Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicole3939 schreef:Gelukkig optiwolk dat jij niks had.
Haar vader is toch de volgende dag met haar naar de 1e hulp gegaan en TS heeft 2 gekneusde ribben.
Tja dat is pijnlijk, maar gelukkig niet erg. Wij kunnen allemaal wel haar vader bekritiseren maar horen maar 1 kant van het verhaal. Voor ik persoonlijk over iemand oordeel zou ik zijn/haar verhaal ook willen horen.
Chiaraa_ schreef:Gowlan schreef:@ TS: even offtopic, maar ben je bij monty python geweest?
En wat is dat als ik vragen mag?
Gowlan schreef:Dat is een musical die nu heel bekend is en gemaakt is naar een britse comedy..
Maar omdat je onderschrift is: always look on the bright side of life! < dat liedje gaat de gehele musical ook over en houd er een bepaalde sfeer in!![]()

Door mijn rug gegaan toen ik mijn fiets wegzette (ja niet zo heldhaftig als jij
)

. Toen ik een tijdje terug van m'n paard af was gedonderd, had ik ook óntzettende pijn in m'n rug. Vader had meteen de ambulance gebeld.. (Ok, was ook nodig geweest omdat ik niet meer kon staan oid, en kon moeilijk daar blijven liggen
). Maar er werden ook meteen foto's gemaakt voor als er evt. een breuk oid was.. Snap niet dat ze er zo rustig over doen, zelfde geld was er iets ergs met je rug
!