Miepie77 schreef:_San87_ schreef:LangKort
dat is wel redelijk kort door de bocht, sommige mensen staat lang haar gewoon niet
Zo... Mag ik mijn eigen mening hebben?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_San87_ schreef:Zo... Mag ik mijn eigen mening hebben?
Ik vind lang haar over het algemeen mooier, maar vind kort haar in sommige gevallen ook heel mooi en ook wel mooier dan lang bij die persoon 
nee niet mijn ding
Corelli schreef:_San87_ schreef:Zo... Mag ik mijn eigen mening hebben?
Tuurlijk, maar ook ik vind het een beetje vreemd dat je álle korte kapsels per definitie lelijk vindtIk vind lang haar over het algemeen mooier, maar vind kort haar in sommige gevallen ook heel mooi en ook wel mooier dan lang bij die persoon
Dus misschien moet je je iets nuanceren of kun je uitleggen waarom alle korte kapsels lelijk zijn volgens jou..Daar ben ik wel benieuwd naar
Ik ben nog geen vrouw tegengekomen die kort haar mooier stond dan lang haar in mijn ogen.
Marye78 schreef:Een vraagje, wat vinden jullie van lang haar op leeftijd? En dan bedoel ik zo eind 40, in de 50, en daarna.
Jaren geleden was het een beetje de gewoonte dat vrouwen rond die leeftijd hun haar kort knipten omdat het niet meer ' zou kunnen' na een bepaalde leeftijd. Maar als ik nu kijk naar bekend Nederland (en buitenland ook eigenlijk) hebben daar veel vrouwen van de deze leeftijd lang haar (Patricia Paay, Conny Breukhoven etc). Wat vinden jullie daarvan?
Sterre schreef:Suus_ schreef:Bij "oudere vrouwen" die de 40/50 gepasseert zijn vind ik het meestal wel mooier dan langer haar.
En bedankt!
Ik snap wel wat je bedoeld; ik vind het in de regel ook niet mooi staan als vrouwen vanaf een bepaalde leeftijd nog echt lange haren (onder de schouderbladen of langer) hebben. Het geeft vaak de indruk dat ze koste-wat-het-kost jong willen lijken, wat dan door zo´n kapsel jammerlijk mislukt.

Ethelate schreef:Had tot een maand geleden lang haar en was het ineens best wel zat,
wilde eens iets anders, dus afspraak gemaakt, hip bobline kapsel uitgezocht, kaaklengte,
en daar ging een halve meter van mijn haar, zat stiekum met knikkende kniën![]()
Vlecht gedoneert aan haarwensen.nl en ineens ziet iedereen dat ik naar de kapper ben geweest.
Echt heel veel leuke reacties gekregen, ook mensen die mij totaal niet herkende.
En ook reacties van mensen die mij helemaal niet met lang haar gekent hebben.
Dus ja, soms moet je gewoon ineens iets anders doen

gewoon tot net op de schouders 

Marye78 schreef:Lang![]()
Een vraagje, wat vinden jullie van lang haar op leeftijd? En dan bedoel ik zo eind 40, in de 50, en daarna.
Jaren geleden was het een beetje de gewoonte dat vrouwen rond die leeftijd hun haar kort knipten omdat het niet meer ' zou kunnen' na een bepaalde leeftijd. Maar als ik nu kijk naar bekend Nederland (en buitenland ook eigenlijk) hebben daar veel vrouwen van de deze leeftijd lang haar (Patricia Paay, Conny Breukhoven etc). Wat vinden jullie daarvan?

_danieke_ schreef:http://www.janvis.nl/images/artiesten/P ... o_2010.jpg
serieus patricia paay lelijk haar ?! doe mij haar haar maar hoor