vuurneon schreef:Ik zit ook altijd voorin in de auto, hoef niet perse zelf te rijden overigens maar zo kan ik iig voorkomen dat ik de boel onderspuug(scheelt wel, mensen laten mij maar al te graag voorin daardoor
) en voordeel is wel als ik dan toch erg misselijk word, ik zelf kan rijden. Maar ja.... zelf vliegen gaat wel een stuk lastiger helaas
(nog wel even overwogen om piloot te worden, leek mij wel tofMaar omdat ik al moeite heb met parkeren van een auto.... leek mij het niet verstandig om met een vliegtuig te parkeren haha)
Maar jij hebt dan echt wagenziekte/luchtziekte of niet? Ik heb daar gelukkig niet echt last van. Alleen als ik achterin zit en we rijden over een slingerend hobbelend bergweggetje..
In dat soort situaties neem ik gewoon een reis tabletje en dan is het over! 
Maar omdat ik al moeite heb met parkeren van een auto.... leek mij het niet verstandig om met een vliegtuig te parkeren haha)
) maar vliegtuig.... dat is best eng haha als je heeeeeel misselijk bent, je dicht op elkaar zit en je mag niet opstaan om naar het toilet te gaan omdat je zo misselijk bent. (alhoewel mij ik op dat moment natuurlijk zo ziek voel dat ik niets meekrijg van de omgeving
Al heb ik dat puur en alleen omdat ik in geval van nood tenminste een lijstje kan overhandigen aan de artsen daar, zodat ik wel het juiste pilletje mee kan krijgen 
Want anders zou je toch een lijst moeten meenemen in de taal van het land waar je heen gaat? 

.
, dn mogen ze me eerst plat spuiten ofso