vrouwen met sixpack mooi? / bikini proof

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:30

Ayasha schreef:
Oh normaal klaag ik niet hoor. Maar nu ben ik gewoon effe ni blij _O-

Nee maar bv ik vecht al heel mijn leven tegen overgewicht, en zou alles geven om een normaal lichaam.
En dan klinkt te weinig wegen zelfs goed.
Maar voor jou klinkt bv 10 kg teveel op dit moment beter.

Ayasha
Blogger

Re: vrouwen met sixpack mooi? / bikini proof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:33

Te weinig is al evenmin gezond of leuk, veel flauwtes enz en dan zeggen mensen "eet dan ook meer". Joh ze moesten eens weten wat ik binnen speel op een dag :?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:36

Wauw wat zijn sommige mensen hier bezig met hun lichaam.
Ik vind het toch knap, zelf kan ik totaal niet dieeten en me vermaken in de sportschool.

Nouja mijn antwoord is dus ook: Ik doe er eigenlijk helemaal niets aan, behalve erg veel paardrijden.
Kan gelukkig eten wat ik wil, dikker/dunner word mijn buik er niet van.

Een sixpack bij een vrouw vind ik niet per definitie mooi.
Maar het is toch wel ' mooi' om te zien dat ze wat aan haar lichaam doet, en het belangrijk vind gezond te zijn.
Ik zeg niet dat mensen zonder sixpack dat dan niet doen hoor, maar van een gespierd lichaam straalt dat er toch vanaf. :)

Oh overigens vinden mannen, vrouwen met wat 'houvast' vaak mooier, dus doe geen moeite zou ik zeggen.... :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:39

Ayasha schreef:
Te weinig is al evenmin gezond of leuk, veel flauwtes enz en dan zeggen mensen "eet dan ook meer". Joh ze moesten eens weten wat ik binnen speel op een dag :?

Inderdaad, de eeuwige dooddoener, eet gewoon minder of meer. De oplossing voor alles _/-\o_

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:41

Idd leslilla :')

Uiteindelijk, wat mooi is, hangt van mens tot mens af, sommige zijn mooier als ze voller zijn en worden lelijk als ze slank zijn. Ken iemand, was mollig maar echt een knappe vrouw, nu is ze gelijk ik ben en echt... Het is niet om aan te zien :o

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:46

Ayasha schreef:
thx :o Toen was ik op gewicht :j Trek daar nu maar bijna 10 kg van af helaas ^) En dat is gewoon te weinig, ben echt geneigd om brede broeken enz aan te trekken nu :')

Ik heb wel wat voor je over hoor :Y) (en niet alleen brede broeken :P )

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:48

daNiielle_ schreef:
Wauw wat zijn sommige mensen hier bezig met hun lichaam.Ik vind het toch knap, zelf kan ik totaal niet dieeten en me vermaken in de sportschool.

Nouja mijn antwoord is dus ook: Ik doe er eigenlijk helemaal niets aan, behalve erg veel paardrijden.
Kan gelukkig eten wat ik wil, dikker/dunner word mijn buik er niet van.

Een sixpack bij een vrouw vind ik niet per definitie mooi.
Maar het is toch wel ' mooi' om te zien dat ze wat aan haar lichaam doet, en het belangrijk vind gezond te zijn.
Ik zeg niet dat mensen zonder sixpack dat dan niet doen hoor, maar van een gespierd lichaam straalt dat er toch vanaf. :)

Oh overigens vinden mannen, vrouwen met wat 'houvast' vaak mooier, dus doe geen moeite zou ik zeggen.... :D

Helaas is dat niet bij iedereen het geval :n
als iedereen dat had, dan was het waarschijnlijk anders geweest!! (bij mij wel iig)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:49

_O- Gelukkig droeg ik vroegah al vaak bredere broeken (lekker vrijheid) maar mijn strakke jeans laat ik effe in de kast nu :')
Jammer he, dat we die overdracht niet kunnen maken :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:51

BBMarin schreef:
als iedereen dat had, dan was het waarschijnlijk anders geweest!! (bij mij wel iig)

Daarom vind ik het ook knap, dat bij mensen die wel snel aankomen/afvallen, dat zij zo bewust bezig kunnen zijn met sporten en eten. :)

Edit: Misschien toepasselijk topic voor sommige mensen hier? Kwam het net tegen.
[MW] Afvallen zonder dieet of sport, kan dat?

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:00

Er komt zoveel bij kijken om het figuur te willen hebben wat je graag zou willen! Ik sport al mn hele leven en heb inmiddels veel geleerd over hoe je een lichaam vorm kunt geven. Per persoon is dit weer verschillend! Wel of niet sporten, en als je wel sport hoe doe je dat dan, welke voeding, maar ook de discipline die je moet hebben om iets te bereiken is het belangrijkste eigenlijk. Je kan niet echt zeggen van dit moet ik doen om dat te bereiken, maar er is wel een bepaalde lijn die je kan volgen. Volg je hart, doe wat je graag wilt, maar wees altijd bewust van de keuze die je maakt.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:15

Enyaa schreef:
Maar ik kan dat nog niet, ben de 16 nog niet gepasseerd, en volgens mij kan dat dan niet :+

Als iemand hier dé tip heeft om je benen iets minder blubberig te krijgen, mijn oren luisteren :D

Edit : Typefout.

