daar kwam uit --> geen schimmel.
maar iets anders konden ze ook niet vinden --> toch maar behandelen voor schimmelinfectie.
kwam ik een consult of 2 later daar aan, beginnen ze over de schimmel die tijdens die kweek is gevonden. dus ik "eeeeh naar mijn weten is er helemaal geen schimmel gevonden?" . hun: oh... nou ... hier staat van wel..
ja wat is het nou? wel of niet?
Hij zal ook nooit proberen me te pushen hoor, integendeel, hij vraagt dan nog 1000 keer of het nog pijn doet 
maar in mezelf kijken en labo onderzoek doen kan ik helaas niet

vraag hem of je ff zuur over z'n banketstaaf moet gieten en of hij het dan nog ziet zitten om seks te hebben? 
ik weet dat ik op dat vlak wel...hoe moet ik dat uitdrukken...sterk? ben...ik zal me nooit of te nooit laten dwingen op welke manier dan ook door een jongen...ik heb ooit 1 vriendje gehad die ook probeerde te pushen, die heb ik gewoon gelijk aan de deur gezet...echt letterlijk, mijn kamer uitgeduwd en hem buiten gezet. Dat gaat er bij mij echt niet in...
maar daarom gebruik ik ook geen maandverband, dat gaat zo gemakkelijk broeien en schuren...hopelijk ben je er toch snel weer vanaf!
In de zin van dat ik gewoon absoluut geen libido meer had op een gegeven moment, altijd maar bang voor eventuele nieuwe infecties, daardoor gespannen, daardoor pijn en vaak dus weer een nieuwe infectie. Vaak over mijn grens heen gegaan, wel zelf en bewust, omdat ik dacht dat het wel ging. Dan ging het dus niet. Loop nu bijna een jaar in het ziekenhuis omdat de dokter het ook niet meer wist, eerst sexuoloog maar die kon niks meer vinden wat op een infectie duidt. En *klopt af* heb inderdaad ook al bijna een jaar geen infectie meer gehad. Als ik wat voel, smeer ik preventief met Multi Gyn of Miconazol inwendig.