Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En nee ik doe er niet luchtig over, maar over internet kan ik ook alles zeggen wat ik ben, misschien ben ik de kerstvrouw wel? Dus wat mensen ook zeggen of eigenlijk verplichten, ik wacht op deskundig advies van degene die dat hoort te geven, mijn huisarts die ook verloskundige is Simone_Z schreef:@Dwaallicht
Vind niet dat de TS er luchtig over doet. Ik zie het probleem niet dat ze wil wachten op wat de HA erover te zeggen heeft. Zelf heeft de verloskundige mij ook niet gezegd dat ik dat moest slikken. En onze dochter is helemaal gezond.
Vind het sowieso een beetje vreemd dat je tegenwoordig allerlei poespas moet doen tijdens je zwangerschap. Vroeger deden ze dat ook niet en die mensen zijn toch ook groot geworden.
En sowieso geeft foliumzuur geen garantie dat je kindje gezond is.
Hoop dat jullie een gelukkig gezinnetje gaan worden en dat jullie ouders positief zullen reageren. Schrik niet als zij eerst even wat tijd nodig hebben, ze zullen vast blij zijn als het allemaal bezonken is.
Zo is mijn teamleider ook niet gelukkig 

Mioux schreef:@nicci88 ik ben gelukkig wel blij dat ik al verscheidene opleidingen gedaan heb, zo heb ik na de zwangerschap ook iets om op terug te vallen als ik stop met dit werk tijdelijk.. Ik ben benieuwd hoe mijn broer reageerd... hij en kinderen zijn ehm tsja... rare combo? hahaha
maar t idee opzich vond ik wel leuk !
anders is het geen verassing meer ! en ik ga het zeker posten !
dus dat komt goed 
Mioux schreef:@[***] ook in mijn pm kwam je erg bot over, als de dokter het wilde dat ik het deed omdat het VERPLICHT is of omdat je anders ZOWIEZO iets krijgt, oftewel dat foliumzuur 100% werkt, had de dokter al gebeld. Ieder mag zijn mening geven en er staat ook op heel veel sites, dat er ook wordt gekeken of j al vitamine genoeg binnenkrijgt. Nergens staat dat je verplicht bent het te nemen en iedereen in mijn fam heeft het ook niet gedaan, er ik ben er ook me broer ook en tig andere kinderen. niks is dus zeker met foliumzuur en ga het ook niet nemen omdat jij wilt dat het zo gebeurd. ieder in zijn waarde laten ik heb gezegd dat ik het niet doe zonder overleg van de arts, zou ook fijn zijn als dat gerespecteerd word, net zoals ik jullie informatie respecteer.