H_Nalanta schreef:Nee ik vind het geen goede keuze.
Het kind heeft geen stem gehad, jij hebt bepaald of dat kindje bleef leven. Ik vind het regelrechte moord.
Dat jij geen kinderen wil is jouw 'probleem' het kind had hier geen stem, misschien wilde het kind wel heel graag leven. Had het dan afgestaan voor adoptie.
En je wilde zeggen dat op het moment dat je het voor adoptie afstaat (wat jouw keuze is) het kind wel een stem heeft gehad? Dan zou je het moeten opvoeden totdat het kan denken en praten over dit soort dingen. En dat is nou juist nét wat de TS niet wil.
Het is geen moord, want zo is dat in de wet beschreven en daar kun jij dus niet zomaar iets aan veranderen.
Prima dat je tegen abortus bent, het is namelijk niet niks! Maar zoals je het nu beschrijft is het klinklare onzin
Iets genuanceerder mag wel.
TS ik heb respect voor je keuze, en laat je niet van de wijs brengen door "ongelovige" reacties dat je zogenaamd niet zwanger zou kunnen raken met dubble dutch. Luchtig en blij doen dat het gebeurd is vind ik prima, maar ook voor jou geldt dat het wel ietsje genuanceerder mag. En nee niet voor de mensen die graag willen maar niet zwanger kunnen worden. Gewoon, in het algemeen