Ik wil niet afvallen, maar aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:44

Lin

Ik weet precies wat je bedoelt. Mensen denken dat een dun persoon nie beledigt is als je iets zegt van nou jij kan het hebben. of jij hoeft nie bang te zijn om dik te worden. Maar ik voel mij dan wel echt beledigt. maar als je dik bent zegt niemand er wat van. alleen pas als die gene weg is

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:58

Forcalquier schreef:
De jonge meiden in dit topic moeten zich absoluut niet druk maken om hun gewicht, ik ben tot mijn 20e extreem mager geweest en tevens ook Toos tietloos.

Werd ermee gepest en als ik nu foto's van mezelf terug zie,zie ik ook een dun meisje. Toch had ik een abbonement op de Mac en at echt de hele dag door, alles ging erin maar aankomen :(

Bij mij was de schaamte zelfs zo erg dat ik zomer en winter 3 lagen bovenkleding en een trainingsbroek onder mijn spijkerbroek aantrok zodat ik een paar milimeter dikker was en voor mijn gevoel mijn spillebeentjes niet opvielen....ja ik was echt ziekelijk bezig |(

Toen ik zwanger raakte op mijn 20e kwam ik in totaal maar 9 kilo aan,zat geen extra vetje aan alleen maar buik,maar ik at wel voor ruim 2 personen.

Na mijn bevalling ben ik in het zelfde voedingspatroon blijven hangen,denk aan extreem gezond en zeker meer dan 3x per dag.
Ik ben nu 28, 1.76m en weeg 68 kilo, ik vind zelf dat ik nu een mooi figuur heb en geen uitstekende botten meer. Heb er een mooie B/kleine C cup aan over gehouden (nee ik rol ze niet op,heb geen hangers) en sport 2x per week (cardio/kracht en zumba) en rijd ong.2 a 3x in de week.

Ik ben altijd heel actief,geen stilzitter en volgens mijn huisarts is mijn voedingspatroon nu juist goed. Ook schijnt het vaak zo te zijn om makkelijker aan te komen na een zwangerschap,waardoor dat komt snap ik alleen niet.

Mijn advies...zwanger raken :+ Nee hoor, je niet druk maken om wat andere denken en doen waar je je goed bij voelt...een ideaal gewicht bestaat niet.

dit geld absoluut niet voor iedereen voor mijn zwangerschap 54 kg.. en een cub C
Na mijn wangerschap.. 47 kg en Cub A

joy1996

Re: Ik wil niet afvallen, maar aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:05

misschien een beetje laat maar...
Voelde me erg aangesproken.
Ik ben 15 (nou ja bijna) en weeg 42 kg.
Dat lijkt nog best normaal maar ik oog veel en veel dunner.
Iedereen zegt altijd tegen mij 'jeetje wat ben je dun!" en dat is echt niet leuk.
Pas moest ik van de schooldokter naar dietist maar dat heeft niet geholpen.
Ik eet in de ochtend 2 boterhammen in de middag ook en in de avond een bord vol eten en best veel tussendoortjes.
Dat leek mij wel genoeg aangezien mijn vriendinnen ook zoiets eten.
Maar nee dietist vond dat ik in de ochtend 3 a 4 boterhammen moest eten en in de middag 5.
Dat vond ik wel heel veel en dat kan ik ook niet op.
Toch geprobeert helaas leverde dit niks op.
Ik snap hoe je je voelt maar heb dus geen tips.

joy1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:12

joytje333 schreef:
misschien een beetje laat maar...
Voelde me erg aangesproken.
Ik ben 15 (nou ja bijna) en weeg 42 kg.
Dat lijkt nog best normaal maar ik oog veel en veel dunner.
Iedereen zegt altijd tegen mij 'jeetje wat ben je dun!" en dat is echt niet leuk.
Pas moest ik van de schooldokter naar dietist maar dat heeft niet geholpen.
Ik eet in de ochtend 2 boterhammen in de middag ook en in de avond een bord vol eten en best veel tussendoortjes.
Dat leek mij wel genoeg aangezien mijn vriendinnen ook zoiets eten.
Maar nee dietist vond dat ik in de ochtend 3 a 4 boterhammen moest eten en in de middag 5.
Dat vond ik wel heel veel en dat kan ik ook niet op.
Toch geprobeert helaas leverde dit niks op.
Ik snap hoe je je voelt maar heb dus geen tips.

Sorry typefoutje: 42 moet 49 zijn.
Ben trouwens 1.67 m lang.
Zoals veel zeggen heb ik het ook echt altijd koud.
Best vervelend