Je kan ook als 14/15 jarige naar de dietiste hoor! ik ben 15 en loop er ook. Gewoon om te weten of ik genoeg voedingsstoffen etc binnenkrijg.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:18

Ayasha schreef:
_O- Gelukkig droeg ik vroegah al vaak bredere broeken (lekker vrijheid) maar mijn strakke jeans laat ik effe in de kast nu :')
Jammer he, dat we die overdracht niet kunnen maken :D

Die broek zal anders nu wel lekker ruim vallen :+

Je mag wat van mij hoor, maar ik moet zeggen dat ik steeds minder vetjes overheb voor je :D Ik kan nog 5 kilo kwijt, de rest moet ik zelf houden :D

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:22

Jannickee schreef:
Ik heb geen sixpack maar probeer mijn buik wel een beetje strak te houden haha.
dit is mijn buik: http://img146.imageshack.us/img146/7313/oootx.png

Jij hebt gewoon echt een goddelijk lichaam, dat heb ik wel vaker tegen je gezegd. :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:23

MARILYN_ schreef:
Jannickee schreef:
Ik heb geen sixpack maar probeer mijn buik wel een beetje strak te houden haha.
dit is mijn buik: http://img146.imageshack.us/img146/7313/oootx.png

Jij hebt gewoon echt een goddelijk lichaam, dat heb ik wel vaker tegen je gezegd. :D

Dat mag idd wel gezegd worden :Y) Ik zou er bijna een moord voor doen als het me zou helpen :D

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:06

Oei een vrouw met sixpack vind ik persoonlijk een van de lelijkste dingen om te zien.
Een mooie slanke strakke buik met een heel dun laagje erop vind ik zelf veel mooier, vrouwelijker en sexyer.
Bij mij kan er nog wel een centimetertje van mijn buikje af voor het mooie, maar ik mag niet klagen. Ik probeer wel strak te blijven door naar de sportschool te gaan, maar zeker niet te overdreven.

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:46

daNiielle_ schreef:
BBMarin schreef:

Daarom vind ik het ook knap, dat bij mensen die wel snel aankomen/afvallen, dat zij zo bewust bezig kunnen zijn met sporten en eten. :)

Edit: Misschien toepasselijk topic voor sommige mensen hier? Kwam het net tegen.
[MW] Afvallen zonder dieet of sport, kan dat?

Oh zo! Ja ik vind dat ook heel knap.. ik kijk iedere dag naar mijn buikje en benen en dan denk ik :r want ik wil het echt wel graag eraf.. maar dan wel in een vingerknip want ik heb écht de motivatie niet om me daarvoor in het zweet en buiten adem te sporten :')

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:47

phormicola schreef:
Die broek zal anders nu wel lekker ruim vallen :+

Je mag wat van mij hoor, maar ik moet zeggen dat ik steeds minder vetjes overheb voor je :D Ik kan nog 5 kilo kwijt, de rest moet ik zelf houden :D

Oh dan heb ik die andere 5 wel.. + nog 5 :)

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:05

haha marin ook hier :D

tjaa ik kan alles eten wat ik wil zonder dat ik dik word, val soms zelfs nog af al eet ik de hele dag.. kan ook heel vervelend zijn hoor! op dit moment ben ik eigenlijk gewoon perfect al zeg ik het zelf :D mooie buik, heel licht gespierd, net geen sixpack meer, had em wel vorig jaar, maar heeel licht, vond t zelf wel mooi, mannelijke vrienden van me ook dus zal wel goed zitten dan :P zag je alleen als ik aan t lachen was ofzo of poging deed tot aanspannen :P deed dr eigenlijk niks voor behalve heel hard werken op de boerderij en een beetje paardrijden :D

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:20

heyy claris :P Jij bent ook gewoon niet eerlijk! ^)

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:21

ik kan der niks aan doen :o sorry :P

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:05

Vrouwen met een sixpack vind ik ook niet mooi.
Ik ben tevreden met mijn buik.

Eet mega veel (chips etc :') ) en zit al een aantal jaar op hetzelfde gewicht.
Verder doe ik alleen paardrijden als sport. Vind het best knap van mezelf!

Komen mooie buikjes hier langs zeg! :)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:25

Ik heb al jaren een sixpack en krijg van mensen verschillende reacties uitlopend van wat ben jij mooi gespierd tot wat ben jij dun zeg.

Ik heb een bmi van 20,6 en voel me er goed onder, bikini klaar dus ;)

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:16

elady schreef:
Ik heb al jaren een sixpack en krijg van mensen verschillende reacties uitlopend van wat ben jij mooi gespierd tot wat ben jij dun zeg.

Ik heb een bmi van 20,6 en voel me er goed onder, bikini klaar dus ;)

Ik ben benieuwd, foto! :)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:47

Bwuh, een sixpack. Wij vrouwen zijn daar niet voor gemaakt hoor, vind ik haha.

Ik heb zelf altijd een laagje vet overal, en misschien ben ik wel niet de dunste, ik vind het prima zo. (heb zelfs in bikini op de catwalk gelopen :'))

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:54

Elmira schreef:
Bwuh, een sixpack. Wij vrouwen zijn daar niet voor gemaakt hoor, vind ik haha.

Ik heb zelf altijd een laagje vet overal, en misschien ben ik wel niet de dunste, ik vind het prima zo. (heb zelfs in bikini op de catwalk gelopen :'))

*\o/* En terecht