xxStitchxx schreef:dwaallicht , maar tijdelijk niet sexy of nooit meer sexy is een heel verschil.......
mijn zoontje is nu bijna 1,5 en het gevoel blijft
Maakt jouw man je niet dat je je sexy voelt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blue_Eyes schreef:Waarom? Die smiley bevestigt voor mij eigenlijk alleen maar dat je mij niet begrepen hebt

Quellian schreef:Roselie schreef:Ik denk dat er soms gewoon snel wordt opgegeven van owh een kloof of owhh weinig melk. Er zijn veel mogelijkheden, zoals een LK oid. IK geef nu geen oordeel naar mensen persoonlijk, maar wel mijn mening.
En dit zijn dan meningen die mensen tegen de borst kunnen stuiten.
Wat redenen zijn voor iemand om 'op te geven' is aan een ieder zelf, ik denk dat het heel slim is dat sommige moeders stoppen met borstvoeding voordat ze echt haatgevoelens krijgen jegens hun kroost. Wie is daarmee geholpen? Wellicht de freelance psychiater, financieel gezien dan.
Ik denk dat borstvoeding meer vrijblijvend moet worden, wat minder 'door de strot geduwd' moet worden. Laat mensen vrij in hun keuzes zonder die beslissing constant te weerleggen. IEDERE moeder wil het beste voor haar kind.

Roselie schreef:Natuurlijk we geven tips!
Of anders LK inschakelen!
Kan je bij jou niet de GGD bellen, Hier wel, dagelijks van 08,30 tot 17.00. Er zit dan een wijkverpleegkundige en die helpt je erg goed. Heeft ze bij mij ook gedaan. Ik heb een extreem TSR en toen heb ik tips gekregen en gaat het stukken beter

zodra je enigszins een hobbeltje tegenkomt zoals een ontsteking of iets anders begint een HA ook gelijk over afbouwen. Dan heb ik het nog niet eens over al die ongevraagde kv reclame die je via al die gesponsorde sites en boekjes als WIJ jonge ouders toegestuurd/gemailt krijgt, en de kv reclame in de "Blije doos".
Dat het knap was dat ik 1,5 jaar had gevoed
SusanH schreef:Jeuj! Positieve reclameik ben voor!
Ik heb dan ook ja gestemd bij de poll, ik heb het zelf zo ervaren, en het is wetenschappelijk aangetoond dat het zo is.
Snap trouwens al die commotie niet zo, ik heb de andere kant van het verhaal ervaren namelijk dat fv je letterlijk door de st**t geduwd wordt. Begint al in het ziekenhuis met de vraag of ze je kindje een cupje met hypo allergene voeding mogen geven, en gaat verder bij cb waar ze gelijk als je komt beginnen over dat je ook kan afbouwenzodra je enigszins een hobbeltje tegenkomt zoals een ontsteking of iets anders begint een HA ook gelijk over afbouwen. Dan heb ik het nog niet eens over al die ongevraagde kv reclame die je via al die gesponsorde sites en boekjes als WIJ jonge ouders toegestuurd/gemailt krijgt, en de kv reclame in de "Blije doos".
Tegenover al dat reclame geweld is de "bv maffia" niet opgewassen, na 3 maanden krijgt nog maar 1/3 van de kindjes (gedeeltelijk) bv, na een half jaar is dat niet eens een kwart meer. En dat terwijl maar 2 % van de vrouwen fysiek gezien echt niet in staat is om bv te geven, mits er wel vanaf het begin goede begeleiding wordt gegeven (want daar gaat het vaak mis helaas). Ik ben in ieder geval blij dat ik de keus voor bv heb gemaakt en dit 12,5 maand heb mogen geven aan mijn kindje.